خانهاخبار
احتمال معرفی میان رده Galaxy J4 سامسونگ با پردازنده اگزینوس 7570

احتمال معرفی میان رده Galaxy J4 سامسونگ با پردازنده اگزینوس 7570

سامسونگ قصد دارد یک میان رده تازه به نام Galaxy J4 را به سری گوشی‌های ارزان Galaxy J خود اضافه کند. این گوشی به پردازنده اگزینوس 7570 مجهز می‌شود و 2 گیگابایت رم دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ یک گوشی تازه دیگر را از سری محبوب Galaxy J در دست توسعه دارد. یک گوشی مرموز از این سازنده با شناسه SM-J400F روز گذشته در پایگاه داده‌های ابزار بنچمارک Geekbench دیده شد و به احتمال معرفی این میان رده تازه قوت بخشید. با توجه به شناسه مذکور پیش بینی می‌شود که این گوشی تازه با نام تجاری Galaxy J4 معرفی شود و جانشین مستقیم Galaxy J3 سال گذشته باشد. برای یادآوری باید بگوییم نسخه جهانی گوشی Galaxy J3 که سال گذشته معرفی شد، با شناسه SM-J330F شناخته می‌شود و شناسه Galaxy J2 (2017) سامسونگ هم در برخی بازارها ازجمله کشور هند SM-J200G است. بدین ترتیب منطقی به نظر می‌رسد شناسه SM-J400F که حالا در بنچمارک دیده شده است، متعلق به گوشی Galaxy J4 باشد.

image

البته فهرست منتشرشده توسط ابزار بنچمارک اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این گوشی را به نمایش نمی‌گذارد اما تأیید می‌کند که Galaxy J4 هم مانند Galaxy J3 سال گذشته از پردازنده اگزینوس 7570 سامسونگ قدرت می‌گیرد و 2 گیگابایت رم دارد. پردازنده اگزینوس 7570 سامسونگ 4 هسته پردازشی ARM Cortex-A53 با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز دارد و از پردازنده گرافیکی ARM Mali-T720 MP2 بهره می‌برد. از طرفی این مدل تازه به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز می‌شود؛ در حالی که Galaxy J3 با اندروید نوقا معرفی و عرضه شد. به جزئیات دیگری درباره مشخصات فنی این میان رده تازه اشاره نشده است اما پیش بینی می‌شود که Galaxy J4 از طراحی تازه بهره ببرد و در اغلب موارد نسبت به نسل قبلی خود ارتقا یافته باشد. برای مثال حدس می‌زنیم کیفیت دوربین و همچنین ظرفیت باتری گوشی مذکور نسبت به Galaxy J3 افزایش یافته باشد.

در حال حاضر هیچ خبری درباره احتمال معرفی میان رده Galaxy J4 از سوی سامسونگ تأیید نشده است. به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی فعلا حسابی سرگرم معرفی پرچم‌داران تازه خود از سری Galaxy S9 که قرار است 7 اسفند معرفی شوند، باشد. البته این امر کاملا منطقی به نظر می‌رسد چراکه Galaxy J4 متعلق به خانواده میان رده تقریبا ارزان قیمت Galaxy J سامسونگ است و طبیعتا اولویت تمرکز این غول تکنولوژی بر پرچم‌داران سطح بالایش است. آخرین و تازه‌ترین گوشی سامسونگ از سری J گوشی Galaxy J2 Pro (2018) است که ماه گذشته رسما معرفی شد. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 425 قدرت می‌گیرد و سیستم عامل پیش فرضش هم اندروید نوقا نسخه 7.1 است. از طرف دیگر گوشی Galaxy J3 این سازنده در ماه ژوئیه سال 2017 معرفی شد. به همین خاطر انتظار می‌رود که Galaxy J4 امسال هم در همین بازه زمانی تا چند ماه آینده رسما معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)