خانهاخبار
عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با قیمت بیشتر نسبت به نسل قبل

عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با قیمت بیشتر نسبت به نسل قبل

براساس گزارش تازه منتشر شده، ممکن است پرچم‌داران 2018 سامسونگ با ده درصد قیمت بیشتر نسبت به نسل قبل وارد بازار شوند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

شرکت سامسونگ، به‌زودی از گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی خواهد کرد؛ این دو مدل، در دو نسخه با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهند شد. مدل‌های مجهز به تراشه پرچم‌دار کوالکام، در ایالات متحده به فروش خواهند رسید؛ انتظار داریم در بازارهای اروپایی و همچنین ایران، مدل‌های مجهز به تراشه اگزینوس 9810 سامسونگ عرضه شود.

با این‌حال، بسیاری منتظر ارائه جزئیات بیشتر از قیمت پرچم‌داران جدید سامسونگ هستند. پیش‌تر اعلام شده بود به دلیل مشخصات سخت‌افزاری بهبود یافته (به خصوص در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری)، Galaxy S9 بیشتر از نسل قبل قیمت خواهد داشت. به‌تازگی نیز جزئیات بیشتری پیرامون قیمت‌گذاری احتمالی پرچم‌داران 2018 سامسونگ منتشر شده است که با شایعات گذشته، هم‌خوانی دارد.

image

وب‌سایت GizChina مدعی شده است که Galaxy S9 نسبت به نسل قبل، ده درصد قیمت بیشتری خواهد داشت. به همین جهت، مدل 5.8 اینچی پرچم‌دار 2018 سامسونگ به اندازه آیفون 8 پلاس قیمت‌گذاری خواهد شد. همچنین اعلام شده است که جانشین Galaxy S8 با قیمت 739 پوند (حدود 1035 دلار) در انگلستان عرضه خواهد شد؛ با اینکه قیمت پرچم‌دار سامسونگ افزایش یافته اما کم‌تر از شایعات گذشته است زیرا پیش‌تر اعلام شده بود که Galaxy S9 با قیمت 789 پوند (1105 دلار) وارد بازار خواهد شد. از سوی دیگر، قیمت این مدل نسبت به قیمت 689 پوندی (965 دلار) Galaxy S8 بیشتر است؛ در مقایسه با قیمت 569 پوندی Galaxy S7، این اختلاف قیمت به‌طور چشمگیری زیاد است.

همچنین اعلام شده است که Galaxy S9 با قیمت 6000 یوآن (946 دلار) وارد بازار چین خواهد شد؛ به همین جهت، شرکت‌های محلی مانند شیائومی و آنر (تابعه هوآوی) به راحتی می‌توانند از پرچم‌داران جدید سامسونگ در میزان فروش در بازار چین، پیشی بگیرند. شیائومی به عرضه پرچم‌دارانش با قیمت مناسب مشهور است؛ انتظار داریم Xiaomi Mi 7 و فبلت بدون حاشیه Mi Mix 2s از این موضوع تبعیت کند. باید اشاره کرد که این دو مدل در نیمه اول سال 2018 وارد بازار خواهد شد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست شایعات به‌دست آمده پیرامون اعضای جدید سری Galaxy S تا چه اندازه صحت دارد. با اینکه از نظر طراحی، پرچم‌دار 2018 سامسونگ نسبت به نسل قبل تفاوت چشمگیری ندارد؛ از نظر مشخصات سخت‌افزاری، بهبود پیدا کرده است. Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به دوربین با لنز F1.5 مجهز شده‌اند و گفته می‌شود که اندازه دهانه لنزی متغیر خواهد بود؛ ضمن اینکه مدل 6.2 اینچی مانند فبلت Galaxy Note 8 دوربین دوگانه دارد.

همچنین احتمال می‌رود که پرچم‌داران جدید سامسونگ قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته با نرخ 480 فریم بر ثانیه و رزولوشن 720p HD ارائه دهند؛ پیش‌تر، اعلام شده بود که رزولوشن فیلم‌های 480fps به 1080p Full HD خواهد رسید اما بررسی‌ نمونه آزمایشی گلکسی اس 9 با پردازنده اسنپدراگون 845 خلاف این موضوع را نشان می‌دهد. باید اشاره کرد که مدل «پلاس» در مقایسه با برادر 5.8 اینچی خود، حافظه رم بیشتری نیز خواهد داشت و تنوع نسخه‌های آن بیشتر است. 

انتظار داریم Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus پس از معرفی در تاریخ 6 اسفند، تا پیش از فروردین وارد بازار شود. پیش‌فروش هر دو مدل در دهه دوم اسفند آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
الان چی ارزانِ
که بخواد گلکسیs9 ارزان باشه؟
نخود، عدسِ دِیم، پلاستیکِ جلد کتاب
همه چی گران شده

مهراد

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
واقعا اگه طراحیش همون s8 باشه چرا باید پول بیشتر واسه سخت افزار داد.
مگه اسنپ835 قدرتش کمه؟یا مثلا دوربینش کیفیت خوبی نداره؟ که کسی بخواد مدل جدید این گوشیو بخره
به نظرم اگه طرح تکراری باشه کاملا خرید همون S8 به صرفه هست