خانهاخبار
سری گوشی‌های ZenFone 5 ایسوس در تاریخ 8 اسفند با نمایشگر کشیده معرفی خواهد شد

سری گوشی‌های ZenFone 5 ایسوس در تاریخ 8 اسفند با نمایشگر کشیده معرفی خواهد شد

شرکت ایسوس، در تاریخ 27 فوریه از گوشی‌های جدید سری ZenFone 5 رونمایی خواهد کرد. تیزر رسمی تایوانی‌ها، به عرضه گوشی‌های ایسوس در سال 2018 با نمایشگر کشیده 18:9 اشاره دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۴

گوشی‌های سری ZenFone 5 ایسوس در طی چند هفته اخیر، بارها در شایعات مختلف فاش شده‌اند؛ به همین جهت، قابل انتظار بود که زمان رونمایی از گوشی‌های جدید ایسوس نزدیک باشد. شرکت تایوانی با انتشار دعوت‌نامه مراسم خبری خود از طریق توئیتر، رسماً تأیید کرده است که سری گوشی‌های ZenFone 5 را در تاریخ 27 فوریه (8 اسفند) در کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلون ارائه می‌دهد.

چندین هفته پیش، ایسوس با انتشار یک پوستر تبلیغاتی رسمی با هشتگ #BackTo5، تأیید کرده بود که سری گوشی‌های جدید این شرکت با نام تجاری ZenFone 5 عرضه خواهد شد؛ لازم به‌ذکر است که ایسوس، پیش‌تر یک گوشی را با نام تجاری ZenFone 5 در سال 2014 معرفی کرده بود. با این‌ وجود، امسال گوشی‌های بیشتری از سری ZenFone 5 معرفی خواهند شد و محصولات جدید ایسوس، به یک گوشی خلاصه نمی‌شود!

image

در رابطه با گوشی‌های جدید که در اواخر ماه فوریه معرفی خواهند شد، باید گفت سه مدل ZenFone 5 Max، ZenFone 5 Lite و ZenFone 5 فاش شده است. با توجه به توئیت منتشر شده توسط ایسوس، گوشی‌های جدید این شرکت تایوانی‌ با نمایشگر کشیده 18:9 معرفی خواهند شد و ابعاد کشیده دارند. با این‌حال، آیا ایسوس از گوشی‌های بیشتری در مقایسه با سه مدل فاش شده رونمایی خواهد کرد؟ احتمال رونمایی از گوشی‌های بیشتر از سری ZenFone 5 وجود دارد اما این احتمال را نیز نباید نادیده گرفت که تنها سه مدل ZenFone 5 Max، ZenFone 5 Lite و ZenFone 5 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد.

سال گذشته، ایسوس نزدیک به هشت گوشی از سری ZenFone 4 معرفی کرد؛ البته در صورت عدم ارائه‌ی نسخه‌های  «لایت»، «پرو» و «پلاس»، این تعداد به نصف کاهش پیدا می‌کند! به همراه گوشی‌های سری ZenFone 4، شرکت تایوانی محصولات دیگری از جمله ZenFone AR، ZenFone Live و ZenFone Max Plus را به بازار عرضه کرده است.

image

در رابطه با مدل «لایت» گوشی‌های جدید ایسوس، باید گفت این مدل به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ ایوان بلس، مدعی شده است که در جلو پشت گوشی دو سنسور جای می‌گیرد. آن‌طور که پیداست، ZenFone 5 Lite دوربین سلفی دوگانه 20 و 2 مگاپیکسلی خواهد داشت؛ برای عکاسی سلفی نیز به دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی اکتفا کرده است. با این‌حال، ایوان بلس در توئیت خود به عرضه این گوشی با دوربین سلفی دوگانه 20 مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی اشاره کرده بود. فبلت جدید Asus، نمایشگر 6 اینچی دارد و همان‌طور که گفته شد، ابعاد صفحه‌نمایش احتمالاً 18:9 خواهد بود.

ایسوس، گوشی‌های سری ZenFone 5 را به پردازنده ساخت کوالکام مجهز خواهد کرد؛ البته مشخص نیست آیا پرچم‌دار جدید این شرکت با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد یا تایوانی‌ها به دنبال معرفی محصولات میان‌رده برای سال جدید هستند. گوشی ZenFone 5 Max که توسط ایسوس معرفی خواهد شد، باتری با ظرفیت بالا خواهد داشت و انتظار داریم به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز شده باشد.

در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون گوشی‌های جدید ایسوس که در نمایشگاه MWC 2018 از آن‌ها رونمایی خواهند شد؛ وجود ندارد. باید دید تایوانی‌ها چه برنامه‌ای برای سال جدید میلادی دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)