خانهاخبار
تصاویر جدید از میان‎رده Huawei P20 Lite؛ طراحی به سبک آیفون 10 اپل!

تصاویر جدید از میان‎رده Huawei P20 Lite؛ طراحی به سبک آیفون 10 اپل!

تصاویر به ثبت رسیده در پایگاه داده FCC، میان‌رده جدید Huawei P20 Lite را با بریدگی در بالای نمایشگر و دوربین دوگانه عمودی فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

گوشی جدید Huawei P20 Lite، به‌تازگی موفق شده است تأییدیه لازم را از FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) به‌دست آورد. به همین جهت، احتمال دارد میان‌رده جدید هوآوی در آینده‌ای نزدیک در ایالات متحده عرضه شود؛ هرچند، دریافت تأییدیه FCC لزوماً این موضوع را تأیید نمی‌کند. اسنادی که در پایگاه داده FCC وجود دارد، حاوی تصاویری از نمونه واقعی میانرده جدید هوآوی بوده که با برند SHIRLEY در این تصاویر، فاش شده است؛ شرکت چینی، امیدوار بود که با تغییر برند، بتواند از افشای تصاویر مربوط به گوشی‌های جدید خود جلوگیری کند!

image

P20 Lite به نمایشگر کشیده مجهز شده است و بریدگی در بالای صفحه‌نمایش وجود دارد؛ همین موضوع باعث شده است تا میان‌رده جدید هوآوی، ظاهری آشنا با آیفون 10 را تداعی کند. با وجود اینکه اپل از بریدگی به منظور حذف حاشیه‌های اطراف نمایشگر استفاده نموده، شرکت چینی همچنان حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است. گوشه‌های صفحه‌نمایش نیز مانند پرچم‌دار 1000 دلاری اپل، دارای انحنا است!

image

باید اشاره کرد که بریدگی اعمال شده در بالای نمایشگر، نسبت به آیفون 10 اپل کوچک‌تر است؛ در این بریدگی، دوربین سلفی، سنسورهای ضروری و بلندگوی مخاطب جای خواهد گرفت. در پنل پشتی نیز، دوربین دوگانه با چینش عمودی و حسگر اثرانگشت جلب‌توجه می‌کند؛ هوآوی حتی دوربین گوشی جدیدش را به سبک دوربین دوگانه آیفون 10 طراحی کرده است و دوربین از بدنه، بیرون‌زدگی دارد.

image

تصاویری که در FCC به ثبت رسیده است، تأیید می‌کند جانشین Huawei P10 Lite از جک هدفون 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند و در لبه‌ی پایین گوشی، درگاه یواس‌بی Type-C جای گرفته است؛ این پورت برای اتصال شارژر به گوشی یا تبادل اطلاعات کاربرد خواهد داشت. در لبه‌ی سمت راست P20 Lite، کلید تنظیم صدا به همراه دکمه‌ی پاور جلب‌توجه می‌کند. با توجه به اینکه خبری از دکمه‌های لمسی در حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیست، میان‌رده به دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری وابسته خواهد بود.

image

آخرین گمانه‌زنی‌ها پیرامون مدل ارزان‌قیمت از پرچم‌داران سری P20، حاکی از آن است که این مدل به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز خواهد بود؛ همان‌طور که گفته شد، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش تقریباً 2 به 1 است و انتظار داریم رزولوشن صفحه‌نمایش نیز FHD+ باشد. هوآوی از تراشه هشت هسته‌ای میان‌رده Kirin برای P20 Lite استفاده خواهد کرد؛ ضمن اینکه مدل مذکور به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. فضای ذخیره‌سازی از جای‌گیری کارت حافظه درون اسلات سیم‌کارت قابل افزایش خواهد بود؛ به عبارت بهتر، درگاه سیم‌کارت هیبریدی است و تنها می‌توانید از دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و کارت حافظه میکرو SD درون آن استفاده کنید. 

image

مدل Lite پرچم‌داران 2018 هوآوی به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد؛ ضمن اینکه به رنگ‌های صورتی و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد. انتظار داریم این مدل به همراه Huawei P20 و Huawei P20 Plus در تاریخ 27 مارس (7 اسفند) به صورت رسمی معرفی شود. همچنین شایعات گذشته حاکی از آن است که مدل Lite در برخی از بازارها، با نام تجاری Huawie Nova 3e عرضه خواهد شد؛ سری Nova به گوشی‌های میان‌رده هوآوی اختصاص دارد و البته آخرین مدل عرضه شده از این خانواده که Nova 2s است، یک فبلت رده‌بالا محسوب می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Arman

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
این گوششیه خوبیه اما قیمتش زیاده

احسان

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
قیمتش در حدود میت ۱۰ لایت خواهد بود ؟؟