خانهاخبار
کیس‌های رسمی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ را مشاهده کنید

کیس‌های رسمی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ را مشاهده کنید

تصاویر تازه ارائه شده، نمونه واقعی کیس‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. دو کاور جدید Protective Standing و Hyperknit برای پرچم‌داران سامسونگ ارائه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۲

با توجه به اینکه تنها دو هفته تا معرفی گوشی‌های جدید سری Galaxy S سامسونگ باقی مانده، گمانه‌زنی پیرامون کهکشانی‌های S9 و S9 Plus رو به افزایش است. آخرین اطلاعات به‌دست آمده، به کاورهای رسمی Galaxy S9 اشاره دارد که به همراه پرچم‌داران 2018 سامسونگ عرضه خواهند شد. 

در میان کیس‌های فاش شده، دو کاور Protective Standing و Hyperknit جدید هستند که به همراه جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus ارائه خواهند شد. کیس‌های ارائه شده، حداکثر 60 دلار قیمت خواهند داشت و در تاریخ 25 فوریه، معرفی می‌شوند.

به همراه این دو قاب، کیس‌های Clear View Standing Cover برای پرچم‌داران 2018 سامسونگ عرضه خواهند شد؛ این کیس‌ها، پایه دارند و گوشی را به صورت افقی روی میز نگه می‌دارند. قاب‌های مذکور در ابتدا برای گلکسی نوت 7 ارائه شده بود اما با معرفی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus برای این دو مدل نیز در دسترس قرار گرفت.

کیس دیگری با نام LED View Cover که برای Galaxy S7 ارائه شده بود، احتمالاً برای پرچم‌داران 2018 سامسونگ عرضه خواهد شد. این کیس به نمایشگر LED مجهز شده است که می‌تواند زمان‌ و هشدارهای لازم را در رابطه با تماس‌ها، پیامک‌ها، شارژ باتری و آلارم‌ها به نمایش بگذارد. 

از دیگر کیس‌هایی که برای Galaxy S9 قابل خریداری است، کیس‌های Alcantra هستند که از جنس میکروفیبر هستند؛ این کیس‌ها به چیپ NFC مجهز شده‌اند. لازم به‌ ذکر است که کیس‌های مذکور برای Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus ارائه شده بود.

کاورهای سیلیکونی نیز برای پرچم‌داران جدید سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت. این کیس‌ها، نرم هستند و احساس خوبی را منتقل می‌کنند. تصاویر ارائه شده از کیس‌های سیلیکونی، عرضه Galaxy S9 Plus را با دوربین دوگانه عمودی تأیید می‌کند؛ مدل 5.8 اینچی به یک دوربین مجهز شده است. هر دو مدل از فلاش LED و حسگر ضربان‌سنج در کنار دوربین استفاده می‌کنند.

کیس‌های Hyperknit که پیش‌تر در رابطه با آن‌ صحبت کردیم، به همراه Galaxy S9 قابل خرید است؛ این کیس وزن سبکی دارد و پارچه بافته شده، سطح آن‌را جذاب‌تر نموده است. باید اشاره کرد که این کیس‌ها، وزن بسیار کمی دارند.

در نهایت، کاور Protective Standing فاش شده است که برای گلکسی نوت 8 نیز در دسترس قرار دارد. این کیس، مقاومت گوشی را در برابر ضربه افزایش خواهد داد زیرا موفق شده است تا گواهی نظامی STD-810G را به‌دست آورد. گفته می‌شود این کیس از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع 4.9 فوت مقاومت خواهد کرد؛ ضمن اینکه می‌تواند در دماهای مختلف نیز گوشی را تحت محافظت قرار دهد.


لازم به‌ذکر است که پرچم‌داران 2018 سامسونگ در دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهند شد؛ مدل‌های مجهز به پردازنده کوالکام در ایالات متحده به فروش خواهند رسید و سامسونگ، نسخه‌های مجهز به اگزینوس 9810 را در آسیا و اروپا ارائه خواهد داد. از دیگر مشخصات اعلام شده برای جانشین Galaxy S8، می‌توان به عرضه مدل 5.8 اینچی و 6.2 اینچی از پرچم‌داران جدید سامسونگ با باتری 3000 و 3500 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد؛ ظرفیت باتری نسبت به نسل قبل، تغییر چشمگیری نداشته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)