خانهاخبار
احتمال معرفی پرچم‌دار Mi MIX 2S شیائومی با بدنه سرامیکی و 8 گیگابایت رم

احتمال معرفی پرچم‌دار Mi MIX 2S شیائومی با بدنه سرامیکی و 8 گیگابایت رم

تا چند هفته دیگر نمایشگاه بین المللی MWC 2018 در بارسلون اسپانیا آغاز به کار می‌کند و شیائومی هم قصد دارد در کنار سایر سازندگان در آن حضور یابد. این سازنده چینی ممکن است در این نمایشگاه از پرچم‌دار Mi MIX 2S پرده بردارد. تصویر تازه از طراحی این گوشی، برخی مشخصات فنی و ظاهری‌اش را فاش کرده است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۱

پس از انتشار مشخصات و تصاویر رندر شده پرچم‌دار Mi 7 شیائومی حالا شاهد فاش شدن تصویر طراحی و همچنین برخی مشخصات کلیدی گوشی Mi MIX 2S این سازنده هستیم. در این تصویر علاوه بر طرح کلی سیاه و سفید از گوشی تازه Mi MIX 2S همچنین به برخی ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن اشاره شده است. برای آشنا شدن با این گوشی پرچم‌دار در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

image

طراحی ساده Mi MIX 2S از یک گوشی با طراحی کاملا بدون حاشیه خبر می‌دهد که تنها بخش کوچکی از بالای پنل نمایش آن به دوربین سلفی اختصاص یافته است. اگر خاطرتان باشد، تصویر رندر شده‌ای منسوب به این گوشی در نوامبر سال گذشته در فضای وب منتشر شد و آن را با همین طراحی ظاهری در پنل جلو به نمایش گذاشت؛ البته نوع و موقعیت دوربین اصلی در این دو تصویر کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. در این تصویر تازه همچنین شاهد هستیم که بلندگوی مکالمه در بالاترین بخش پنل جلو قرار گرفته است و گوشه‎های صفحه نمایش آن هم کاملا خمیده طراحی شده‌اند. همه دکمه‌های فیزیکی Mi MIX 2S براساس این طرح در کناره سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند؛ بدین ترتیب که دکمه پاور / قفل صفحه زیر دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است. از صفحه نمایش این گوشی در تصویر تحت عنوان Full Screen Display 3.0 یاد شده است که انتظار می‌رود نسل سوم صفحه نمایش Mi MIX باشد. در تصویر پیش رو همچنین اشاره شده که بدنه این پرچم‌دار از جنس سرامیک طراحی شده است. پیش بینی می‌شود که بدنه این گوشی مانند نسخه سطح بالای سرامیکی Mi MIX 2 سال گذشته از طراحی یکپارچه بهره ببرد.

image

بر اساس اطلاعات درج شده در این تصویر، گوشی Mi MIX 2S از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845  با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و رم 8 گیگابایتی LPDDR4X دارد. حافظه داخلی آن احتمالا 256 گیگابایتی از نوع UFS 2.0 و لنزهای دوربین اصلی دوگانه‌اش هم 12 مگا پیکسلی هستند. در نمای پشتی این تصویر شاهد سه بریدگی با چینش عمودی هستیم که دوتای آن به دوربین اصلی تعلق دارد و سومی احتمالا موقعیت فلش LED دوگانه است. گوشی Mi MIX 2S مانند Mi MIX 2 از همه باندهای شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کند و حسگر اثرانگشتش هم احتمالا زیر صفحه نمایش تعبیه می‌شود. شایعه‌های مختلفی درباره این گوشی منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند شیائومی قصد دارد در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 از این گوشی رونمایی کند. از طرفی انتشار خبرهای تازه درباره Mi 7 به احتمال معرفی این پرچم‌دار تازه هم اشاره می‌کند. سازندگان گوشی‌های هوشمند معمولا دو گوشی پرچم‌دار آن هم از دو سری متفاوت را در کنار هم معرفی نمی‌کنند تا فروش آن‌ها در بازار دچار مشکل نشود. از طرفی تازه‌ترین شایعه‌ها درباره شیائومی حاکی از آن است که این کمپانی چینی قصد ندارد هیچ گوشی مهمی را در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون اسپانیا معرفی کند. این شایعه ممکن است بدین معنی باشد که اولین پرچم‌دار این سازنده احتمالا قبل یا کمی بعد از MWC 2018 رونمایی خواهد شد. از طرفی هنوز نمی‌دانیم کدام‌یک از گوشی‌های Mi 7 یا Mi MIX 2S اولین پرچم‌دار 2018 شیائومی خواهند بود؛ نظر شما در این باره چیست؟

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۲
فکر می‌کنم سرامیک
بسی شیک‌تر از شیشه باشه
گلکسی۱۰ خدایا سرامیک میشه باشه؟