خانهاخبار
شایعات موجود پیرامون تغییر طراحی Xperia XZ2 سونی صحت ندارد

شایعات موجود پیرامون تغییر طراحی Xperia XZ2 سونی صحت ندارد

به‌نظر نامه اخیر سونی به مقامات FCC، به دلیل اعمال تغییر در طراحی ظاهری گوشی جدیدش نبوده است؛ به همین جهت، طراحی پرچم‌دار 2018 ژاپنی‌ها تفاوت چشمگیری با طرح‌های پیشین نخواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

در نمایشگاه MWC 2018 که در تاریخ 26 فوریه در بارسلون در اسپانیا برگزار خواهد شد، سامسونگ، شیائومی، ال‌جی، سونی و دیگر سازندگان از گوشی‌های هوشمند جدید خود به صورت رسمی رونمایی خواهند کرد. در حالی‌که سونی مدعی است به دلیل استراتژی خاص خود در بازار حضور دارد، بسیاری برای عرضه اولین گوشی‌هوشمند با پنل اولد و رزولوشن 4K توسط این سازنده ژاپنی لحظه‌‌شماری می‌کنند. گمان می‌رود مدل مذکور با نام تجاری Xperia XZ2 Pro به بازار عرضه شود؛ با این‌حال، اخیراً نامه‌ای توسط سونی به FCC ارسال شده است که مقامات کمیسیون ارتباطات فدرال می‌خواهد تا یکی از مجوزهای صادر شده برای محصولات این شرکت لغو شود.

علت این درخواست، تغییر در طراحی گوشی‌هوشمند سونی عنوان می‌شود؛ در ابتدا گمان می‌رفت علت این تغییر، ارائه پرچم‌دار جدید سونی Xperia XZ2 یا Xperia XZ2 Pro با طراحی جدیدتر (و احتمالاً حاشیه‌های باریک) باشد اما آن‌طور که پیداست، درخواست سونی دلایل پیچیده‌تری دارد.

image

Roland Quandt، افشاگر معروف توئیتر در واکنش به این شایعات، اعلام کرده است که «تغییر در طراحی»، الزاماً به معنای تغییرات ظاهری نیست؛ احتمال دارد در داخل گوشی به منظور جای‌گیری برخی از قطعات مانند گیرنده رادیویی، تغییراتی اعمال شده باشد.

صرف‌نظر از این موضوع، همچنان امیدوار هستیم پرچم‌دار جدید سونی با نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9، حاشیه‌های باریک و پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه شود. ضمن اینکه جانشین Xperia XZ Premium اولین گوشی سونی با شش گیگابایت رم خواهد بود.

به همراه این مدل، سونی گوشی دیگری را تحت عنوان Xperia XZ2 معرفی خواهد کرد که نمایشگر FHD+ با نسبت ابعاد 2 به 1، تراشه اسنپدراگون 845 و چهار گیگابایت رم دارد. هر دو مدل به دوربین دوگانه در پنل پشتی خود مجهز شده‌اند؛ سونی در طی چند سال اخیر نسبت به تغییرات رایج در بازار موبایل، پافشاری کرده بود اما امسال قصد دارد تا طرفداران خود را شگفت‌زده نماید.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاراتی از گوشی پرچم‌دار جدید سونی دارید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)