خانهاخبار
راه حل جدید مایکروسافت برای جابجایی عکس از آیفون به ویندوز

راه حل جدید مایکروسافت برای جابجایی عکس از آیفون به ویندوز

در این مطلب راهکار جدید مایکروسافت برای جابجایی عکس از گوشی همراه به کامپیوترهای شخصی را مطالعه خواهید کرد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن «Photo Companion» را برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر کرد، این اپلیکیشن در راستای آسان‌تر کردن انتقال عکس از گوشی‌های آیفون به ویندوز از طریق شبکه وای‌فای ایجاد شده است.

اپلیکیشن «Photo Companion» با نرم‌افزار «Microsoft Photos» در ویندوز  ۱۰ برای انتقال عکس‌ها و ویدیوها به کامپیوترهای شخصی از طریق وای‌فای کار می‌کند. فقط باید مطمئن شوید تلفن همراه و کامپیوتر شخصی هردو به یک شبکه وای‌فای مشترک وصل شده باشند، سپس یک کد را اسکن کنید و انتقال فایل‌ها را شروع نمایید.

image
 
image

  • یک پروژه ویدیویی را در نرم‌افزار «Photos» در کامپیوتر ایجاد سپس عکس‌ها و ویدیوها را مستقیم از تلفن همراهتان به پروژه اضافه کنید. حالا با سلیقه شخصی خودتان یک شاهکار خلق کنید یا یک تم انتخاب کرده و اجازه بدهید نرم‌افزار خودش کار کند.
  • عکس و ویدیو را از گالری گوشی خود به نرم‌افزار «Photos» انتقال دهید، سپس می‌توانید عکس‌ها را ویرایش و شخصی سازی کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

امکانات مربوط به انتقال از تلفن همراه در نسخه 2018.18011.13110.0 یا بالاتر نرم‌افزار «Photos» در ویندوز ۱۰ وجود دارد. شما می‌توانید «Photo companion» را از AppStore به رایگان دانلود کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)