خانهاخبار
مشخصات پرچم‌دار Huawei P20 و Huawei P20 Plus در اسناد TENNA

مشخصات پرچم‌دار Huawei P20 و Huawei P20 Plus در اسناد TENNA

گوشی‌های جدید هوآوی با اسم‌رمز Charlotte و Emily در TENNA فاش شده‌اند؛ این دو مدل به ترتیب، Huawei P20 و Huawei P20 Plus هستند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

در تاریخ 27 مارس (7 فروردین)، هوآوی مراسم خبری را به منظور رونمایی از گوشی‌های سری P20 برگزار خواهد کرد؛ گمان می‌رود مدل P20، P20 Plus و P20 Lite در مراسم خبری این شرکت در پاریس برگزار شود. گوشی Huawei P20 Lite، اخیراً موفق شده است تا تأییدیه FCC را در ایالات متحده به دست آورد. به‌تازگی نیز دو مدل دیگر از سری P20 یعنی P20 Plus و P20 توسط TENNA در چین تأییدیه دریافت کرده‌اند.

افشاگر معروف توئیتر در ماه گذشته میلادی، اعلام کرده بود که گوشی‌های P20، P20 Plus و P20 Lite به ترتیب با اسم‌رمز Charlotte، Emily و Anne در حال توسعه هستند. دو مدل از گوشی جدید هوآوی که اخیراً در TENNA فاش شده‌اند، شماره مدل EML-TL00 و EML-AL00 دارند؛ EML در شماره مدل‌ آن‌ها به اسم‌رمز P20 یعنی Emily اشاره دارد. دو گوشی دیگر با شماره مدل CLT-AL00 و CLT-TL00 نیز احتمالاً نسخه‌های مختلف P20 Plus هستند؛ CLT می‌تواند مخفف اسم‌رمز فبلت جدید هوآوی یعنی Charlotte باشد.

image

در حال‌حاضر، هیچ تصویری از گوشی‌های P20 و P20 Plus هوآوی در TENNA فاش نشده است؛ ضمن اینکه مشخصات این دو مدل نیز به‌دست نیامده است. با این‌حال، فاش شدن پرچم‌داران هوآوی در آزمون TENNA می‌تواند به معنای ارائه تصاویر نسخه واقعی و مشخصات سخت‌افزاری نهایی آن‌ها در روزهای آینده باشد.

اگر گوشی‌های فاش شده با شماره مدل EML و CLT، به ترتیب P20 و P20 Plus باشند؛ انتظار داریم P20 Lite نیز برای دریافت تأییدیه TENNA مورد ارزیابی قرار بگیرد. لازم به‌ذکر است که شرکت چینی دو گوشی دیگر را با شماره مدل ATU-TL10 و ATU-AL10 را در اختیار رگولاتوری چینی قرار داده است؛ با این‌حال در شماره مدل‌ آن‌ها به اسم‌رمز Anne یا ANN اشاره نمی‌شود. به همین جهت، مطمئن نیستیم مدل‌های فاش شده، P20 Lite باشند؛ هرچند، این احتمال نیز وجود دارد که این مدل با اسم‌رمز دیگری توسعه یافته باشد.

image

Huawei P20 Lite

با اینکه تصاویر واقعی پرچم‌دار Huawei P20 و Huawei P20 Plus فاش نشده است، اما مدتی پیش حساب کاربری @OnLeakes نمونه تصاویر رندری آن‌ها را منتشر کرده بود. آن‌طور که پیداست، پرچم‌داران جدید هوآوی با بریدگی در بالای نمایشگر همراه خواهند شد؛ با این‌حال، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف نشده است. گمان می‌رود این حاشیه به جای‌گیری دکمه‌ی فیزیکی Home در جلوی گوشی اختصاص پیدا کند.

image

Huawei P20 / P20 Plus

پرچم‌داران 2018 هوآوی با دوربین سه‌گانه عرضه خواهند شد؛ ضمن اینکه تراشه Kirin 970 قدرت پردازشی آن‌ها را تأمین خواهد کرد. مدل P20 Lite نیز با طراحی مشابه با P20 ارائه می‌شود؛ هرچند، فاقد دوربین سه‌تایی است و از ترکیب دو دوربین در پنل پشتی استفاده می‌کند. P20 Lite نسخه ارزان‌قیمت‌تر از پرچم‌داران جدید هوآوی خواهد بود و احتمالاً نمایشگر 5.8 اینچی دارد.

شایعه شده است فبلت P20 Plus با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ این مدل، احتمالاً به پنل اولد ساخت BOE مجهز خواهد شد. P20 نیز نمایشگری 5.7 اینچی خواهد داشت؛ رزولوشن صفحه‌نمایش پرچم‌داران جدید هوآوی هنوز مشخص نیست اما انتظار داریم حداقل یک مدل، صفحه‌نمایش با رزولوشن FHD+ داشته باشد. هوآوی در حال‌حاضر، به شایعات موجود پیرامون عرضه پرچم‌داران جدیدش با دوربین سه‌گانه واکنشی نشان نداده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mr305

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
عالیه حرف نداره من هواوی جی 700 داشتم فروختم بازم میخام هواوی بگیرم