خانهاخبار
پد شارژ بی‌سیم Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

پد شارژ بی‌سیم Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

پد شارژ بی‌سیم پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شده است. این پد سرعت بیشتری نسبت به نسل قبل نخواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۱/۲۵

هرچه به زمان رونمایی از گوشی‌های سری Galaxy S9 سامسونگ نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری پیرامون اعضای جدید خانواده Galaxy S به‌دست می‌آید. به دنبال افشای رندر رسمی گوشی، تصاویر کیس‌های رسمی و نسل جدید داک DeX که DeXPad نامیده می‌شود؛ به‌تازگی تصاویری از پد شارژ بی‌سیم پرچم‌دار 2018 سامسونگ به‌دست آمده است. این داک که با شماره مدل EP-N5100 عرضه خواهد شد، در تصاویر واقعی فاش شده و ضمن اینکه، تصاویری از دفترچه راهنمای کاربر به‌دست آمده است.

image

با توجه به اطلاعات ارائه شده در دفترچه راهنما، پد شارژ بی‌سیم Galaxy S9 از نظر طراحی و مشخصات، نسبت به نسل قبل چندان متفاوت نخواهد بود. با این‌حال، پد شارژ بی‌سیم جدید سامسونگ که با شماره مدل EP-N5100 ارائه خواهد شد، ضخامت نسبتاً کم‌تری دارد و سطح هموارتری دارد. ضمن اینکه پد شارژ بی‌سیم دارای خنک‌کننده است تا زمانی‌که گوشی روی پد قرار می‌گیرد، خنک باقی بماند. فن این پد، زمانی به صورت خودکار آغاز به‌کار خواهد کرد که دمای گوشی در هنگام شارژ افزایش پیدا کند.

image

از نظر فنی، پد شارژ بی‌سیم پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ از دو کویل برخوردار است و میدان مغناطیسی حاصل بین آن‌ها، باعث شارژ دستگاه می‌شود؛ در مدل‌های قبلی از سه کویل استفاده شده بود. براساس اسناد به ثبت رسیده در FCC، پد شارژ بی‌سیم جدید سامسونگ می‌تواند پرچم‌داران جدید این شرکت را با ولتاژ 9 ولت و شدت جریان 1.67 آمپر شارژ نماید؛ به همین جهت، شارژر بی‌سیم، قادر به شارژ پرچم‌داران Galaxy S9 با توان 15 وات است. آمار و ارقام ارائه شده با پد شارژ بی‌سیم EP-PG950 که توسط سامسونگ به فروش می‌رسد،؛ مشابه است. به همین جهت، خبری از افزایش سرعت شارژ بی‌سیم برای جانشین Galaxy S8 نیست. همچنین مدتی پیش نیز گفته شد سرعت شارژ سریع در Galaxy S9 افزایش پیدا نخواهد کرد.

image

به همراه افشای دفترچه راهنمای کاربر پد شارژ بی‌سیم پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ، تصاویر واقعی این پد نیز به دست آمده است که در ادامه، می‌توانید مشاهده کنید:

پد شارژ بی‌سیم جدید سامسونگ به رنگ‌های مشکی و سفید وارد بازار خواهد شد؛ قیمت احتمالی این پد، 75 یورو (معادل با 90 دلار) است. پد شارژ جدید شرکت کُره‌ای به همراه پرچم‌داران 2018 سری Galaxy S در تاریخ 25 فوریه معرفی خواهد شد.

در رابطه با پرچم‌داران جدید سامسونگ، باید گفت که مدل Plus به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ در حالی‌که مدل 5.8 اینچی از یک دوربین استفاده می‌کند. هر دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و پشتیبانی از دو سیم‌کارت، وارد بازار ایران خواهند شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)