خانهاخبار
جزئیات جدید از گوشی‌های 2018 موتورولا

جزئیات جدید از گوشی‌های 2018 موتورولا

آن‌طور که پیداست، گوشی‌های جدید Moto Z3 و Moto E5 موتورولا به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز خواهند شد؛ در حالی‏‌که مدل Z3 Play مانند پرچم‌داران سونی از حسگر اثرانگشت در لبه بهره می‌گیرد.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

به‌تازگی، تصویر رندری از گوشی Moto G6 موتورولا فاش شده است که طراحی این مدل میان‌رده را با حاشیه‌های باریک و دکمه‌ی Home در پایین صفحه‌نمایش ارائه می‌دهد. همچنین توسط Andri Yatim، اطلاعاتی پیرامون گوشی‌های موتورولا در سال 2018 منتشر شده است که سیستم احراز هویت آن‌ها را فاش می‌کند.

image

براساس اطلاعات ارائه شده، گوشی‌های Moto G6 و Moto G6 Plus به حسگر اثرانگشت در پنل جلوی گوشی مجهز شده‌اند؛ این در حالی است که Moto G6 Play و Moto E5 از سنسور اثرانگشت در پنل پشتی بهره خواهد برد. Moto Z3 Play که توسط شرکت موتورولا به عنوان جانشین Moto Z2 Play ارائه خواهد شد، احتمالاً به حسگر اثرانگشت در لبه‌ی مجهز می‌شود؛ مانند آنچه که گوشی‌های سونی ارائه می‌دهند. همچنین اعلام شده است که گوشی‌های Moto X5 و Moto Z3 به سیستم تشخیص چهره مجهز خواهند شد؛ با این‌حال، جای‌گیری حسگر اثرانگشت آن‌ها فعلاً نامشخص باقی مانده است.

در رابطه با گوشی‌های جدید موتورولا، باید گفت که مدل Moto E5 احتمالاً شامل چندین نسخه متفاوت خواهد بود؛ آن‌طور که پیداست، موتورولا که اکنون به تصاحب لنوو درآمده، تصمیم دارد تا این گوشی را در سه مدل Moto E5، Moto E5 Plus و Moto E5 Play عرضه نماید. انتظار داریم هر سه مدل به صورت هم‌زمان معرفی شوند. 

image

همچنین در رابطه با گوشی‌های موتورولا از سری Moto Z5 باید خاطر نشان کرد که تمامی مدل‌ها به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد. تصاویری که پیش‌تر از آن‌ها ارائه شده بود، از حذف دکمه‌های ناوبری Home، Back و Recent Apps از گوشی‌های رده‌بالای 2018 موتورولا خبر می‌دهد. به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده تصمیم گرفته است تا سری Moto Z5 را با ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی مانند آنچه آیفون 10 اپل ارائه می‌دهد، عرضه کند. انتظار داریم اعضای جدید سری گوشی‌های Moto Z موتورولا در تابستان آینده معرفی شوند؛ نسل قبل در تابستان 2017 به صورت رسمی توسط لنوو ارائه شده بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

saeed

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
لنوو از وقتی موتورولا رو گرفته وضعیت گوشی هاش رو بدتر کرده واقعا

Genius Man

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
موتورولا امسال حرفهای زیادی برای گفتن طراحی میانرده هاش هم خیلی جالبن مثلا موتورولا X5 از طراحی خیلی شیکی برخورداره برای این برند اصیل سالی سرشار از موفقیت رو آرزو میکنم