خانهاخبار
تصویر نمونه واقعی فبلت بدون حاشیه Nokia 7 Plus

تصویر نمونه واقعی فبلت بدون حاشیه Nokia 7 Plus

تصویر واقعی از فبلت بدون حاشیه Nokia 7 Plus منتشر شده است که تأیید می‌کند این مدل به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

شرکت HMD Global، به‌زودی از گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده جدید خود رونمایی خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون آن‌ها وجود داشته باشد. یکی از گوشی‌های جدید این شرکت فنلاندی که با برند «نوکیا» ارائه خواهد شد، Nokia 7 Plus است که طراحی بدون حاشیه دارد. به دنبال انتشار تصاویر رندری از فبلت جدید HMD، به‌تازگی تصویر واقعی آن نیز منتشر شده است که طراحی این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

مدل Plus گوشی Nokia 7 به نمایشگر 6 اینچی کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد شد؛ گوشه‌های اطراف صفحه‌نمایش گرد است. همچنین با شیشه 2.5 بعدی روی صفحه‌نمایش پوشانده شده است. براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، Nokia 7 Plus در دو نسخه وارد بازار خواهد شد؛ حداقل یک مدل تحت پروژه «اندروید وان» گوگل ارائه خواهد شد و رابط‌کاربری نسخه خالص اندروید را بدون شخصی‌سازی ارائه می‌دهد.

image

با اینکه در تصویر منتشر شده، خبری از پنل پشتی دستگاه نیست اما به‌نظر می‌رسد فبلت جدید HMD به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده باشد؛ علت این ادعا، حاشیه‌های بسیار باریک در بالا و پایین نمایشگر است که جای‌گیری دکمه‌ی Home را غیرممکن می‌سازد. همچنین مدتی پیش اعلام شد که Nokia 7 Plus به دوربین دوگانه  12 و 13 مگاپیکسلی با چینش عمودی مجهز شده است و دوربین اصلی از لنزهای ساخت «زایس» استفاده می‌کند.

براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام با هشت هسته پردازشی به گوشی جدید HMD Global قدرت می‌دهد؛ ضمن اینکه برای آن چهار یا شش گیگابایت رم درنظر گرفته شده است. توجه شرکت فنلاندی به بهبود عملکرد فبلت میان‌رده جدیدش، باعث نشده است تا علاقه‌مندان به عکاسی سلفی به فراموشی سپرده شوند؛ انتظار داریم سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز F2.0 در بالای صفحه‌نمایش جای بگیرد.

به همراه Nokia 7 Plus، شرکت فنلاندی مدل 2018 نوکیا 6 را برای عرضه در بازارهای جهانی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد؛ ضمن اینکه انتظار داریم گوشی پرچم‌دار Nokia 8 Sirocco در اوایل اسفند ارائه شود. همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی ارزان‌قیمت Nokia 1 با سیستم‌عامل اندروید گو وجود دارد؛ این سیستم‌عامل که نسخه سبک اندروید محسوب می‌شود، برای گوشی‌های مجهز به سخت‌افزار ارزان‌قیمت بهینه شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ناشناس

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
خداوکیلی بدون حاشیه بودن یا نبودن گوشی چه سودی داره
اصلا من از جی اس ام درخواست دارم ی بررسی بین حاشیه دار و بدون حاشیه بذاره
یکی یاد بگه بدون حاشیه بودن چه سودی داره که حاشیه دار نداره.

مهرداد

۱۳۹۶/۱۱/۳۰
این الان تازه طراحی بدون حاشیه محسوب میشه؟؟؟؟ اون وقت با حاشیه هاشون دقیقا چطور گونه اند آیا؟