خانهاخبار
تصاویر مخفیانه از پرچم‌دار نوکیا 9 فاش شد

تصاویر مخفیانه از پرچم‌دار نوکیا 9 فاش شد

نوکیا هم مانند اغلب سازندگان نامی قصد دارد اولین پرچم‌دار 2018 خود را در نمایشگاه بین المللی MWC 2018 اسپانیا معرفی کند. گفته می‌شود که اولین پرچمدار 2018 این سازنده نامی احتمالا نوکیا 9 یا نوکیا 8 سیروکو نام دارد و می‌توانید تازه‌ترین تصاویر زنده منسوب به آن را در ادامه مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

کمپانی HMD Global چند روز پیش یک رویداد رسمی در کشور اندونزی برگزار کرد و چند نفر از شرکت‌کنندگان در این رویداد موفق شدند با چشمان تیزبین‌شان تصاویر جاسوسی از گوشی نوکیا 9 یا همان نوکیا 8 سیروکو را که در دستان یکی از مقامات سازنده قرار داشت، ثبت کنند. این تصاویر اولین بار توسط وب‌سایت اندونزیایی Detik منتشر شدند و در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

image

در این تصاویر شاهد طراحی متفاوتی نسبت به نوکیا 7 پلاس هستیم. همان‌طور که می‌دانید، این گوشی نسبت به نوکیا 8 / 9 سیروکو حاشیه‌های باریک‌تری دارد و پنل پشتی‌اش هم از جنس شیشه طراحی نشده است.

گوشی تازه نوکیا که در این تصاویر جاسوسی به نمایش درآمده است، از پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد و به همین خاطر تقریبا مطمئن هستیم که نوکیا 8 یا 9 سیروکو است. همچنین طراحی ظاهری کلی این گوشی با تصاویر رندر شده‌ای که پیش‌تر منسوب به نوکیا 9 منتشر شده بودند، شبیه به نظر می‌رسد. نوکیا چندی پیش دعوتنامه‌های رسمی مطبوعاتی را برای رویدادی که قصد دارد 25 فوریه (6ام اسفند) برگزار گند، ارسال کرد و انتظار می‌رود که در خلال برگزاری این رویداد علاوه بر چند گوشی میان رده یا پایین رده از نوکیا 9 هم پرده بردارد.

image

این تصاویر جاسوسی از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند؛ اما به وضوح می‌توان مشاهده کرد که گوشی مذکور هیچ‌کدام از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار نوکیا نیست. لبه‌های کناری پنل نمایش این گوشی خمیده طراحی شده‌اند و از این جهت شبیه طراحی پرچم‌داران دوگانه Galaxy S8 و فبلت Note 8 به نظر می‌رسد. از طرفی شاهد هستیم که پنل آن چندان کشیده نیست و به همین خاطر حدس می‌زنیم نسبت تصویر آن به جای 18:9 همچنان 16:9 باشد. پنل پشتی هم همان‌طور که گفتیم شیشه‌ای طراحی شده و دوربین دوگانه با چینش عمدی در میانه عرض آن تعبیه شده است. حسگر اثرانگشت هم درست زیر دوربین اصلی دیده می‌شود و با طراحی منسوب به گوشی نوکیا 9 که پیش‌تر در تصاویر فاش شده قاب محافظ این گوشی دیده بودیم، در یک راستا قرار می‌گیرد.

image

کمپانی HMD Global ممکن است علاوه بر نوکیا 9، از نوکیا 1، نسخه جهانی نوکیا 6 (2018) و نوکیا 3310 4G هم در خلال رویداد 6 اسفند خود رونمایی کند. این سازنده ظاهرا قصد دارد خاطره خوش نمایشگاه سال گذشته را که در خلال آن گوشی‌های متعددی را ازجمله نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 3310 تازه را معرفی کرد، دوباره زنده کند. علاوه بر گوشی‌های مذکور، شاید شاهد رونمایی از یک محصول در ارتباط با منزل هوشمند هم باشیم. این رویداد اختصاصی قرار است در موزه هنرهای معاصر بارسلون اسپانیا ساعت 16 تا 17 به وقت محلی برگزار شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mj

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
عالی