خانهاخبار
احتمال معرفی پرچم‌دار U12 در بهار سال 2018

احتمال معرفی پرچم‌دار U12 در بهار سال 2018

شایعه شده است که پرچم‌دار U12 اچ تی سی در بهار سال 2018 معرفی خواهد شد. اگر اچ تی سی قصد داشته باشد پس از معرفی پرچم‌داران سامسونگ از پرچم‌دار خود رونمایی کند، بازه زمانی مارس تا آوریل برای معرفی آن منطقی به نظر می‌رسد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۴

به نظر می‌رسد که پرچم‌دار بعدی کمپانی اچ تی سی یا همان U12 سرانجام در بهار سال جاری میلادی معرفی شود. این خبر روز گذشته توسط یکی از افشاگران مشهور توییتر با نام کاربری Ricciolo1 در این شبکه اجتماعی منتشر شد و اغلب شایعه‌های اخیر را درباره معرفی دیرهنگام پرچم‌دار مذکور رد کرد. ماه گذشته گزارشی در این باره منتشر شد و ادعا کرد که گوشی U12 اچ تی سی در نمایشگاه بین المللی MWC 2018 بارسلون معرفی نخواهد شد. درواقع این شایعه درباره اغلب سازندگان رقیب سامسونگ منتشر شده بود و ادعا می‌کرد هیچ‌کدام از کمپانی‌های هوآوی، اچ تی سی و ... مایل نیستند پرچم‌دارانشان را در کنار دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus معرفی کنند؛ چراکه رونمایی از محصولاتشان در کنار پرچم‌داران سطح بالای سامسونگ ممکن است باعث شود این گوشی‌ها در حاشیه قرار گیرند و آنچنان که باید دیده نشوند. در این خبر تازه هم به تاریخ مشخصی برای معرفی پرچم‌دار U12 اشاره نشده و تنها از فصل بهار نام برده شده است. بدین ترتیب ممکن است در ماه مارس یا آوریل شاهد رونمایی اچ تی سی از پرچم‌دار مذکور باشیم.

image

از طرفی لازم است بگوییم که در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره مشخصات گوشی U12 در دسترس نیست اما پیش بینی می‌شود که از نظر طراحی ظاهری تا حدودی شبیه U11 Plus، پرچم‌دار فعلی اچ تی سی، باشد. گوشی U11 Plus اچ تی سی در ماه نوامبر سال گذشته با بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی رسما معرفی شد. حاشیه‌های صفحه نمایش هم در این گوشی باریک شده‌اند اما همچنان پرچم‌داران دیگری در بازار موجود هستند که حاشیه‌های کمتری دارند. انتظار می‌رود که حاشیه‌های صفحه در U12 باریک‌تر طراحی شوند و حسگر اثرانگشتش هم زیر صفحه نمایش تعبیه شود اما در نمای کلی پیش بینی می‌شود که شبیه نسل قبلی باشد. همان‌طور که می‌دانید، اغلب پرچم‌داران حالا از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه پشتیبانی می‌کنند و به همین خاطر انتظار داریم که اچ تی سی هم این روند طراحی را با معرفی U12 در پیش بگیرد. قدرتمند‌ترین پردازنده تازه کوالکام هم پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی است که انتظار می‌رود U12 و سایر پرچم‌داران امسال از آن قدرت بگیرند.

سیستم عامل اندروید اوریو به صورت پیش فرض روی پرچم‌دار U12 نصب می‌شود اما هنوز نمی‌دانیم این سیستم عامل نسخه 8.0 یا 8.1 خواهد بود. صرف نظر از اینکه پرچم‌دار مذکور از کدام نسخه اوریو بهره می‌برد، پوسته اختصاصس Sense UI سازنده هم به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که صفحه نمایش U12 از صفحه نمایش 5.2 اینچی در U11 Plus بزرگ‌تر اما حداکثر 6 اینچ باشد. گفته می‌شود که این پرچم‌دار از بلندگوهای استریو و تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد. تکنولوژی شارژ سریع در باتری U12 اچ تی سی احتمالا کوالکام نسل 3.0 یا 4.0 خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Vahid.km

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
عزیزم من اچ تی سی 10 دارم.
خدایی حاضرم از هررررر لحاظی بخصوص در سرعت و روون بودن با هررررر گوشی ای حضوری مقایسه ش کنم.
نگو بنجول خواهشا، اچ تی سی خداااایگان کیفیت ساخته.
مطمئنم اگر یه پرچم دارشو بخری نظرت راجبش به کللللی عوض میشه.

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
پرچم‌داران سطح بالای سامسونگ ?

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بنجول ترین گوشی ها رو همین هنگ تی سی داره همون دو سه تا مهندس آماتورشون رو هم گوگل خرید یعنی از این بعد گوشی هاش دقیقا با گوشی های فیک در یک سطح قرار میگیرن :))))))))))))))))

ParsaMdh

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
اچ تی سی از قدیم تو بهار معرفی می کنه
چه ربطی به سامسونگ داره اخه
ام 8 هم خارج mwc معرفی شد یعنی از S5 بد تر بود؟؟؟

Ok

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
«احتمال معرفی پرچمدار u12 در بهار ۲۰۱۸»
اگه تا اون موقع ورشکسته نشه یا گوگل بقیش رو هم نخره