خانهاخبار
تصویر زنده پرچم‌دار P20 Plus هوآوی فاش شد؛ بریدگی نمایشگر و نسبت نمایش 18:9

تصویر زنده پرچم‌دار P20 Plus هوآوی فاش شد؛ بریدگی نمایشگر و نسبت نمایش 18:9

هوآوی قصد دارد سه گوشی تازه را در فروردین سال آینده معرفی کند. این گوشی‌ها از سری P20 و دو مدل آن پرچم‌دار هستند. تصویر فاش شده تازه منسوب به گوشی P20 Plus از بریدگی حاشیه بالای صفحه شبیه آیفون 10 خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۴

خبرگزاری آنلاین Android Hits روز گذشته تصویر زنده‌ای منسوب به گوشی P20 Plus منتشر کرد. این تصویر از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و حدس می‌زنیم که کمی دستکاری شده باشد؛ به همین خاطر پیش از آنکه به جزئیاتش بپردازیم باید بگوییم که درباره صحتش مطمئن نیستیم. از طرفی اغلب ویژگی‌های ظاهری و طراحی در این تصویر تازه با آنچه پیش از این در شایعه‌ها و تصاویر رندر شده فاش شده دیده‌ایم، همخوانی دارد. کمپانی هوآوی بار دیگر قصد دارد یکی از پرچم‌داران تازه‌اش را به صفحه نمایش کشیده با نسبت تصویر 18:9 مجهز کند و حاشیه‌های آن را هم کاهش دهد. این سازنده چینی ظاهرا می‌خواهد گوشی تازه‌اش را به گونه‌ای طراحی کند تا قادر باشد با سایر فبلت‌های موجود در بازار به رقابت بپردازد و از طرفی ابعادش به قدری مناسب باشد که کاربر بتواند تنها با یک دست با آن تعامل برقرار کند. انتظار می‌رود که صفحه نمایش گوشی‌های P20 و P20 Plus برخلاف سری Mate 10 با بریدگی حاشیه شبیه پنل نمایش آیفون 10 طراحی شوند. پیش از این گفته شده بود که هوآوی احتمالا P20 Lite را هم در کنار پرچم‌داران مذکور معرفی می‌کند و تنها این مدل قرار است با بریدگی حاشیه در بالای پنل جلو رونمایی شود. حالا این تصویر زنده منتشر شده است و نشان می‌دهد که P20 و P20 Plus هم ممکن است مانند آیفون 10 طراحی شوند.

image

همان‌طور که گفتیم، بریدگی حاشیه در گوشی‌های آینده هوآوی شبیه آیفون 10 به نظر می‌رسد اما بسیار باریک‌تر طراحی شده است تا صفحه نمایش بتواند فضای بیشتری را از پنل جلو اشغال کند. در حال حاضر مشخص نیست که هوآوی قرار است نرم افزار گوشی‌های تازه را چگونه طراحی کند و هنگامی که کاربر قصد دارد از نمای تمام صفحه برای بازی کردن یا تماشای فیلم بهره ببرد، چه بر سر صفحه نمایش و بریدگی حاشیه خواهد آمد. البته پیش بینی می‌شود که امکان انتخاب بین وضعیت‌های مختلف نمایش در اختیار کاربر قرار گیرد. شایعه شده است که P20 و P20 Plus هر دو از دوربین اصلی با لنزهای سه گانه بهره می‌برند اما هنوز درباره چینش آن‌ها مطمئن نیستیم. اولین تصویر منسوب به این دوربین، لنزهایش را با چینش افقی به نمایش می‌گذاشت اما اخیرا بارها شاهد فاش شدن تصاویر رندر شده منسوب به گوشی مذکور بودیم که از تعبیه ماژول دوربین آن با چینش عمودی در گوشه سمت چپ بالا به همراه فلش دوگانه LED خبر می‌داد. اطلاعات دقیقی درباره سازوکار این دوربین سه گانه در دسترس نیست اما حدس می‌زنیم که یکی از لنزهای آن تله فوتو باشد. همچنین گفته می‌شود که لنزهای دوربین هر دو گوشی پرچم‌دار P20 و P20 Plus توسط Leica ساخته می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید، Leica و هوآوی سالهاست که در این زمینه با هم همکاری می‌کنند.

پیش از این تصور می‌شد که هوآوی پرچم‌داران تازه‌اش را در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 بارسلون اسپانیا معرفی خواهد کرد؛ اما این سازنده چند روز پیش دعوتنامه‌های مربوط به برگزاری کنفرانس خبری اختصاصی خود را که قرار است 27 مارس (7 فروردین) برگزار شود، به خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرد. این رویداد در پاریس برگزار خواهد شد و کارشناسان معتقدند که هوآوی نمی‌خواهد با معرفی پرچم‌داران تازه‌اش در نمایشگاه MWC 2018 با سامسونگ رقابت کند. پیش بینی می‌شود که عرضه عمومی گوشی‌های سری P20 هوآوی از ابتدای ماه مه آغاز شود.  

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۵
هر چی باشه از اسباب بازی های هنگ تی سی بهتر و زیباتره

بی نام

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
برای فهمیدن اینکه که این تصویر ساختیگه فهم زیادی لازم نیست. به شکل نوار بالای نمایشگر دقت کنین هیچ هماهنگی بین پهنای اون و دوربین وجود نداره. اگه قرار باشه هواوی مثل ایفون باشه یقینا ضخامت اون نوار اگه از اپل کمتر نباشه بیشتر نخواهد بود.

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
چه زشت شده.... هم اون نوار بالای صفحه نمایشه هم به غیر از اون حاشیه داره خیلی بد ترکیب شد