خانهاخبار
تصاویر و مشخصات فنی Mi 7 شیائومی بار دیگر فاش شد

تصاویر و مشخصات فنی Mi 7 شیائومی بار دیگر فاش شد

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی در نیمه اول سال 2018 دو گوشی پرچم‌دار معرفی کند. این سازنده چند هفته دیگر از Mi MIX 2S رونمایی خواهد کرد و معرفی می 7 را هم به مارس یا آوریل موکول می‌کند. تصاویر رندر شده و مشخصات فنی این پرچم‌دار روز گذشته توسط خبرگزاری‌های مختلف فاش شد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۵

تا به حال تصاویر رندر شده متعددی منسوب به گوشی Mi 7 شیائومی منتشر شده و اغلب جزئیات طراحی ظاهری و همچنین مشخصات فنی در این شایعه‌ها یکسان بوده است. از طرفی هیچ‌کدام از این اطلاعات هنوز به تأیید رسمی سازنده نرسیده است و فعلا باید تنها در حد شایعه به آن‌ها نگاه کنیم. تصاویر و اطلاعات تازه‌ای روز گذشته منسوب به این پرچم‌دار مرموز باز هم منتشر شد و بار دیگر اطلاعاتش را به نمایش گذاشت.

image

در این تصاویر رندر شده تازه از Mi 7 شیائومی که آن را در نماهای مختلف به نمایش می‌گذارند، شاهد هستیم که این پرچم‌دار از طراحی بدون حاشیه برخوردار است. Mi 7 در مقابل پرچم‌داران دیگر ازجمله Mi MIX 2S شیائومی با طراحی تقریبا بدون حاشیه، Mate 10 هوآوی با حاشیه‌های باریک بالا و پایین صفحه و آیفون 10 با آن بریدگی حاشیه نامتعارف، از طراحی بدون حاشیه در سه طرف پنل جلو بهره می‌برد. حاشیه‌های سه طرف صفحه از کناره‌ها و همچنین پایین پنل تا حد ممکن باریک شده‌اند و تنها کمی حاشیه در قسمت بالای پنل دیده می‌شود. حاشیه بالای صفحه نمایش این گوشی حسگرهای مختلف را ازجمله دوربین سلفی، بلندگوی مکالمه و حسگر مجاورتی در خود جای داده است.

image

نکته جالب توجه در این تصاویر اینجاست که طراح آن‌ها معتقد است پرچم‌دار Mi 7 شیائومی هم مانند گوشی تازه Vivo X20 Plus UD به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود. البته کمپانی شیائومی تا به حال به این ویژگی برای گوشی‌های 2018 خود اشاره نکرده است اما از وقتی Vivo اولین گوشی مجهز به تکنولوژی مذکور را معرفی کرد، انتظار می‌رود که پرچم‌داران اندرویدی و همچنین میان رده‌های مختلف از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار شوند.

در نمای پشتی این تصاویر رندر شده شاهد دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ هستیم. فلش LED دوگانه هم این این لنزها را همراهی می‌کند و در میان آن‌ها تعبیه شده است. همچنین انتظار می‌رود که بدنه پرچم‌دار Mi 7 شیائومی از جنس فلز و شیشه طراحی شود و از شارژ بی سیم هم پشتیبانی کند.

image

پیش از این اغلب شایعه‌ها درباره این گوشی معتقد بودند که صفحه نمایش 5.6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و 8 گیگابایت رم دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد. روز گذشته تصویر اسکرین شات دیگری از مشخصات فنی Mi 7 منتشر شد و اطلاعات کامل‌تری را از آن در اختیارمان قرار داد.

image

 

این تصویر هم اطلاعات فنی فوق را مورد تأیید قرار می‌دهد اما پیش بینی می‌شود که شیائومی یک نسخه دیگر را هم از پرچم‌دار آینده خود با 6 گیگابایت رم معرفی کند. در اسکرین شات پیش رو شاهد هستیم که گوشی Mi 7 به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو نسخه 8.1 و پوسته اختصاصی MIUI 9.2.5.0 مجهز شده است و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اطلاعات دیگری درباره طراحی ظاهری یا کیفیت صفحه نمایش گوشی مذکور در این تصویر وجود ندارد و فعلا باید به شایعه‌های قبلی اعتماد کنیم. انتظار می‌رود که کمپانی شیائومی چند هفته دیگر در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 از پرچم‌دار Mi MIX 2S رونمایی کند و در ماه مارس یا آوریل و در یک رویداد اختصاصی از Mi 7 پرده بردارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهراد

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اگه این باشه که خیلی توپه. ولی شیائومی عکسای گوشی هایی که عرضه میکنه یه چیزه و وقتی گوشیو از نزدیک میبینی یه چیز دیگس
مثلا همین الان عکس های MI MIX و MIX2 را ببینید .بعد گوشی هم از نزدیک ببینید.کلی فرق دارن با عکس
داخل عکس هیچ حاشیه ای ندارن ولی از نزدیک که میبینی بیش از 3میلی متر اطراف کل صفحص

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
خیلی خوشگله? شائومی حرف نداره