خانهاخبار
Galaxy S9 با اختلاف قیمت 150 دلاری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد

Galaxy S9 با اختلاف قیمت 150 دلاری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد

آن‌طور که پیداست Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus برای عرضه به بازار، به ترتیب 154 و 167 دلار بیشتر از نسل قبل قیمت‌گذاری شده‌اند.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

گزارش‌های پیشین به عرضه پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با قیمت بیشتر نسبت به نسل قبل اشاره داشت و اطلاعات تازه منتشر شده، جزئیات بیشتری را پیرامون قیمت‌گذاری احتمالی این دو مدل ارائه می‌دهد. این شایعه توسط شایعه‌پرداز معروف منتشر شده است و قیمت جانشین Galaxy S8 را برای عرضه در بازار نروژ فاش می‌کند.

اگر اطلاعات ارائه شده صحت داشته باشند، مدل 64 گیگابایتی Galaxy S9 نزدیک به 8790 کرون نروژ قیمت خواهد داشت؛ مدل Plus نیز با حافظه داخلی مشابه، 9790 کرون نروژ قیمت‌گذاری می‌شود. با تبدیل قیمت‌های اعلام شده به واحد پول آمریکا، به‌نظر می‌رسد که این دو مدل به ترتیب با قیمت 1131 و 1259 دلار در نروژ عرضه خواهند شد که به‌طور چشمگیری زیاد است! البته Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus در این بازار چندان ارزان نبود اما به‌نظر می‌رسد که پرچم‌داران 2018 سامسونگ با اختلاف قیمت 1200 کرون نروژ (154 دلار) و 1300 کرون نروژ (167 دلار) وارد بازار خواهند شد.

image

با اینکه به‌نظر می‌رسد پرچم‌داران جدید سامسونگ قیمت بالایی داشته باشند اما باید خاطر نشان کرد که معمولاً محصولات وارداتی نظیر گوشی‌های هوشمند با قیمت بالایی به دلیل دریافت مالیات و .. در نروژ به فروش می‌رسند؛ به همین جهت، می‌توانید امیدوار باشید که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با قیمت معقول‌تری در سایر بازارها از جمله ایران عرضه شود و چنین قیمت بالایی نداشته باشند.

به همراه برچسب قیمتی، رنگ‌بندی احتمالی پرچم‌داران جدید سامسونگ نیز فاش شده است؛ Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به رنگ‌های مشکی، آبی مرجانی و بنفش در نروژ ارائه خواهند شد. لازم به‌ذکر است که این دو مدل به صورت رسمی در تاریخ 25 فوریه (یک‌شنبه، 6 اسفند) معرفی خواهند شد؛ هر دو مدل از نظر طراحی، مشابه نسل قبل هستند و Galaxy S8 را تداعی خواهند کرد. با این‌حال، مدل Plus به دوربین دوگانه مجهز شده است. ضمن اینکه پرچم‌داران 2018 سامسونگ، پردازنده قدرت‌مندتری نسبت به نسل قبل خواهند داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

sinakaya

۱۳۹۶/۱۲/۱
داداش حالت خوبه ؟؟؟
تو منو ببر نروژ من برات 10 تا اس 8 میخرم
میشه گفت از بهترین کشور ها برای زندگی
درامد بسیار بالا امنیت شغلی بالا سواد مردم بسیار بالا
بهداشت و طول عمر بسیار بالا
میدونی اونا ماهی چه قدر میگیرن ؟؟؟؟
اصلا یه اس هست رو دو برابر قیمت بدن بازم برای مردم اونجا مبلغی نیست

علی

۱۳۹۶/۱۲/۱
انگار پرچمدارها سر قیمت رقابت میکنن نه تجهیزات و کیفیت , هر کی پرچمدارش گرون تر باشه کار درست تره ... :(

mz

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
به نظرم اگه قیمت جهانی رو در نظر بگیریم سامسونگ توی سال جدید میلادی بد جوری ضرر میکنه چون فقط به بازار گوشی هوشمند زنده است توی لوازم خونگی در دنیا شاید برند چهارم یا پنجم باشه اونم توی بعضی از کشور ها حتی توی ایران دیگه کسیددنبال لوازم خانگی سامسونگ و الجی نمیره همه دنبال برند های با کیفیت میگردن مثل بوش و AEG و ... از لحاظ میزان فروش گوشی هوشمند هم سهم کشورهای خاورمیانه و آسیایی خیلی بالاست اگه قیمتش بالا بره کسی دیگه خریدارش نیست بدجوری زمین میخوره به نظرم هوآوی داره حسابی بازار رو از چنگش در میاره حداقل توی ایران که اینجوریه

Hamid

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
خیلی بالاس که! یعنی از ایفون ایکس بیش تر با این اوضاع دلار اصلا نمی ارزه خرید گوشی تا چند ماه اینده (تا زمانی که دلار پایین نیاد) همه گوشی ها افزایش قیمت داشتن سامسونگ بیخودی داره افزایش قیمت میده دلیل قانع کننده ایی نداره نسبت به نوت ۸ گرون تر باشه!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
توی نروژ خیلی قیمت‌ بالاست
خدا را صد هزار مرتبه شکر که ما نروژی نیستیم.. هیچوقت اینقدر به خاورمیانه‌ای بودنِ خودم افتخار نکردم،
جنگ و کشتار و غُبار داره ولی در عوض گوشی کمتر از ۱۳۰۰ کرونِ نروژه