خانهاخبار
Huawei P20 Lite در تصاویر واقعی فاش شد

Huawei P20 Lite در تصاویر واقعی فاش شد

تصاویر تازه منتشر شده از نمونه واقعی میان‌رده P20 Lite، این مدل را با طراحی مانند آیفون 10 اپل و دوربین دوگانه عمودی به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۱

از اواسط هفته گذشته، شایعات و گمانه‌زنی‌ پیرامون میان‌رده جدید Huawei P20 Lite شدت گرفته است. به دنبال افشای ابعاد و طرح شماتیک این مدل در دیتابیس FCC و انتشار تصاویر رندر و ویدیوی 360 درجه از مدل Lite پرچم‌دار جدید هوآوی، به‌تازگی یک وب‌سایت اسپانیایی تصاویری را از نمونه واقعی P20 Lite منتشر کرده است؛ گمان می‌رود تصاویر متعلق به نمونه نهایی میان‌رده جدید هوآوی باشد.

این تصاویر تأیید می‌کند که گوشی جدید هوآوی با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه حاشیه‌های باریکی در سمت راست و چپ نمایشگر وجود دارد. با اینکه هیچ کلید فیزیکی یا لمسی در حاشیه‌ی پایین نمایشگر گنجانده نشده است، حاشیه‌ی پایین به دلیل ضخامت زیاد جلب‌توجه می‌کند. در بریدگی بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی جای گرفته است و براساس ادعای مطرح شده، P20 Lite از سیستم تشخیص چهره پشتیبانی خواهد کرد؛ درون این بریدگی (Notch)، بلندگوی مخاطب به همراه یک سنسور دیگر قرار گرفته است. به دلیل اضافه شدن بریدگی به بالای صفحه‌نمایش، آیکون‌های Status Bar در دو طرف Notch جای‌ گرفته‌اند.

image

آن‌طور که پیداست، جانشین P10 Lite به صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز خواهد شد. گفته می‌شود به دلیل بریدگی موجود در بالای نمایشگر، رزولوشن صفحه‌نمایش FHD+ یا 1080 در 2280 پیکسل خواهد بود؛ به همین جهت، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش 19 به 9 است. ابعاد خود گوشی نیز به ترتیب، 148 در 71 در 7.2 میلی‌متر عنوان شده است.

در پنل پشتی P20 Lite، از شیشه استفاده شده است؛ با وجود اینکه مدل فاش شده، رنگ صورتی دارد اما شرکت سازنده نسخه مشکی رنگ میان‌رده جدید خود را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. برای این مدل، دوربین دوگانه درنظر گرفته شده است که چینش عمودی دارند؛ این در حالی است که P20 و P20 Plus از دوربین سه‌تایی استفاده می‌کند و لنزهای آن ساخت لایکا ساخته شده است. دوربین اصلی از فلاش LED تکی بهره می‌گیرد و به زوم هیبریدی که در P10 نیز وجود داشت، مجهز خواهد بود. برای احراز هویت کاربر، حسگر اثرانگشت در پنل پشتی قرار دارد.

image

فریم فلزی گوشی جدید هوآوی، کمی انحنا دارد و همین موضوع به جای‌گیری بهتر آن در دست می‌انجامد. در لبه‌ی پایین P20 Lite، جک هدفون 3.5 میلی‌متری گنجانده شده است؛ همچنین درگاه یواس‌بی تایپ سی به همراه بلندگوی اصلی گوشی در پایین گوشی قابل مشاهده است. انتظار می‌رود باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت Huawei P20 Lite از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند.

image

جای‌گیری دکمه‌ی پاور و کلید یکپارچه تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست گوشی به امضای اختصاصی هوآوی بر محصولاتش تبدیل شده است و P20 Lite نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود. در لبه‌ی سمت چپ نیز، اسلات سیم‌کارت قرار دارد که هیبریدی است؛ به همین جهت، می‌توانید از دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و کارت حافظه استفاده کنید.

image

دعوت‌نامه‌های هوآوی برای رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد سری P20 در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) به صورت رسمی معرفی خواهند شد. این شرکت از ارائه‌ی جانشین P10، P10 Plus و P10 Lite در نمایشگاه MWC 2018 صرف‌نظر کرده است و تصمیم دارد تا گوشی‌های میان‌رده و تبلت MediaPad M5 را معرفی نماید؛ ضمن اینکه پیش‌بینی می‌شود لپ‌تاپ جدید هوآوی از سری MateBook در نمایشگاه آتی رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Edalat

۱۳۹۶/۱۱/۲۲
اره واقعا بی اصالت شده بنظر من این محصولات بااین تقلید از شرکتهای رقیب زیاد طرفدار نخواهند داشت کپی تااین حد آخه بخاطر چی

Ali Reza

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
چقدر کپی ایفون X هست و بی اصالته