خانهاخبار
بنر تبلیغاتی Mi MIX 2S شیائومی فاش شد؛ 8 گیگابایت رم و پردازنده اسنپ‌دراگون 845

بنر تبلیغاتی Mi MIX 2S شیائومی فاش شد؛ 8 گیگابایت رم و پردازنده اسنپ‌دراگون 845

نمایشگاه بین المللی MWC 2018 بارسلون چند هفته دیگر آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که در خلال برگزاری آن شاهد معرفی چند گوشی تازه از سازندگان مختلف باشیم. شایعه شده است که شیائومی قصد دارد در این نمایشگاه از پرچم‌دار تازه‌اش تحت عنوان Mi MIX 2S با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 و 8 گیگابایت رم رونمایی کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۳

مدتیست که شاهد انتشار گزارش‌های متعدد درباره پرچم‌دار Mi MIX 2S شیائومی هستیم. پس از انتشار تصویر طراحی سیاه و سفید و برخی مشخصات کلیدی منسوب به این گوشی، حالا تصویر رندر شده‌ای منسوب به بنر تبلیغاتی آن منتشر شده است. این بنر تبلیغاتی روز شنبه ابتدا در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شد و هنوز مطمئن نیستیم منبع اصلی آن کمپانی شیائومی است یا خیر. تصویر رند شده و مشخصات منسوب به آن تا حدودی به گزارش‌های قبلی شباهت دارد اما تفاوت‌های جزئی هم در این میان دیده می‌شود.

انتظار می‌رود پرچم‌دار Mi MIX 2S شیائومی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد. پیش از این در گزارش‌های متعدد به این ویژگی اشاره شده بود و این بنر تازه هم آن را تأیید می‌کند. در بنر همچنین اشاره شده است که این گوشی صفحه نمایش 5.99 اینچی تمام صفحه با حاشیه‌های باریک دارد و حاشیه‌های آن از Mi MIX 2 سال گذشته هم باریک‌تر هستند. در کنار این مشخصات فنی شاهد درج عدد 8 و 256 گیگابایت هستیم که به ترتیب به حافظه رم و حافظه داخلی گوشی مربوط می‌شوند و حدس می‌زنیم که متعلق به نسخه سطح بالای این گوشی باشند. انتظار می‌رود Mi MIX 2S در یک نسخه با 6 گیگابایت رم هم معرفی شود.

image

نکته جالب توجه در این تصویر فاش شده 8 گیگابایت رم نیست بلکه از نظر ما نقطه عطف آن در طراحی بدون حاشیه و آنچه شیائومی از آن تحت عنوان full screen design 3.0 یاد می‌کند، است. نمای روبرو در این تصویر گوشی مدرنی را به نمایش می‌گذارد که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن بسیار بیشتر از سایر گوشی‌های بدون حاشیه موجود در بازار است. به نظر می‌رسد که شیائومی مفهوم صفحه نمایش لبه تا لبه را این بار با طراحی Mi MIX 2S به اوج خود رسانده است. حاشیه‌های صفحه تا جای ممکن از هر چهار طرف باریک شده‌اند و در حالی که حاشیه‌های نازک کنار صفحه همچنان دیده می‌شوند، حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نسبت به نسل قبلی بسیار کاهش یافته‌اند.

همان‌طور که می‌دانید، شیائومی دوربین سلفی گوشی Mi MIX 2 را در حاشیه پایین تعبیه کرده بود؛ حالا با توجه به این تصویر تازه و همچنین گزارش‌های قبلی به نظر می‌رسد که دوربین سلفی Mi MIX 2S در گوشه بالا سمت راست صفحه قرار گرفته باشد. در بنر فاش شده این گوشی همچنین اشاره شده است که دوربین دوگانه از دو لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد و این لنزها هم IMX363 هستند. لنزهای دوربین اصلی به صورت عمودی چینش شده‌اند و فلش LED دوگانه در میان آن‌ها قرار گرفته است. از طرفی حسگر اثرانگشت در پنل پشتی دیده نمی‌شود و به همین خاطر انتظار می‌رود که پرچم‌دار تازه شیائومی از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار باشد.

در بنر تبلیغاتی Mi MIX 2S همچنین شاهد هستیم که به تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) اشاره شده است که تکنولوژی تشخیص چهره هوشمند را میسر می‌سازد. در حال حاضر نمی‌توان اطلاعات منسوب به گوشی Mi MIX 2S شیائومی را با توجه به این بنر تبلیغاتی یا گزارش‌های قبلی کاملا قطعی دانست اما امیدواریم که صحت داشته باشند؛ چراکه بدین ترتیب به زودی شاهد رونمایی از یک گوشی پرچم‌دار قدرتمند با مشخصات فنی پرچم‌دار خواهیم بود. شایعه شده است که شیائومی قصد دارد در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 بارسلون اسپانیا از این گوشی تازه پرده بردارد؛ اما سازنده مذکور هنوز هیچ‌کدام از این خبرها را رسما تأیید نکرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

milaawd

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
وااای این چقدر شبیه گوشی بعدی منه

milaawd

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
وااای این چقدر شبیه گوشی بعدی منه