خانهاخبار
نمونه عکس دوربین Galaxy S9 فاش شد

نمونه عکس دوربین Galaxy S9 فاش شد

دوگانه پرچم‌دار تازه سامسونگ در خلال هفته‌های آینده رسما معرفی خواهند شد. در ادامه فاش شدن خبرهای متعدد درباره این گوشی‌ها، حالا تصویر نمونه از دوربین S8 در مقابل S9 در فضای وب منتشر شده و کیفیت نسل تازه را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۶

هفته گذشته یکی از منابع آگاه چینی تصاویر مشابهی در فضای وب منتشر کرد و مدعی شد که توسط دوربین گوشی‌های S9 و S8 ثبت شده‌اند. در این تصاویر شاهد هستیم که پرچم‌دار تازه Galaxy S9 سامسونگ قادر است تصاویر با کیفیتی را با نور بهتر ثبت کند و در عین ارائه جزئیات دقیق اشیا، رنگ‌ها را به شکل واقعی‌تری به نمایش درآورد. نمونه تصویر ثبت شده توسط Galaxy S8 هم نشان می‌دهد که دوربین این گوشی در ثبت تصویر ساختمان مقابل در نور روز در حالی که گوشی در یک اتاق تاریک قرار دارد، چندان موفق ظاهر نشده است. دوربین S8 در نتیجه موفق نشده است نور را به خوبی تنظیم کند و بخش عظیمی از جزئیات هم در این تصویر دیده نمی‌شوند.

image

همان‌طور که گفتیم، شرایط عکاسی در این موقعیت اصلا ایده‌آل نیست، اما با این وجود به نظر می‌رسد که دوربین Galaxy S9 توانسته تصویری با کیفیت بهتر ثبت کند. هر دو تصویر نمونه با بزرگنمایی ثبت شده‌اند و از طرفی منبع انتشار این گزارش دقیقا اعلام نکرده که تصویر ثبت راست توسط Galaxy S9 ثبت شده است یا Galaxy S9 Plus. تی دو گوشی پرچم‌دار تازه قرار است برخلاف نسل قبلی نه تنها در ابعاد بلکه در برخی ویژگی‌های فنی و طراحی ظاهری هم با یکدیگری متفاوت باشند. انتظار می‌رود که S9 Plus با صفحه نمایش 6.2 اینچی و دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 12 مگا پیکسلی معرفی شود. از طرف دیگر گفته می‌شود که Galaxy S9 همچنان به دوربین اصلی با لنز تکی 12 مگا پیکسلی مجهز می‌شود اما دیافراگم آن از 1.5 تا 2.4 متغیر خواهد بود.

سامسونگ قرار است دوگانه پرچم‌دار تازه خود را 25 فوریه (6ام اسفند) رسما در خلال رویداد آنپکد و یک روز پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 رسما معرفی کند. انتظار می‌رود خانواده Galaxy S9 از اواسط ماه مارس روانه بازار شوند و S9 Plus هم در این میان به قیمت بیشتری نسبت به نسخه S9 و همچنین نسل پیشین خود به فروش برسد. گفته می‌شود که نسخه پایه پرچم‌دار Galaxy S9 احتمالا به قیمت 750 دلار عرضه خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

بی نام

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
اگه هر دو دوربین در حالت auto عکس گرفته باشند و عکس اس ۹ در حالت hdr نباشه، واقعا داینامیک رنجش قابل تحسینه. همینطور جزییات اس ۹ به طرز محسوسی از اس ۸ بالاتره.

شهاب

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
کاش زودتر نوت 9 معرفی بشه که واقعا منتظرشم من از نوت3 تا همین الان که نوت 8 دارم واقعا از نوت بیشتر از سریع اس راضیم. البته نظر شخصی بنده هست و نظر هر کس محترم است.
با تشکر از, تیم جی اس ام

Seven son

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
من خودم اس هشت دارم کیفیتش اینطوری تیست خیلی بالاتره