خانهاخبار
دلایل سامسونگ در مورد توقف انتشار اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8

دلایل سامسونگ در مورد توقف انتشار اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8

پس از یک دوره طولانی انتشار نسخه‌های بتای اندروید اوریو برای دوگانه اس8 و اس8 پلاس، سرانجام نسخه نهایی این سیستم عامل چند روز پیش منتشر شد. از طرفی سامسونگ انتشار این نسخه را به طرز غیرمنتظره‌ای متوقف کرد. این غول تکنولوژی اعلام کرده این اقدام به خاطر مشکل خاموش شدن برخی گوشی‌ها بوده است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

درست در زمانی که انتشار نسخه نهایی سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو برای دوگانه گلکسی اس8 و اس8 پلاس آغاز شده بود، یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد. روز گذشته اعلام کردیم که این غول تکنولوژی روند انتشار نسخه نهایی اوریو را برای پرچم‌داران سال گذشته خود متوقف کرده و فایل فرم ور آن را هم از سرورهای خود پاک کرده است. از طرفی هیچ اطلاعاتی درباره علت این اقدام سامسونگ در دسترس نبود اما این سازنده امروز جزئیات توقف روند انتشار اوریو را اعلام کرده است.

انتشار نسخه نهایی اندروید اوریو 8.0 برای گلکسی اس8 و اس8 پلاس

سامسونگ برنامه انتشار نسخه‌های بتای اندروید اوریو را برای اس8 و اس8 پلاس به مدت طولانی ادامه داده بود و کاربران این گوشی‌ها هم دیگر صبرشان به سر رسیده بود. این سازنده هفته گذشته اعلام کرد که انتشار بتای اوریو دیگر به پایان رسیده است و چند روز بعد هم نسخه نهایی را منتشر کرد؛ اما طولی نکشید که انتشار نسخه نهایی هم متوقف شد. این غول تکنولوژی در پاسخ به سؤال SamMobile درباره علت اصلی توقف انتشار اندروید اوریو اعلام کرده است:

ما تصمیم گرفتیم روند انتشار نسخه نهایی اندروید اوریو 8.0 را پس از دریافت چند گزارش از سوی کاربران مبنی بر بروز مشکل خاموش شدن ناخواسته گوشی‌های گلکسی اس8 و اس8 پلاس، به طور موقت متوقف کنیم. در حال حاضر در تلاشیم علت بروز مشکل مذکور را پیدا و رفع کنیم تا روند انتشار را دوباره از سر بگیریم.

image

همان‌طور که در متن بیانیه سامسونگ هم اشاره شده است، بسیاری از دارندگان گوشی‌های گلکسی اس8 و اس8 پلاس گزارش کرده‌اند که گوشی‌هایشان پس از دریافت و نصب اندروید 8.0 اوریو دچار مشکل خاموش شدن اجباری و ناخواسته شده و بیانیه سامسونگ هم این مشکل را تأیید کرده است. در گزارش روز گذشته هم اشاره کردیم که سامسونگ توسعه یک نسخه نهایی دیگر را از سیستم عامل مذکور در دست دارد و در تلاش است آن را منتشر کند.

کاربرانی که موفق به دریافت و نصب این نسخه شده‌اند بهتر است  آن را نگه دارند و کسانی که آن را دریافت کرده اما نصب نکرده‌اند، باید دست نگه دارند و منتظر بمانند چراکه این فایل به صورت خودکار از گوشی‌هایشان حذف خواهد شد.

با توجه به برنامه طولانی انتشار نسخه‌های بتای اندروید اوریو، هیچکس انتظار نداشت انتشار نسخه نهایی با مشکل مواجه شود. سامسونگ هنوز هم تاریخ دقیق برای انتشار دوباره نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو برای دوگانه اس8 و اس8 پلاس اعلام نکرده است اما به محض انتشار خبرهای تکمیلی، شما را هم در جریان خواهیم گذاشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
سپهر (و هر کاربر مشابه!)
وقتی که ذائقه جنابعالی با گوشیهای سامسونگ سازگار نیست واقعا نمیفهمم چرا خودتون رو زجر میدید و میاید همه اخبار مربوط بهش رو میخونین!!!!?

سپهر

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
بخرولی از سامسونگ انتظار روون و سریع بودن نداشته باش

Arian

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
خب بهتر از اپل که کلان داره ios۱۱ رو به هنگ و باگ های زیاد و خنده دار میده بیرون

معین

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
کی اندروید 8 واسه s7 edge میاد؟؟

رضا

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
باز دم سامسونگ گرم که گربه رو دم حجله کشت و سرعتو فدای کیفیت نکرد.