خانهاخبار
گوشی‌های Moto G6 موتورولا به نمایشگر کشیده 18:9 مجهز خواهند شد

گوشی‌های Moto G6 موتورولا به نمایشگر کشیده 18:9 مجهز خواهند شد

اطلاعات به‌دست آمده از گوشی‌های جدید موتورولا در آزمون HTML5 نشان می‌دهد که سری Moto G6 به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز خواهند شد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۶

شرکت موتورولا از گوشی‌های جدید خود در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد؛ انتظار می‌رود سری گوشی‌های میان‌رده Moto G با عرضه مدل‌های جدید، به‌روزرسانی شوند. ماه گذشته، شایعاتی مبنی بر عرضه مدل‌های Moto G6، Moto G6 Plus و Moto G6 Play به‌دست آمد و گمان می‌رفت که هر سه مدل به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز خواهند بود. به‌تازگی نیز، گوشی‌های جدید موتورولا در پایگاه داده آزمون HTML فاش شده‌اند و اطلاعات به‌دست آمده، صحت شایعات موجود مبنی بر عرضه میان‌‍رده‌های Moto G6 موتورولا را با حاشیه‌ی باریک تأیید می‌کند.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، دو گوشی Moto G6 و Moto G6 Plus به صفحه‌نمایش با رزولوشن FHD+ (یا 1080 در 2160 پیکسل) مجهز خواهند شد؛ ضمن اینکه Moto G6 Play از یک نمایشگر با رزولوشن HD+ بهره می‌گیرد. اگر اطلاعات ثبت شده در دیتابیس آزمون HTML5 صحت داشته باشد، به‌نظر می‌رسد موتورولا به دنبال عرضه میان‌رده‌های جدید خود با نمایشگری با رزولوشن بالاتر نسبت به نسل گذشته است.

image

مدل ارزان‌قیمت از میان گوشی‌های جدید موتورولا، Moto G6 Play است و این گوشی با شماره مدل XT1922 توسعه می‌یابد. آن‌طور که پیداست، این مدل اقتصادی، موفق به دریافت تأییدیه Wi-Fi شده و اطلاعات به‌دست آمده، حاکی از عرضه Moto G6 Play با تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام است. ضمن اینکه مدل مذکور، آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 را اجرا می‌کند. شرکت موتورولا، سال گذشته مدل Moto G5S را با تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام عرضه کرده بود؛ البته این مدل در مقایسه با Moto G6 Play، نمایشگری با رزولوشن بالاتر دارد و ضمن اینکه از گوشی جدید موتورولا در سایر مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندتر است.

به همراه مدل ارزان‌قیمت Moto G6 Play، تأییدیه وای‌فای برای دو گوشی دیگر موتورولا با شماره مدل XT1924 و XT1944 صادر شده است؛ از آنجایی‌که این دو مدل به تراشه ضعیف‌تر اسنپدراگون 425 کوالکام مجهز شده‌اند، ممکن است مدل‌های فاش شده به عنوان Moto E5 و Moto E5 Plus به بازار عرضه شوند. هر دو گوشی جدید موتورولا، آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کنند.

image

همان‌طور که گفته شد، از سری Moto G6 سه مدل به بازار عرضه خواهد شد؛ Moto G6 و Moto G6 Plus نیز توسط موتورولا در حال توسعه هستند و گمان می‌رود این دو گوشی به ترتیب به پردازنده اسنپدراگون 450 و 630 کوالکام مجهز شده باشند. از میان سه گوشی جدید از سری Moto G6، تنها مدل G6 Play به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده است و دو مدل Moto G6 و Moto G6 Plus با سنسور اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش ارائه خواهند شد. ضمن اینکه تصاویر فاش شده به عرضه Moto G6 Play با یک دوربین اشاره دارد؛ این در حالی است که دو مدل دیگر از سری Moto G6 به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد.

ممکن است Moto G6 با قیمت پایه 240 دلار به بازار عرضه شود؛ در مقابل، مدل «پلاس» با قیمت پایه 330 دلار ارائه خواهد شد و ممکن است قدرت‌مندترین نسخه از آن، به شش گیگابایت رم مجهز شده باشد. در حال‌حاضر، صحت این شایعات به صورت رسمی مشخص نشده است؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به آن‌ نگریست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)