خانهاخبار
تصاویر جدید از فبلت Galaxy C10 سامسونگ

تصاویر جدید از فبلت Galaxy C10 سامسونگ

تصاویر تازه ارائه شده، طراحی احتمالی میان‌رده Galaxy C10 را با دوربین دوگانه عمودی و نمایشگری با حاشیه‌های باریک فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۶

سامسونگ به دنبال عرضه گوشی‌های جدیدی از سری Galaxy C است؛ یکی از اعضای این خانواده، به‌تازگی در آزمون AnTuTu فاش شده است. با این‌حال، یک یوتیوبر که تصاویر رندری را از گوشی‌های معرفی نشده منتشر می‌کند؛ Galaxy C10 سامسونگ را به تصویر کشیده است. 

image

به‌نظر می‌رسد فبلت جدید سامسونگ به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز شده باشد. در صورت عرضه Galaxy C10 با چنین طراحی، این مدل به اولین گوشی سامسونگ از سری کهکشانی‌های C تبدیل خواهد شد که نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 دارد. با وجود اینکه حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر بسیار باریک است، دکمه‌ی فیزیکی Home از پایین صفحه‌نمایش حذف نشده؛ گمان می‌رود حسگر اثرانگشت با دکمه‌ی فیزیکی Home ادغام شده باشد.

در پنل پشتی، دوربین دوگانه عمودی دیده می‌شود؛ ضمن اینکه نوارهای پلاستیکی در بالا و پایین پنل پشتی، حاکی از کالبد فلزی Galaxy C10 سامسونگ است. باید اشاره کرد آنچه در این تصاویر به نمایش گذاشته می‌شود، تصاویر فاش شده نیست؛ بلکه بیشتر می‌توان آن‌ها را به عنوان تصاویر مفهومی از میان‌رده‌ی جدید سامسونگ به شمار آورد. به همین جهت، ممکن است طراحی نهایی Galaxy C10 متفاوت از این تصاویر باشد. 

image

در رابطه با میان‌رده‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy C، همان‌طور که در ابتدا گفته شد؛ مدل «پلاس» با شماره مدل SM-C9150 در آزمون AnTuTu فاش شده است. این مدل، سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 را اجرا می‌کند و به پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام مجهز شده است؛ تراشه مذکور از واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 512 بهره می‌گیرد. با اینکه اندازه صفحه‌نمایش فاش نشده است، میان‌رده جدید سامسونگ نمایشگری با رزولوشن FHD دارد؛ این در حالی است که در تصاویر مفهومی، C10 با نمایشگر کشیده به تصویر کشیده شده است.

image

فبلت C10 Plus با شش گیگابایت رم همراه خواهد شد و 64 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان ارائه می‌دهد. البته C10 Plus را نمی‌توان اولین گوشی سامسونگ نامید که این مقدار حافظه رم دارد؛ مدل C9 Pro که در سال 2016 معرفی شده بود، به شش گیگابایت رم مجهز شده است. این فبلت با نمایشگر 6 اینچی Full HD، یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی همراه شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
دقیقا اصلا شبیه ش نیست

مهراد

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
اصلا هم شبیه mate 10 lite نیست (:

rafa_

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
فبلت دیگه مرد ، الان دیگه همه اسمارت فون هستن که از ۷ اینچ میشه تبلت

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
عجب چیزیه

حسینی

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
با سلام و خسته نباشید خیلی عالی شده کاش سامسونگ با این طراحی دوربین و شیک در دیگر میان رده هایش را همچنین نماید که خیلی زیبا میشود .. تشکر