خانهاخبار
تصاویر سه‌بعدی از Huawei P20 با دکمه‌ی فیزیکی Home منتشر شد

تصاویر سه‌بعدی از Huawei P20 با دکمه‌ی فیزیکی Home منتشر شد

تصاویر تازه منتشر شده از Huawei P20، این مدل را با بریدگی در بالای نمایشگر و سه دوربین فاش می‎کند. پرچم‌دار جدید هوآوی به حسگر اثرانگشت درون دکمه‌ی Home مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۱/۲۱

پرچم‌داران جدید هوآوی، به‌زودی از سری P معرفی خواهند شد؛ جانشین P10 با اسم‌ تجاری P11 در وب‌سایت شرکت سازنده لو رفته و حتی، هواوی این نام تجاری را به ثبت رسانده است. با این وجود، برخی به نقل از یک توزیع‌کننده محصولات هوآوی، مدعی هستند Huawei P20 به عنوان جانشین P10 عرضه خواهد شود و خبری از رونمایی مدل P11 نیست.

image

به دنبال افشای اطلاعات از دو مدل جدید از سری P، تصاویر رندر سه‌بعدی از فایل‌های کارخانه‌ای Huawei P20 منتشر شده است که این مدل رده‌بالا را با طراحی آشنا فاش می‌کند. مانند مدل Plus که اخیراً در تصاویر جدید فاش شده بود، P20 به دوربین سه‌گانه در پنل پشتی مجهز خواهد شد. انتظار داریم دوربین اصلی این دو گوشی کاملاً مشابه نباشند؛ احتمالاً از لنزهای مختلفی برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد. در نسل قبل، چنین تفاوتی را شاهد بودیم؛ با این‌حال، Mate 10 و Mate 10 Pro به دوربین مشابه مجهز شده‌اند.

هر سه سنسور به صورت عمودی جای گرفته‌اند؛ البته دو سنسور از سنسور سوم متمایز شده است. در زیر دوربین اصلی نیز، شاهد به‌کار گیری فلاش LED هستیم. لوگوی Huawei نیز به صورت عمودی روی پنل پشتی حک شده است. با اینکه گمان می‌رفت جنس بدنه پرچم‌داران جدید هوآوی از فلز باشد، به‌نظر می‌رسد تمامی اعضای جدید از سری P به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز خواهند شد؛ البته کاربردهای پنل پشتی شیشه‌ای مشخص نیست. هنوز نمی‌دانیم P20 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؛ با این‌حال، پنل پشتی از جنس شیشه، طراحی پرچم‌داران جدید هوآوی را جذاب‌تر خواهد کرد.

image

Huawei P20 برخلاف مدل «لایت» به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز نیست؛ این مدل از دکمه‌ی فیزیکی Home در حاشیه‌ی پایین نمایشگر بهره می‌گیرد. مدل Plus نیز با اینکه حاشیه‌ی پایین نمایشگر خود را حفظ کرده است اما دکمه‌ی فیزیکی Home ندارد. احتمال می‌دهیم جانشین Huawei P10 به حسگر اثرانگشت درون دکمه‌ی Home مجهز شده باشد.

image

یکی از مواردی که پیرامون پرچم‌دار جدید هوآوی ناامیدکننده است، عدم عرضه آن‌ با جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهد بود. خبری از جک صدا در Huawei P20 نیست؛ حفره موجود در لبه‌ی بالای این گوشی، کوچک‌تر از آن است که مربوط به جک هدفون باشد و احتمالاً برای مادون قرمز درنظر گرفته شده است. ابعاد گوشی جدید P20، به ترتیب 149 د 71.3 در 7.5 میلی‌متر عنوان شده است؛ در حالی‌که P10 تنها 7 میلی‌متر ضخامت داشت!

image

بریدگی آزاردهنده در بالای نمایشگر آیفون 10، به‌نظر می‌رسد مورد استقبال سازندگان قرار گرفته است و هوآوی تصمیم دارد تا تمامی گوشی‌های جدید از سری P20 را با چنین طراحی ارائه دهد؛ حتی مدل P20 Lite که یک میان‌رده است، با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش همراه خواهد بود. اعلام شده است جانشین P10، نمایشگر 5.7 اینچی خواهد داشت؛ برای مقایسه، مدل «لایت» به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی مجهز شده است و مدل «پلاس» نیز از یک نمایشگر 6 اینچی استفاده می‌کند. مشخص نیست آیا رزولوشن نمایشگر در تمامی مدل‌ها مشابه و Full HD+ خواهد بود یا یک مدل، به نمایشگری با رزولوشن QHD+ مجهز می‌شود. مدل میت 10 پرو که در اواخر سال گذشته با قیمت بیشتر از میت 10 عرضه شده بود، نمایشگر FHD+ دارد؛ این در حالی است که میت 10 با نمایشگر QHD ارائه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فرزاد

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
همه چی تمومه

samuel1987

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
در خبر قبلی از پرچمدار بعدی Huawei فبلت P20 سنسور اثرانگشت بسیار بدتر از وضعیت اون در Galaxy S8 کنار لنز دوربین بود، محل قرار گیری سنسور اثر انگشت اینجوری جلو
و زیر صفحه نمایش باشه بهتره تا اینکه چسبیده و کنار لنز دوربین و در جای بدی باشه، طبق این طرح دوربین Huawei P20 بسیار بیرون زده و زشت هست و بسیار از iphone x تقلید شده، لازم به گفتنه که iphone x بسیار زیبا بود به غیر از شکل دوربین و بیرون زدگی شدیدش، در آخر فکر میکنم عملکرد دوربین به احتمال زیاد سه گانه پرچمدار در راه Huawei بسیار بسیار حرفه ای و با کیفیت در عکاسی و فیلمبرداری بشه و...