خانهاخبار
عرضه پرچمدار بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2S تأیید شد

عرضه پرچمدار بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2S تأیید شد

اطلاعات به‌دست آمده از فرم‌ور مربوط به گوشی جدید شیائومی، عرضه فبلت Xiaomi Mi Mix 2S را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و نمایشگر FHD+ تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۹

تاکنون، گمانه‌زنی‌ و شایعات مختلفی پیرامون پرچم‌دار جدید شیائومی یعنی Xiaomi Mi Mix 2S منتشر شده است؛ با این‌حال، هیچ از این موارد به صورت رسمی تأیید نشده بود. هرچند، اطلاعات تازه منتشر شده به عرضه نسخه ارتقا یافته Xiaomi Mi Mix 2 اشاره دارد.

فایل‌های فریم‌ور مربوط به پرچم‌دار جدید شیائومی، به‌تازگی منتشر شده است که تأیید می‌کند Xiaomi Mi Mix 2S نسخه جدید سیسم‌عامل اندروید یعنی «اندروید اوریو» را اجرا خواهد کرد؛ این مدل، با پروژه Treble سازگاری دارد. همچنین در این فایل‌ها به بخشی از مشخصات فبلت بدون حاشیه شیائومی اشاره می‌شود.

image

آن‌طور که پیداست، نسخه ارتقا یافته Mi Mix 2 با اسم‌رمز Polaris توسعه یافته؛ این فبلت به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد و باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت دارد. در میان‌ فایل‌های ارائه شده، همچنین تأیید می‌شود که نمایشگر Mi Mix 2S، نسبت ابعاد 18 به 9 خواهد داشت و رزولوشن FHD+ (یا 1080 در 2160 پیکسل) دارد؛ این موضوع با بررسی‌ تصاویر پس‌زمینه گوشی جدید شیائومی Polaris به‌دست آمده است.

همچنین گمان می‌رود دوربین گوشی جدید شیائومی، از قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی کند؛ با بررسی برنامه پیش‌فروش دوربین در رام MIUI، تأیید می‌شود که Mi Mix 2S از قابلیت «تشخیص صحنه‌ی عکاسی»بهره می‌گیرد؛ مانند آنچه فبلت میت 10 و میت 10 پرو هوآوی ارائه می‌دهد.

یکی از شایعاتی که پیرامون فبلت جدید شیائومی وجود دارد، به عرضه این مدل با سنسور IMX363 سونی اشاره دارد؛ البته 100 درصد از این موضوع مطمئن نیستیم اما به‌نظر می‌رسد در فایل‌های پیش‌فرض گوشی، به سنسور مذکور اشاره شده است. همچنین نسخه جدید Mi Mix 2 از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد؛ به فرستنده مادون قرمز مجهز شده است و چراغ نشان‌گر وضعیت دارد؛ این چراع برای نمایش هشدارها و وضعیت شارژ گوشی کاربرد خواهد داشت. برای دوربین، قابلیت‌هایی نظیری «ردیابی اشیاء» و «HDR خودکار» غیرفعال شده بودند؛ به همین جهت، محتمل است که این قابلیت‌ها برای شیائومی Mi Mix 2S درنظر گرفته نخواهد شد.

image

در حالی‌ شیائومی به دنبال رونمایی از نسل جدید فبلت Mi Mix 2 است، که از عرضه آن به بازار تنها چند ماه می‌گذرد. با این‌حال در Mix 2S، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف شده است و ضمن اینکه بریدگی در بالا و گوشه راست نمایشگر وجود دارد؛ این بریدگی به منظور جای‌گیری دوربین سلفی در جلوی گوشی تعبیه شده است. در نسل قبل، حاشیه‌ی بالای نمایشگر حذف شده و دوربین سلفی در حاشیه‌ی پایین نمایشگر جای گرفته بود. در پنل پشتی Xiaomi Mi Mix 2S، حسگر اثرانگشت وجود ندارد و شرکت سازنده از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر استفاده کرده است.

باید اشاره کرد که Mi Mix 2S به نمایشگر 5.99 اینچی مجهز شده است؛ هشت گیگابایت رم دارد و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای آن درنظر گرفته شده است. این فبلت بدون حاشیه با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال، در نمایشگاه MWC 2018 در ماه فوریه معرفی خواهد شد؛ شیائومی، همچنین گوشی پرچم‌دار دیگری را در سه ماهه دوم 2018 ارائه خواهد داد که به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است. گمان می‌رود پرچم‌دار بعدی شیائومی، جانشین Xiaomi Mi 6 باشد که از زمان عرضه آن، تقریباً یک سال می‌گذرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)