خانهاخبار
تصاویر رندر شده تازه از میان رده‌های Moto G6 و G6 Plus موتورولا

تصاویر رندر شده تازه از میان رده‌های Moto G6 و G6 Plus موتورولا

موتورولا قصد دارد چند گوشی میان رده مختلف را با مشخصات و طراحی سطح بالا معرفی کند. Moto G6 و G6 Plus دو گوشی تازه این سازنده از سری G هستند که تصاویر رندر شده آن‌ها برخی از مشخصات شایعه شده قبلی را مورد تأیید قرار می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۹

چند روز پیش تصاویر رندر شده منسوب به گوشی‌های سری Moto G6 موتورولا در فضای وب منتشر شد و برخی مشخصات فنی و همچنین طراحی ظاهری آن را به نمایش گذاشت. در ادامه این گزارش‌ها، حالا شاهد فاش شدن تصاویر رندر شده Moto G6 و Moto G6 Plus توسط یک سازنده لوازم جانبی هستیم. در این رندرها دو گوشی مذکور در کنار محافظ صفحه‌شان به تصویر کشیده شده‌اند و می‌توانیم نکات کلیدی طراحی ظاهری آن‌ها را به راحتی مشاهده کنیم. البته لازم به ذکر است که این تصاویر دو گوشی Moto G6  و Moto G6 Plus را تنها در نمای روبرو به تصویر می‌کشند.

همان‌طور که در تصاویر پیش رو شاهد هستیم، حسگر اثرانگشت در هر دو میان رده Moto G6 و Moto G6 Plus در حاشیه پایین پنل تعبیه می‌شود در حالی که دو گوشی دیگر ازجمله Moto G6 Play و همچنین E5 قرار است به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شوند. از طرف دیگر گفته می‌شود که موتورولا قصد دارد حسگر اثرانگشت را در گوشی Moto Z3 Play به تقلید از طراحی برخی از گوشی‌های Xperia  سونی در کناره بدنه طراحی کند.

image

تصاویر رندر شده تازه از این میان رده‌ها، گوشی Moto G6 را به رنگ نقره‌ای و مدل Moto G6 Plus را به رنگ مشکی به نمایش می‌گذارد. حاشیه‌های کناری صفحه نمایش در هر دو مدل کاهش یافته‌اند اما حاشیه بالا و پایین صفحه به ضخامت حاشیه‌های موجود در میان رده‌های رایج بازار دیده می‌شوند. همان‌طور که گفتیم، حسگر اثرانگشت در حاشیه پایین طراحی شده است و لوگوی برند موتورولا هم بالای آن دیده می‌شود. یک بریدگی کوچک دیگر در کنار این حسگر تعبیه شده است که ممکن است بلندگوی گوشی باشد اما در این باره مطمئن نیستیم. بریدگی‌های حاشیه بالای صفحه هم به بلندگوی مکالمه، دوربین سلفی و فلش LED نسبت داده شده است.

image

درباره مشخصات فنی این گوشی‌ها باید بگوییم که بر اساس شایعه‌های قبلی، Moto G6 به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 مجهز می‌شود اما Moto G6 Plus از اسنپ‌دراگون 630 قدرت می‌گیرد. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی از نسبت نمایش مدرن 18:9 بهره می‌برند و ظرفیت باتری‌شان هم به ترتیب معادل 3250 و 3000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. انتظار می‌رود که این دو گوشی تازه به دوربین اصلی با لنز دوگانه در پنل پشتی مجهز شوند و به ترتیب 265 و 234 دلار قیمت گذاری شوند. هنوز هیچ کدام از این مشخصات رسما تأیید نشده‌اند و نمی‌دانیم موتورولا قصد دارد چه زمانی از آن‌ها رونمایی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)