خانهاخبار
فبلت جدید هوآوی در راه است؛ Mate X به بازار عرضه خواهد شد!

فبلت جدید هوآوی در راه است؛ Mate X به بازار عرضه خواهد شد!

هوآوی نام تجاری Mate X را در EUIPO به ثبت رسانده است؛ به‌نظر می‎رسداین شرکت چینی تصمیم دارد نسخه جدید میت 10 را به بازار عرضه نماید.
۱۳۹۶/۱۱/۲۵

شرکت هوآوی در اواخر سال گذشته از پرچم‌داران جدید سری Mate با نام میت 10 و میت 10 پرو به صورت رسمی رونمایی کرد و این دو مدل با استقبال خوب کاربران مواجه شده است. این سازنده چینی معمولا از اعداد انگلیسی برای متمایز ساختن پرچم‌داران خود از یک‌دیگر استفاده می‌کند اما به‌نظر می‌رسد فبلت جدید هوآوی، نام‌گذاری به سبک آیفون 10 اپل خواهد داشت زیرا کوپرتینویی‌ها نیز آیفون 1000 دلاری خود را با نام تجاری iPhone X ارائه می‌دهند!

به‌تازگی نام تجاری Mate X توسط هوآوی در EUIPO (اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) به ثبت رسیده است که توسعه نسل جدید فبلت‌های سری «میت» را تأیید می‌کند. با توجه به شواهد موجود، نام تجاری Mate X در لیست «گوشی‌های هوشمند» و «تلفن همراه» طبقه‌بندی شده است؛ به همین جهت نام تجاری مذکور احتمالاً برای جانشین لپ‌تاپ MateBook X هوآوی درنظر گرفته نشده است.

image

باید اشاره کرد که حرف X، احتمالاً عدد یونانی است و به همین جهت، Mate X می‌تواند «میت 10» خوانده شود. ممکن است هوآوی به دنبال عرضه نسخه قدرت‌مندتری از فبلت میت 10 باشد؛ به همین جهت، شرکت چینی تصمیم گرفته است تا از اعداد یونانی برای نامیدن آن استفاده کند.

شرکت چینی در عرضه نسخه ارتقا یافته فبلت‌های سری «میت» چندان بی‌سابقه نیست؛ چندین سال پیش، هوآوی فبلت Mate S را وارد بازار کرد که نمایشگری حساس به فشار داشت. با این‌حال، هیچ‌گاه نسخه جدیدتر آن به بازار عرضه نشد؛ البته مدت کوتاهی پس از معرفی Mate S در سال 2015، فبلت پرچم‌دار Mate 8 به صورت رسمی توسط هوآوی وارد بازار شد.

در صورتی‌که گمانه‌زنی‌ها پیرامون Mate X صحت داشته باشد و هوآوی نسخه‌ی ارتقا یافته پرچم‌داران سری «میت 10» را توسعه دهد، بعید است به این زودی جزئیاتی از آن به صورت رسمی ارائه شود. در حال‌حاضر، شرکت چینی روی معرفی پرچم‌داران P20 و P20 Plus تمرکز کرده است؛ این دو مدل در اواخر ماه مارس، به صورت رسمی در پاریس رونمایی خواهد شد. جانشین Huawei P10 و Huawei P10 Plus به دوربین سه‌گانه مجهز شده و تراشه Kirin 970 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، قلب تپنده‌ی آن‌ها است.

شما جی‌اس‌امی‌ها در رابطه با Mate X، چه حدس و گمان‌هایی دارید؟ آیا Mate X، پرچم‌دار سری «میت» در سال 2018 خواهد بود یا نام تجاری به ثبت رسیده، برای نسخه ارتقا یافته Mate 10 است؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Amir

۱۳۹۷/۶/۱۷
من بعید میدونم میت 10 ارتقا داده شده باشه. روی یه مدل چقدر مگه مانور میدن؟
میت 10 و لایتش و پرو و پورش دیزاین. بعیده دیگه از این اسم باز استفاده کنه. درسته فقط یه اسمه و اهمیت نداره ولی از نظر بازاریابی و تجاری نتیجه منفی میده و کاربرای هواوی و خریدار حس میکنن نسل جدید در کار نیست و تکنولوژیش پیشرفت نکرده. حس و کرم خرید به آدم نمیده.
حتی من فکر میکنم همین دلیل باعث شد از پی10 یه دفعه بره پی20. آدم احساس میکنه نسل جدید گوشی رو شده. از دونه دونه بالا رفتن عدد جالبتره. متفاوتم میشه از سامسونگ و اینا

Amir

۱۳۹۷/۶/۱۷
In hame az huawei copy kard ye bar hala bar ax beshe.
Sensore asare angosht va durbine dual va hushe masnueiye durbin tablotarinashe ke mellat aksaran fek mikonan iphone aval avorde.Vali bar axe o apple copy zade

آرش

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
شایعه است

beny.ar07

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
سلام.
به نظره من احتمال اینکه mate x نسخه ارتقا یافته میت ۱۰ باشه خیلی کمه.چون هواوی سه مدل میت ۱۰ با توانایی‌های مختلف داده و نیازی به میت ۱۰ جدید نیست.به احتمال نود درصد یه پرچمدار قوله که اواخر ۲۰۱۸ یا شایدم اوایل ۲۰۱۹ برای رقابت با Note 9 سامسونگ و دیگر رقبا میاد و حسابی غوغا میکنه.ولی هرچی باشه سامسونگ از نظره کیفیت و صفحه نمایش و... حرف اولو میزنه،هواوی تو سخت افزار و هوش مصنوعی و ...
ببخشید اگه طولانی شد.
ممنون که خوندید.

هیج کس

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
تقلید تقلید تقلید همه کارای هواوی رو توی یک کلمه خلاصه شد