خانهاخبار
گوشی میان‌رده HTC Desire 12 در راه بازار

گوشی میان‌رده HTC Desire 12 در راه بازار

آن‌طور که پیداست، شرکت HTC در اواخر ماه جاری میلادی از گوشی میان‌رده HTC Desire 12 با نمایشگر کشیده، حاشیه‌های باریک و دوربین 13 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

به‌تازگی، اعلام شده است که شرکت اچ‌تی‌سی درنظر دارد تا گوشی میان‌رده HTC Desire 12 را در اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه نماید. مدل مذکور، مدتی پیش با اسم‌رمز HTC Breeze فاش شده بود و احتمالاً به نمایشگر 5.5 اینچی کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز خواهد بود؛ ممکن است رزولوشن صفحه‌نمایش، Full HD+ یا 1080 در 2160 پیکسل باشد.

با اینکه HTC Desire 12 را می‌توان یک مدل میان‌رده و اقتصادی نامید، شرکت اچ‌تی‌سی درنظر دارد تا آن‌را با حاشیه‌های باریک ارائه دهد. کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر و استفاده از صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد 2 به 1، به یک تِرِند در بازار موبایل تبدیل شده است و پیش‌بینی می‌شود که هوآوی از آن تبعیت کند. حذف حاشیه‌های اضافی و استفاده از نمایشگرهای کشیده، عرضه محصولاتی را با ابعاد مناسب و صفحه‌نمایش بزرگ امکان‌پذیر خواهد کرد؛ ضمن اینکه با حذف حاشیه‌های اضافی، تجربه دلچسب‌تری ارائه خواهد شد. 

image

از دیگر مشخصات احتمالی میان‌رده جدید HTC، می‌توان به عرضه آن با دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و پردازنده نامشخص مدیاتک اشاره کرد. در پنل پشتی Desire 12، یک سنسور 13 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه جای گرفته است و برای عکاسی سلفی نیز می‌‌‍توانید روی سنسور 5 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر حساب باز کنید. این گوشی به باتری 2730 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود و احتمالاً تعویض باتری توسط کاربر، ممکن نیست؛ ضمن اینکه بعید است میان‌رده جدید تایوانی‌ها از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نماید.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، HTC Desire 12 در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد؛ ممکن است شرکت تایوانی از نمایشگاه MWC 2018 برای ارائه این گوشی استفاده کند. شرکت HTC در حال‌حاضر، با مشکلات مختلفی در بازار موبایل مواجه است؛ جدا از زیان‌دهی، چیالین چانگ، رئیس بخش موبایل HTC به تازگی از سمت خود استعفاء داده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ParsaMdh

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
جناب کامنتر

ParsaMdh

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
تو اینجوری فکر کن ?

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
دست و پا زدن تو باتلاق