خانهاخبار
نسخه جهانی Nokia 3310 4G در آستانه معرفی رسمی

نسخه جهانی Nokia 3310 4G در آستانه معرفی رسمی

نوکیا ظاهرا قصد دارد نسخه جهانی 3310 4G خود را با یک شناسه دیگر در نمایشگاه MWC 2018 رسما معرفی کند. این گوشی با شناسه TA-1048 موفق به دریافت مجوز FCC شده است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۹

یک گوشی مرموز با برچسب نوکیا چندی پیش از سوی کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) مجوز دریافت کرد و یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک شد. دریافت این مجوز همچنین بدین معنیست که احتمالا در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 که از 8ام اسفند آغاز می‌شود، شاهد رونمایی از این گوشی ساده در کنار پرچم‌دار نوکیا 9 خواهیم بود. پیش بینی می‌شود کمپانی HMD Global که حق امتیاز تولید و عرضه گوشی‌های برند نوکیا را در دست دارد، چند گوشی از دسته بندی‌های مختلف را از پایین رده تا پرچم‌دار در خلال نمایشگاه مذکور رسما معرفی کند.

خبرگزاری Nokiamobs در این باره گزارش کرده یک گوشی مرموز نوکیا با شناسه NOKIA TA-1048 توانسته است مجوز FCC دریافت کند. این گوشی در اسناد FCC در دسته بندی GSM / WCDMA / LTE Mobile Phone قرار گرفته است و با توجه به این موضوع انتظار می‌رود که TA-1048 نه یک گوشی هوشمند بلکه یک گوشی ساده اما با قابلیت 4G باشد.

image

هنوز درباره مشخصات این گوشی مطمئن نیستیم اما بر اساس اسناد FCC به نظر می‌رسد که نسخه جهانی Nokia TA-1047 باشد. گوشی TA-1047 چندی پیش از FCC و همچنین بلوتوث مجوز دریافت کرد.

در اسناد FCC علاوه بر موارد ذکر شده همچنین شاهد هستیم که گوشی TA-1048  از دو سیم کارت (میکرو) پشتیبانی می‌کند و یک درگاه اختصاصی برای کارت حافظه جانبی میکرو اس دی دارد.

کمپانی HMD Global چندی پیش نسخه 4G از گوشی محبوب و البته تازه 3310 را در کشور چین معرفی کرد، اما جزئیاتی درباره برنامه عرضه جهانی آن منتشر نکرده است. بدین ترتیب ممکن است در خلال نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا شاهد معرفی همین گوشی با شناسه TA-1048 برای سایر بازارها باشیم. تا چند روز دیگر اطلاعات تکمیلی درباره معرفی احتمالی این گوشی ساده منتشر خواهد شد. همچنین ممکن است TA-1048 نوکیا پس از نمایشگاه مذکور رونمایی شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)