خانهاخبار
مقایسه نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه Galaxy S9 و Galaxy S8 سامسونگ

مقایسه نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه Galaxy S9 و Galaxy S8 سامسونگ

وب‌سایت GSMArena موفق شده است با بررسی رندرهای رسمی پرچم‌داران جدید سامسونگ، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه احتمالی آن‌ها را به‌دست آورد. Galaxy S9 در این زمینه نسبت به نسل قبل پسرفت داشته است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۵

سامسونگ در سال 2017 گوشی پرچم‌دار Galaxy S8 را با حاشیه‌های باریک معرفی کرد. با این‌حال در نسل جدید شاهد تغییرات چشمگیری از نظر طراحی نخواهیم بود و شرکت کُره‌ای به دنبال بهبود مشخصات سخت‌افزاری است. طرح‌های شماتیک مختلفی از پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به‌دست آمده است که طراحی نهایی کهکشانی‌های جدید این شرکت را به نمایش می‌گذارد.

آن‌طور که پیداست، سامسونگ موفق شده است ضخامت حاشیه‌ی پایین نمایشگر Galaxy S9 را نسبت به نسل قبل کاهش دهد؛ با این وجود، به‌نظر می‌رسد حاشیه‌های ضخیم‌تری در اطراف لبه‌های منحنی نمایشگر گوشی وجود دارد. به‌تازگی، وب‌سایت GSMArena مطلبی را منتشر کرده است که به مقایسه نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه احتمالی پرچم‌دار 2018 سامسونگ با نسل قبل می‌پردازد.

image

به‌نظر می‌رسد با وجود حاشیه‌ی نازک‌تر در پایین نمایشگر، Galaxy S8 نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بیشتری نسبت به نسل جدید دارد؛ آن‌طور که پیداست، در تمامی مدل‌ها نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه در حدود 1 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. به همین جهت، وب‌سایت GSMArena مدعی شده است نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در Galaxy S9 با کاهش 0.9 درصدی به 85.3 درصد خواهد رسید؛ نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه، نشان می‌دهد چه اندازه از پنل جلوی گوشی با نمایشگر پوشانده شده است. در مدل Plus، کاهش نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در حدود 1.3 درصد بوده و این نسبت به 86.2 درصد رسیده است. توجه داشته باشید که تصاویر ارائه شده، رسمی نیستند؛ به همین جهت، احتمال دارد نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در پرچم‌داران جدید سامسونگ، بیشتر از ارقام فاش شده باشد.

سامسونگ، جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus را در اواخر ماه فوریه معرفی خواهد کرد. هر دو مدل تا نیمه مارس، وارد بازار می‌شوند و آن‌طور که پیداست، Galaxy S9 قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. شایعه شده است مدل «Plus» گلکسی اس 9 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ مدل 5.8 اینچی به یک سنسور در پنل پشتی رضایت داده است.

image

پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در دو مدل وارد بازار خواهند شد؛ نسخه‌هایی که در اروپا و آسیا به فروش خواهند رسید، به تراشه اگزینوس 9810 مجهز شده‌اند و در آمریکا، مدل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد. نتایج به‌دست آمده از آزمون گیک‌بنچ، نشان می‌دهد که مدل‌های مجهز به پردازنده پرچم‌دار اگزینوس 9810، عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های دیگر با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام خواهند داشت. باید اشاره کرد که هر دو پردازنده، هشت هسته پردازشی دارند و بر مبنای فرآیند پردازش 10 نانومتری، توسعه یافته‌اند.

همچنین گفته شده است مدل Plus در مقایسه با Galaxy S9، حافظه رم بیشتری خواهد داشت و تنوع بیشتری دارد؛ می‌توانید مدل 6.2 اینچی پرچمداران 2018 سامسونگ را با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. با این‌حال، هر دو مدل با ظرفیت ذخیره‌سازی پایه 64 گیگابایت ارائه خواهند شد. گمان می‌رود اعضای جدید سری Galaxy S در چهار رنگ مشکی، بنفش، نقره‌ای و آبی مرجان عرضه شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
عقب گرد رو هنگ تی سی داشت با معرفی هنگی u11+ که خودشو ضایع کرد از آخرم ورشکست شد :))))))))))))))))))))

حمید

۱۳۹۶/۱۱/۲۸
اینایی که گفتی مشخصات هنگ جیه دوست عزیز چون فقط هنگ جیه که ضرر میده و داره تولیداتش رو کم میکنه و گوگل رو هم بیچاره کرد با صفحات پیکسل سوز سایه اندازش.گوشی های خودش هم بوت لوپ میشه و هنگ میکنه و کرش میشه اینه کیفیت واقعی هنگ جی

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
خداییش زشت نشده؟!!!!این یه عقب گرد تابلو نیست؟!!!
در ضمن آخرش حرفمون درست در اومد که چند سال گفتیم لبه اج به درد نمیخوره و یکی از بی خاصیتترین صفحات نمایشی بود که سام هنگ استفاده میکرد و فوق العاده دست و پا گیر بود !!!! امسال حذفش کرد؟!!! این نوع خلاقیت و ابداع سامسونگه که چیزی مثلا ابداع میکنه که هیچ کس سمتش نمیرهو از طرفی کمپانیهای بزرگی مثل اچ تی سی دوربین دوگانه بدنه فلزی اسپیکر استریو میارن که جاودان میشه.... این از اصالت یک کمپانی نشات میگیره......
اینم از s9 امسال... یک عقب گرد از همه لحاظ
وقتی ورشکار ایرانی رو تحقیر کنه اخرش همین میشه

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بیریخت و زُمُخت.تنها واژه ای بود که به ذهنم رسید.یه عقبگرد کاملا مشهود نسبت به گوشیهای زیبایs8وs8+.سال جدید همه به فکر بهینه کردن واستفاده حداکثری از نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه توی محصولاتشون هستنداونوقت اساتید طراحی سامی دارن برمیگردن به سمت طراحی سالهای گذشته. لابد درطراحیهای بعدی بایدمنتظر استفاده مجدد ازپلاستیک باشیم

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اون که ضرر کرد اینم همینجور دیگه سامهنگه دیگه