خانهاخبار
چهار رنگ اصلی Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

چهار رنگ اصلی Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ در چهار رنگ مشکی، آبی، بنفش و نقره‌ای عرضه خواهند شد و به‌تازگی، هر چهار رنگ فاش شده است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۱

تصویر تازه منتشر شده، چهار رنگ پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ را در کنار یک‌دیگر به نمایش می‌گذارد؛ آن‌طور که اعلام شده است، این چهار رنگ به عنوان رنگ‌های اصلی برای پرچم‌داران سامسونگ درنظر گرفته شده‌اند. از میان این رنگ‌ها، تنها دو رنگ مربوط به مدل 5.8 اینچی است و دو رنگ نیز مدل Galaxy S9 Plus را فاش می‌کند. برای تشخیص این دو مدل از یک‌دیگر، باید اشاره کنیم که مدل 6.2 اینچی پرچم‌دار جدید سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ بنابراین، رنگ بنفش (Lilac Purple) و نقره‌ای مربوط به Galaxy S9 Plus است. رنگ مشکی و آبی نیز برای مدل کوچک‌تر درنظر گرفته شده است. البته هر دو گوشی در این چهار رنگ به بازار عرضه خواهند شد؛ با این‌حال، ممکن است در برخی بازارها، تنها تعداد محدودی از این رنگ‌ها قابل خریداری باشند.

ادعا می‌شود رنگ‌های مختلف Galaxy S9 با نام تجاری Lilac Purple (برای مدل بنفش)، Titanium Gray (برای مدل نقره‌ای)، Midnight Black (برای مدل مشکی) و Coral Blue (برای مدل آبی) قابل خریداری خواهد بود. وب‌سایت AndroidHeadlines به عرضه رنگ‌های اصلی توسط بیشتر عمده‌فروشان و واردکنندگان Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus سامسونگ اشاره دارد؛ به همین جهت، گمان می‌رود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در رنگ‌های مشکی، بنفش، نقره‌ای و آبی در بیشتر کشورها عرضه شوند.

image

طبق شایعات، پرچم‌داران 2018 سامسونگ در نیمه مارس به بازار عرضه خواهند شد؛ در تاریخ 25 فوریه، کره‌ای‌ها از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در رویداد Unpacekd رونمایی خواهند کرد. برخلاف نسل قبل که مدل 6.2 اینچی و 5.8 اینچی تنها در اندازه نمایشگر از یک‌دیگر متمایز شده بودند، گمان می‌رود پرچم‌داران 2018 این شرکت در دوربین، حافظه رم و حافظه داخلی متمایز شده باشند. آن‌طور که پیداست، جانشین Galaxy S8 از چهار گیگابایت رم استفاده می‌کند و مدل Plus به لطف شش گیگابایت رم، مالتی‌تسکینگ روان‌تری را ارائه خواهد داد. همچنین گفته می‌شود مدل پایه Galaxy S9 Plus به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ مدل S9 با 64 گیگابایت حافظه ارائه می‌شود.

در ادامه نیز، شایعاتی مبنی بر عرضه جانشین Galaxy S8 Plus با دوربین دوتایی در پنل پشتی وجود دارد؛ این مدل، اولین گوشی سامسونگ نخواهد بود که دوربین دوگانه دارد اما به اولین مدلی تبدیل خواهد شد که از سری Galaxy S با دوربین دوگانه عرضه می‌شود. مدل 5.8 اینچی فاقد دوربین دوگانه است و از سنسور 12 مگاپیکسلی IMX345 سونی استفاده می‌کند.

از نظر طراحی، کهکشانی‌های جدید شرکت کُره‌ای تفاوت چشمگیری نسبت به نسل قبل ندارند؛ هر دو مدل، حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود خواهند داشت. با این‌حال، در پنل پشتی از Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus متمایز شده‌اند زیرا پرچم‌دار 2018 سامسونگ، به سنسور اثرانگشت در پایین دوربین اصلی مجهز خواهد شد. شایعه شده است به جزء سنسور اثرانگشت، سیستم دیگری با نام «IntelligentScan» برای Galaxy S9 درنظر گرفته خواهد شد که با ترکیب سیستم تشخیص چهره و سنسور تشخیص عنبیه چشم، قادر به احراز هویت کاربران است و نسبت به هر یک از آن‌ها، دقت بیشتری دارد و سریع‌تر خواهد بود. در حال‌حاضر، این شایعات به صورت رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
ایشاالله قیمتش هم مناسب باشه بهتره چون پول زیاد برای مخارج حاشیه ندارم

Saeed

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
دمت گرم منم s8 پلاس دارم‌مشکی یه ابی مرجانیش اگه بیاد s9 پلاس ور میدارم

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
من رنگ سفید و ابیش بیشتر میپسندم چون زیباتره و ازش خسته نمیشی و کثیف نمیشه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
ای جاااااااااان?❤?
s8مشکی دارم مثل سرنوشتِ کودکِ واکس‌زنِ پیاده‌رو سیاهِ سیاهِ
این‌بار ولی میخوام PLUSنقره‌ای بگیرم??