خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ از رینگتون Galaxy S9

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ از رینگتون Galaxy S9

رینگتون Over the Horizon از سال 2011 تا به حال با گوشی‌های گلکسی سامسونگ عرضه شده است. نسخه تازه این رینگتون پیش فرض توسط یک آهنگساز اروپایی تنظیم شده و سامسونگ هم ویدیوی تبلیغاتی آن را منتشر کرده است.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

اگر شما هم از دارندگان گوشی‌های سامسونگ هستید، حتما با رینگتون پیش فرض Over the Horizon آشنایی دارید. این رینگتون از سال 2011 به گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ اضافه شد و بدون شک یکی از رینگتون‌های برجسته در میان گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود که هر کجا آن را می‌شنوید، بی اختیار به یاد گوشی‌های این غول تکنولوژی می‌افتید. کمپانی سامسونگ رینگتون مشهورش را هرسال برای نسل تازه دستگاه‌های گلکسی دستخوش تغییر و بازطراحی می‌کند و حالا که به زمان رونمایی از نسل تازه Galaxy S9 نزدیک شده‌ایم، از ویدیوی تبلیغاتی نسل تازه رینگتون Over the Horizon 2019 پرده برداشته است.

image

کمپانی سامسونگ ادعا می‌کند نسل تازه صدای پیش فرض این برند قادر است ذهن را آرام و روح را درمان کند و همچنین همه شنوندگانش را صرف نظر از سن و سال آن‌ها تحت تأثیر قرار دهد.

رینگتون Over the Horizon 2018 توسط یک آهنگساز ایسلندی به نام پیتر جانسن بازسازی شده است. او تنظیم این قطعه زیبا را بسیار هنرمندانه و با ظرافت انجام داده و سازهای مختلف را به صورت لایه‌ای در ملودی به کار برده است. سامسونگ در این باره ادعا کرده است که شیوه پیتر جانسون باعث می‌شود شنونده سیر جوّی اکتشاف را با شنیدن قطعه تازه طی کند.

همچنان که سازهای بیشتری وارد می‌شوند، ملودی به تدریج اوج می‌گیرد و بعد به آرامی محو می‌شود. سامسونگ امروز ویدیوی تبلیغاتی تازه‌ خود را از Over the Horizon منتشر کرد که در آن شاهد تلفیق تصاویر زیبایی از طبیعت برفی و کوهستانی به همراه تپه‌ها و رودخانه‌های زیبای اروپای شمالی هستیم.

رینگتون زیبای Over the horizon 2018 قرار است با دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus عرضه شود. گوشی‌های مذکور 25 فوریه (6 اسفند) در خلال رویداد آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند و در نمایشگاه بین المللی MWC 2018 هم به نمایش درمی‌آیند. این گوشی‌ها قرار است نسبت به نسل قبلی با تغییرات اندک و بهبودهای ضروری روانه بازار شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱۲/۱
سلام ببخشید میشه لینک دانلود فیلم ها رو بزارین ممنون میشم

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم بسیار عالی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
مالِ مسج‌ش هم قشنگه "سوت‌بُلبُلی?"
داخل تاکسی که می‌شینی یه دفعه همه می‌فهمن??