خانهاخبار
رئیس بخش گوشی‌های هوشمند HTC این شرکت را ترک کرد

رئیس بخش گوشی‌های هوشمند HTC این شرکت را ترک کرد

روزگاری HTC یکی از نام‌‌های بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند بود که توجه بسیاری از کاربران و متخصصان این حوزه را به خود جلب کرده بود؛ اما چند سالی است که این شرکت وضعیت مناسبی ندارد و حال خبر می‌رسد که مدیر عامل بخش گوشی‌های هوشمند از این شرکت خارج شده است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۵

چیالین چانگ، مدیر عامل بخش گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های متصل کمپانی ‌اچ‌تی‌سی، که در سال ۲۰۱۲ به عنوان مدیر ارشد مالی به این شرکت پیوسته بود، امروز استعفا کرد.

این اتفاق تنها چند روز پس از له وقوع پیوست که اچ‌تی‌سی اعلام کرد درآمد این شرکت در ماه ژانویه نسبت به سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است. طبق اعلام این کمپانی تایوانی، ضررهای این شرکت برای ۱۰ فصل متوالی ادامه داشته است.

image

دلیل استعفای چانگ این‌گونه عنوان شده که او به دلیل مسیر شغلی شخصی خود دست به این اقدام زده است. تاثیر خروج او از همین امروز، یعنی ۱۴ فوریه مشهود بوده است و سهام شرکت در ادامه روند نزولی خود از بالاترین حد خود در ۲۹ آوریل سال ۲۰۱۱ و با بهای ۴۴.۵۶ دلار به ثبت رسیده بود، در حال حاضر به ۲.۰۳ دلار رسیده است. ماه گذشته کمپانی اچ‌تی‌سی در قرادادی با گوگل به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار، بخش تولید پیکسل و حق استفاده غیر انحصاری از برخی پتنت‌های خود را به غول اینترنتی جهان واگذار نمود. 

تایوانی‌ها از چانگ برای تلاش‌های ۶ ساله‌اش تشکر و برای او آرزوی موفقیت نمودند، اما هنوز از جانشین او نام نبرده‌اند. پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ این شرکت که HTC U11 نام داشت توانست نظرات بسیاری را به خود جلب کند و گفته می‌شود نماینده امسال با نام U12 در مراسمی که در ارتباط با نسل پنجم ارتباطات (5G) است و توسط یکی از اپراتورها برگزار می‌شود، در تایوان معرفی خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Mina

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
کسی که 17-18 سالشه فکر نمیکنم حتی تاریخ و ادبیات فارسی رو هم بلد باشه چه برسه به اینکه قدمت این غول تایوانی رو بدونه....شما سامسونگ بخر و لذت ببر...هرچی کمتر باشه اچ تی سی خاص تر و جذات تره وقتی که داریش....

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
هنگ تی سی ورشکسا شد تموم شد رفت 10 ساله پشت سر هم داره ضرر میکنه کجای کاری؟

mohamad

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
yh با شتاب داره طناب پوسیده اچ تی سی پاره میشه و به قعر چاه سقوط میکنه

Alireza

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اچ تی سی هیچ وقت شکست نمیخوره.اگه هم شکست بخوره تا آخر هوای مشتری هاش و طرفداراشو داره.هیچ وقت گوشی نمیزنه که مثل سامسونگ و الجی براش مشکل بیاد.نوت 7 که تو 2016 ترکید.اس 8 مشکل اسپیکر و هاله قرمز داره.نوت 8 هم مشکل خاموش شدن داره.مقاومت گوشی هاش هم داغوووووون.الجی هم که بعضی از گوشی هاش بوت لوپ میشه.یا سایه میندازه.یا بردش میسوزه.v30 هم که تو DXO امتیاز داغون 82 رو گرفت.پیارسال الجی g5 گرفتم و پشیمون شدم.الان اچ تی سی u ultra گرفتم خیلی هم راضی هستم و هیچ مشکلی نداره.اچ تی سی پرچمت بالاست.

علی gsm

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
Bye Bye Htc