خانهاخبار
گوشی Galaxy C10 Plus سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 660 عرضه خواهد شد

گوشی Galaxy C10 Plus سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 660 عرضه خواهد شد

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-C9150 در آزمون AnTuTu فاش شده است؛ این مدل با نام تجاری C10 Plus عرضه خواهد شد و شش گیگابایت رم دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۳

گوشی جدیدی با شماره مدل SM-C9150 در آزمون AnTuTu فاش شده است و گمان می‌رود این مدل با نام تجاری Galaxy C10 Plus به بازار عرضه شود. علت این ادعا بدین جهت است که Galaxy C9 Pro با شماره مدل SM-C900 وارد بازار شده بود؛ به همین جهت، بدیهی است که نسل جدید آن با شماره مدل نزدیک به C9 Pro عرضه شود. در صورتی‌که اطلاعات به‌دست آمده صحت داشه باشد، میان‌رده جدید سامسونگ مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی خواهد داشت.

گوشی Galaxy C10 Plus که در آزمون AnTuTu مورد ارزیابی قرار گرفته است، از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام با هشت هسته پردازشی و واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 521 استفاده می‌کند. این مدل به شش گیگابایت رم مجهز شده است و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. مشخصات به‌دست آمده با آنچه که از گوشی جدید سامسونگ انتظار داشتیم، هم‌جهت است زیرا Galaxy C9  Pro سامسونگ نیز به عنوان اولین گوشی این شرکت با شش گیگابایت رم عرضه شده بود. به همین جهت، بدیهی است که نسل جدید با چنین حافظه‌ای در دسترس قرار بگیرد.

image

دیگر اطلاعات به‌دست آمده به سیستم گوشی جدید سامسونگ اشاره دارد؛ این مدل، اندروید نوقا 7.1.1 را اجرا می‌کند و انتظار داریم رام Samsung Exprience، رابط‌کاربری را شخصی‌سازی کرده باشد. همچنین در رابطه با رزولوشن نمایشگر، باید گفت جانشین Galaxy C9 Pro فاقد طراحی بدون حاشیه است یا حداقل، نمایشگری با نسبت ابعاد 16 به 9 دارد؛ رزولوشن فاش شده برای نمایشگر این گوشی، Full HD یا 1080 در 1920 پیکسل است.

نام تجاری این مدل، هنوز کاملاً مشخص نیست؛ شاید سامسونگ، گوشی جدیدش را با شماره مدل SM-C9150، با نام تجاری Galaxy C10 Pro ارائه دهد یا آن‌را Galaxy C10 Plus بنامد. هرچند، گمان می‌رود حالت دوم برای نام‌ تجاری این مدل، برقرار باشد. در حال‌حاضر، در رابطه با دوربین مورد استفاده در فبلت جدید سامسونگ اطلاعاتی در دسترس نیست؛ این امکان وجود دارد جانشین Galaxy C9 Pro به دوربین دوگانه مجهز شده باشد یا به یک دوربین در پنل پشتی، بسنده کند. با این‌حال، تصاویر رندری پیش‌تر ارائه شده به عرضه این مدل با دوربین دوگانه عمودی اشاره داشت.

image

از زمان عرضه Galaxy C9 Pro به بازار، نزدیک به دو سال می‌گذرد زیرا این مدل در ماه اکتبر 2016 معرفی شده است. مدل مذکور، ضخامت بسیار باریکی دارد؛ ضخامت این مدل، تنها 6.9 میلی‌متر است. C9 Pro از یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل استفاده می‌کند و نوع صفحه‌نمایش آن، Super AMOLED است. همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، این مدل شش گیگابایت رم دارد؛ ضمن اینکه 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به کاربران ارائه می‌دهد. دوربین اصلی فبلت 6 اینچی سامسونگ از سری Galaxy C، تکی بوده و 16 مگاپیکسلی است؛ این سنسور، دهانه لنزی F1.9 دارد. برای عکاسی سلفی نیز، Galaxy C9 Pro از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با F1.9 بهره می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

SaEeD

۱۳۹۶/۱۲/۲
من C9 Pro دارم ماشاءالله غوله خیلی راضیم ازش