خانهاخبار
تصویر زنده Zenfone 5 ایسوس با بریدگی بالای نمایشگر شبیه به آیفون 10

تصویر زنده Zenfone 5 ایسوس با بریدگی بالای نمایشگر شبیه به آیفون 10

ایسوس قصد دارد گوشی تازه خود را هفته آینده در نمایشگاه MWC 2018 رسما معرفی کند. این گوشی Zenfone 5 نام دارد و تصویر زنده تازه‌ای از آن فاش شده است که از طراحی ظاهری شبیه آیفون 10 خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

سری گوشی‌های ذنفون کمپانی ایسوس در بازار موبایل بسیار پرطرفدار هستند و مدتیست که دائما شاهد انتشار خبرها و تصاویر مختلف منسوب به نسل تازه این گوشی‌های هوشمند تحت عنوان Zenfone 5 هستیم. پس از انتشار خبرهای مربوط به مشخصات احتمالی و تصاویر رندر شده، حالا تصویر زنده منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شده و نمای ظاهری‌اش را به نمایش گذاشته است. جالب توجه‌ترین نکته در این تصویر، طراحی بریدگی حاشیه در بالای صفحه نمایش است که شبیه طراحی پرچم‌دار آیفون 10 اپل به نظر می‌رسد.

رولاند کوانت، یکی از افشاگران معروف توییتر، چند روز پیش برخی مشخصات فنی و کلیدی احتمالی را درباره گوشی Zenfone X که نمی‌دانست ممکن است دقیقا کدام مدل باشد در حساب شخص خود منتشر کرد و گفت که این گوشی تازه بریدگی حاشیه شبیه حاشیه بالای صفحه در آیفون 10 اپل خواهد داشت. او همچنین دست به انتشار برخی تصاویر رندر شده منسوب به این گوشی تازه زد و ادعا کرد که توسط یک سازنده جانبی طراحی شده‌اند. حالا که تصویر زنده منسوب به Zenfone 5 فاش شده است، به نظر می‌رسد که اطلاعات رولاند کوانت هم صحت داشته‌اند. در این تصویر زنده شاهد هستیم که گوشی تازه ایسوس از سری ذنفون از طراحی شیک و مدرن بهره می‌برد و حاشیه بالای صفحه‌اش هم با الهام از آیفون 10 پرطرفدار اپل طراحی شده است.

image

در این تصویر زنده شاهد هستیم که حسگر دوربین سلفی و همچنین بلندگوی مکالمه در بریدگی حاشیه بالای صفحه نمایش گوشی Zenfone 5 تعبیه شده‌اند در حالی که در تصاویر رندر شده قبلی یک حسگر دیگر هم سمت چپ بلندگوی مکالمه دیده می‌شد. همچنین این تصویر زنده علاوه بر بریدگی بالای حاشیه نشان می‌دهد که گوشی تازه ایسوس از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد و نسبت تصویرش هم 18:9 است. از طرفی هیچ دکمه فیزکی در پنل جلوی این گوشی دیده نمی‌شود و به همین خاطر حدس می‌زنیم که حسگر اثرانگشت آن در پنل پشتی تعبیه شود. دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا هم در کناره سمت راست بدنه طراحی شده‌اند. کمپانی ایسوس قصد دارد گوشی تازه Zenfone 5 را تا هفته آینده در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 رسما معرفی کند و دعوتنامه‌ رویداد رونمایی از این دستگاه هم قبلا منتشر شده است.

درباره مشخصات فنی این گوشی باید بگوییم شایعه شده است که Zenfone 5 صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 720 در 1440 دارد و از یک پردازنده میان رده سطح بالا با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. گفته می‌شود این گوشی در دو نسخه با کانفیگ مختلف معرفی خواهد شد که حافظه رم آن‌ها 2 و 3 گیگابایت و حافظه داخلی‌شان هم به ترتیب 16 و 32 گیگابایت خواهد بود. انتظار می‌رود ایسوس میان رده تازه خود را به دوربین دوگانه با لنزهای 13 مگا پیکسلی مجهز کند و ظرفیت باتری‌اش هم حداقل 2500 میلی آمپر ساعت باشد. شایعه‌ها معتقدند که Zenfone 5 از دو سیم‌کارت، کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین سلفی دوگانه با لنزهای 5 مگا پیکسلی  و WiFi 802.11 b/g/n پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو نسخه 8.0 هم روی آن نصب می‌شود. اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی تا هفته آینده منتشر خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)