خانهاخبار
طرح شماتیک Huawei P20 Lite؛ طراحی مشابه با آیفون 10 اپل!

طرح شماتیک Huawei P20 Lite؛ طراحی مشابه با آیفون 10 اپل!

گوشی میان‌رده Huawei P20 Lite در FCC فاش شده است و نتایج به‌دست آمده، نشان می‌دهد که گوشی جدید هوآوی با باتری 2900 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۳

شرکت هوآوی احتمالاً در نمایشگاه MWC 2018 در اواخر ماه جاری میلادی حضور پیدا خواهد کرد اما بعید است گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی Huawei P11 یا Huawei P20 را ارائه دهد. با توجه به دعوت‌نامه منتشر شده توسط این سازنده چینی، جانشین P10 در یک مراسم خبری جداگانه در اواخر ماه مارس در پاریس معرفی خواهد شد.

اخیراً افشاگر معروف توئیتر، اعلام کرده بود که هوآوی P20، P20 lite و P20 Plus به ترتیب با اسم‌رمز آن، امیلی و شارلوت در حال توسعه است. به‌تازگی، این شایعه پرداز موفق شده است اطلاعات دقیق‌تری را پیرامون میان‌رده جدید هوآوی در پایگاه داده FCC به‌دست آورد که ابعاد و طراحی احتمالی آن‌را فاش می‌کند.

براساس یک لیست با شناسه QISANE-LX1، مدل لایت پی 20 با شماره مدل ANE-LX1 تولید خواهد شد؛ گوشی مشابه دیگری از هوآوی با همین شماره مدل، با نمایشگری با نسبت ابعاد 19 به 9 و رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل در پایگاه HTML5 مورد ارزیابی قرار گرفته بود. به همین جهت، انتظار داریم جانشین P10 Lite در بالای نمایشگر خود، بریدگی مانند Notch آیفون 10 داشته باشد؛ از آنجایی‌که یک مدل میا‌ن‌رده چنین طراحی خواهد داشت، هیچ بعید نیست شایعات منتشر شده پیرامون عرضه Huawei P20 و Huawei P20 Plus با بریدگی در بالای نمایشگر مانند آیفون 10 صحت داشته باشد.

image

اطلاعات فاش شده از FCC، حاکی از آن است که Huawei P20 Lite، ابعادی در حدود 148 در 70 میلی‌متر خواهد داشت؛ این مدل، کمی کشیده‌تر از آیفون 10 با ابعاد 143.6 در 70.9 میلی‌متر است. به همین جهت، بعید نیست مدل Lite پرچم‌دار Huawei P20 با نمایشگری 6 اینچی عرضه شود؛ پیش‌تر، اعلام شده بود مدل مذکور با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی همراه خواهد بود.

گوشی جدید هوآوی با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 در FCC فاش شده است و از یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 18 واتی بهره می‌گیرد. دیگر قابلیت‌های این مدل، به عرضه گوشی P20 Lite با پشتیبانی از حافظه میکرو SD، دو سیم‌کارت و وای‌فای 802.11n اشاره دارد.

با توجه به تصاویر رندر شده که اخیراً از گوشی‌های سری P20 به‌دست آمده است، مدل Lite فاقد دوربین سه‌گانه خواهد بود؛ این مدل از دوربین دوگانه عمودی استفاده می‌کند و حسگر اثرانگشت آن نیز در پنل پشی جای گرفته است. ضمن اینکه برخلاف آیفون 10، میان‌رده جدید هوآوی حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را حفظ کرده است و همین موضوع باعث تمایز آن از آیفون 1000 دلاری اپل خواهد شد! 

گوشی‌های پرچم‌داری که از سری P20 عرضه خواهند شد، از دوربین سه‌گانه بهره می‌گیرند؛ در مدل P20 و P20 Plus، چینش دوربین به صورت عمودی است. مدل «پلاس» احتمالاً نمایشگری 6 اینچی خواهد داشت و مدل استاندارد نیز با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی عرضه می‌شود. انتظار داریم تراشه Kirin 970 هوآوی که از آن در میت 10 و میت 10 پرو استفاده شده است، قدرت پردازشی پرچم‌داران جدید این شرکت را در سال 2018 تأمین کند. ضمن اینکه بعید نیست جانشین P10 و P10 Plus با شش گیگابایت رم عرضه شود.

از آنجایی‌که هوآوی در نمایشگاه MWC 2018 از پرچم‌داران جدید سری P رونمایی نخواهد کرد، تبلت MediaPad M5 این شرکت در اواخر ماه فوریه معرفی خواهد شد. این تبلت در دو مدل با نمایشگ 8.4 اینچی و 10.1 اینچی ارائه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Edalat

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
نه شبیه اپل ۱۰ شده و نه شبیه هواوی خدا بخیر کنه آینده این شرکتارو که فقط میخان کپی کنن و از اصالت خودشون روز بروز دورتر میشن

صباح

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
این کجاش شبیه آیفون x?

pars71

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
کپی بی اصالت اصلا دلنشین نیست کاش شبیه میت۱۰ لایت و 7x و ... میبود

A.M

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
والا بیشتر شبیه اسنشال فونه تا اپل ، البته چینش دوربیناش شبیه آیفونه ...
قطعا گوشیه خوبیه

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
و اون نوار سیاه رنگی که به خاطرش از آیفون ایراد میگرفتین و میت 10 رو بهتر میدونستین داره؟!!!