خانهاخبار
Galaxy S9 Plus با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام در AnTuTu فاش شد

Galaxy S9 Plus با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام در AnTuTu فاش شد

نسخه‌ای از فبلت 6.2 اینچی Galaxy S9 Plus سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام در آزمون AnTuTu فاش شده است. این مدل، در ایالات متحده و چین عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

بسیاری از قابلیت‌های احتمالی پرچم‌داران جدید سامسونگ از سری Galaxy S را می‌دانیم؛ تاکنون، این مدل موفق شده است تأییدیه بلوتوث 5.0 را به‌دست آورد. ضمن اینکه جانشین Galaxy S8، قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت؛ با نوآوری‌های متفاوتی همراه شده است؛ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ بلندگوهای آن توسط AKG توسعه یافته است و حتی می ‌دانیم سیستم احراز هویت متفاوتی با نام IntelligentScan دارد. ضمن اینکه اعلام شده است Galaxy S9 از نسخه جدید بیکسبی ویژن بهره خواهد برد که قادر به ترجمه فوری متون از طریق دوربین خواهد بود؛ ضمن اینکه می‌تواند به کمک اطلاعات گوگل، محیط‌های دیدنی پیرامون شما را پیشنهاد دهد.

image

دیگر اطلاعات به‌دست آمده پیرامون پرچم‌دار 2018 سامسونگ، به عرضه این مدل با استیکرهای سه‌بعدی اشاره دارد؛ به‌نظر می‌رسد شرکت کُره‌ای، موفق شده است تا قابلیتی مانند «انیموجی» آیفون 10 را شبیه‌سازی کند. ضمن اینکه فناوری شارژ سریع Galaxy S9 بدون تغییر مانده است و در این زمینه، تفاوت چشمگیری نسبت به نسل قبل حاصل نخواهد شد. علاوه‌براین، پرچم‌دار امسال سامسونگ با طراحی مشابه با نسل قبل ارائه خواهد شد؛ با این‌حال، گفته می‌شود مدل Plus به دوربین دوگانه مجهز شده است و حافظه رم بیشتری را نسبت به مدل 5.8 اینچی ارائه می‌دهد.

به دنبال افشای پرچم‌داران جدید سامسونگ در بنچمارک GeekBench، مدل 6.2 اینچی در آزمون AnTutu با شماره مدل SM-G9650 رؤیت شده است؛ مدل فاش شده گلکسی اس 9 پلاس است. این فبلت به شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد؛ ضمن اینکه از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی و واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 استفاده می‌کند.

رزولوشن صفحه‌نمایش گوشی جدید سامسونگ، FHD+ اعلام شده است؛ باید گفت رزولوشن نمایشگر پرچم‌داران سامسونگ به صورت پیش‌فروش روی FHD (برای مدل‌های S8 و Note 8، روی FHD+) تنظیم شده است و انتظار داریم رزولوشن نمایشگر تا QHD+ قابل ارتقاء باشد. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش گوشی جدید سامسونگ با توجه به رزولوشن فاش شده، 18.5 به 9 خواهد بود؛ به همین جهت، نسبت ابعاد نمایشگر تغییر چشمگیری نسبت به نسل قبل نداشته است.

image

پرچم‌دار سامسونگ، موفق به کسب 265 هزار امتیاز در آزمون AnTuTu شده است؛ باید اشاره کرد که Galaxy S8 Plus با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام تنها توانسته بود 170 هزار امتیاز به‌دست آورد. آمار و ارقام به‌دست آمده، چشمگیر است اما احتمال دارد در آینده نزدیک، دستخوش تغییر شود.

لازم به‌ذکر است که اطلاعات به‌دست آمده با شایعات گذشته پیرامون مدل Plus پرچم‌دار 2018 سامسونگ هم‌خوانی دارد. این فبلت 6.2 اینچی، حافظه رم بیشتری نسبت به مدل پایه ارائه می‌دهد؛ ضمن اینکه اعلام شده بود نسخه پایه با 64 گیگابایت حافظه همراه شده است. با اینحال، پیش‌بینی می‌شود جانشین Galaxy S8 Plus در دو مدل دیگر با 128 و 256 گیگابایت حافظه قابل خریداری باشد. علاوه‌براین، برخی مدعی هستند تنوع Galaxy S9 کم‌تر خواهد بود و مدل 5.8 اینچی پرچم‌دار سامسونگ، تنها در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

براساس اعلام رسمی، پرچم‌داران سری Galaxy S9 در مراسم خبری Unpacked در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)