خانهاخبار
احتمال عرضه میان رده P20 Lite هوآوی با نام Nova 3e

احتمال عرضه میان رده P20 Lite هوآوی با نام Nova 3e

کمپانی هوآوی قصد دارد سه گوشی تازه پرچم‌دار و میان رده را ماه آینده رسما معرفی کند. در این میان، P20 Lite میان رده سطح بالای سازنده است که احتمالا به نام Nova 3e در برخی بازارها عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۱۱/۲۶

گزارش شده است که میان رده تازه P20 Lite هوآوی احتمالا تحت عنوان Nova 3e به برخی از بازارها راه می‌یابد. همان‌طور که می‌دانید، این سازنده چینی روند به خصوصی برای نام گذاری و عرضه گوشی‌هایش دارد و بارها پیش آمده است که یک گوشی هوشمند را به نام‌های مختلف عرضه کند. از طرف دیگر، برند زیرمجموعه آن به نام آنر هم گوشی‌های مشابه با دستگاه‌های هوآوی را با طراحی کمی متفاوت‌تر و به قیمت کمتر معرفی می‌کند. هوآوی قصد دارد گوشی‌های P20 خود را در ماه مارس رسما رونمایی کند و جالب است بدانید که این سری شامل دو پرچم‌دار و یک میان رده تازه است. P20 و P20 Plus پرچم‌داران این سری هستند و P20 Lite هم میان رده مذکور است. این گزارش تازه مدعی شده P20 Lite قرار است تحت عنوان متفاوتی در برخی بازارهای مشخص عرضه شود.

image

ایوان بلس، افشاگر مشهور، در این باره گفته است که هوآوی قصد دارد P20 Lite را به خاطر محبوبیت گوشی‌های سری Nova تحت عنوان Nova 3e عرضه کند. البته انتظار می‌رود این گوشی‌ها که ظاهرا قرار است تحت عنوان مختلفی عرضه شوند، از نظر طراحی ظاهری و همچنین مشخصات فنی داخلی کاملا یکسان باشند. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که طراحی نوین بدون حاشیه هوآوی را به همراه بریدگی حاشیه شبیه آیفون 10 اپل در هر دو گوشی P20 Lite و Nova 3e ببینیم. علاوه بر این موارد همچنین قرار است بدنه گوشی مذکور از جنس شیشه طراحی شود و حسگر اثرانگشتش هم در پنل پشتی قرار گیرد. P20 Lite یک میان رده سطح بالا به شمار می‌رود و گفته می‌شود که 4 دوربین خواهد داشت؛ بدین ترتیب که دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی آن تعبیه می‌شود و حسگر دوربین سلفی‌اش در حاشیه بالای پنل نمایش هم دوگانه خواهد بود. اطلاعات دقیقی درباره مشخصات فنی داخلی این میان رده در دسترس نیست اما با توجه به خبرها و شایعه‌های رایج باید بگوییم که P20 Lite 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از یکی از پردازنده‌های Kirin هوآوی با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. علاوه بر این انتظار می‌رود که سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1 به همراه پوسته اختصاصی EMUI 8.0 به صورت پیش فرض روی این میان رده تازه نصب شود اما اطلاعات دقیقی درباره تاریخ نهایی عرضه و قیمت آن در دست نیست. اگر هوآوی همان استراتژی قبلی را در روند قیمت‌گذاری گوشی‌هایش ادامه دهد، P20 Lite یا Nova 3e به قیمت حدودا 300 دلار عرضه می‌شود. این سازنده چینی قرار است سه گانه تازه خانواده P20 را 27 مارس رسما معرفی و عرضه‌شان را هم چند هفته بعد آغاز کند. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)