خانهاخبار
مشخصات نهایی Xiaomi Mi 7 فاش شد؛ نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه!

مشخصات نهایی Xiaomi Mi 7 فاش شد؛ نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه!

لیست مشخصات نهایی گوشی Xiaomi Mi 7 فاش شده است؛ پرچم‌دار جدید این سازنده‌ی چینی، احتمالاً به هشت گیگابایت رم مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۰

شرکت شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 از یک گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام رونمایی خواهد کرد؛ این مدل، پرچم‌دار جدید Xiaomi Mi 7 نیست بلکه شرکت چینی درنظر دارد تا نسخه‌ی جدیدی را از گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2 ارائه دهد که تراشه پرچم‌دار 2018 کوالکام، قدرت پردازشی آن‌را تأمین خواهد کرد. با وجود عرضه‌ی این مدل، گوشی Xiaomi Mi 7 همچنان در نیمه اول سال 2018 معرفی خواهد شد؛ شایعات نشان می‌دهد که در سه ماهه دوم، شیائومی از جانشین Mi 6 رونمایی خواهد کرد. تصویر تازه منتشر شده، مشخصات‌فنی پرچم‌دار جدید این شرکت را فاش می‌کند.

image

با توجه به اطلاعاتی که اخیراً به‌دست آمده است، Xiaomi Mi 7 به صفحه‌نمایش 5.6 اینچی با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز خواهد بود؛ رزولوشن صفحه‌نمایش، Full HD+ است که ارتقای چشمگیری را نسبت به رزولوشن FHD نمایشگر Mi 6 نشان نمی‌دهد. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به صورت مستقیم در لیست مشخصات جانشین Mi 6 ارائه نشده است اما از رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل نمایشگر، می‌توان به آن پی برد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شیائومی درنظر دارد تا Xiaomi Mi 7 را به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز کند. این مدل از هشت گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد؛ در صورت صحت این شایعه، Mi 7 به اولین گوشی سازنده خود تبدیل خواهد شد که هشت گیگابایت رم ارائه می‌دهد. در لیست به‌دست آمده، همچنین اشاره می‌شود که جانشین Mi 6، نزدیک به 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد. البته نباید به حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی پرچم‌دار جدید شیائومی، امیدوار باشید زیرا مدل فاش شده، احتمالاً نسخه‌ رده‌بالای Mi 7 است و نسخه پایه، حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی کم‌تری خواهد داشت. احتمال می‌دهیم مدل پایه به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده باشد.

در حالی‌که Mi 6 به یک باتری 3350 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده بود، جانشین آن از یک باتری 4480 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد. در حال‌حاضر، مشخص نیست اطلاعات به‌دست آمده پیرامون مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار 2018 شیائومی، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است؛ با این‌حال، گمان می‌رود Xiaomi Mi 7 به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی مجهز شده باشد.

image

تصویر فاش شده از Xiaomi Mi 7 با دوربین دوگانه

جانشین Xiaomi Mi 6 نسخه مخصوصی از رام MIUI 9 را اجرا می‌کند؛ این رام برای توسعه‌دهندگان درنظر گرفته شده است. با این‌حال بعید نیست در هنگام عرضه رسمی، این گوشی با نسخه نهایی MIUI 9 با اندروید نوقا 7.0 همراه شده باشد.

شایعات نشان می‌دهد به همراه Mi 7، مدل «پلاس» نیز عرضه خواهد شد که نمایشگری بزرگ‌تر دارد؛ ممکن است برای Xiaomi Mi 7 Plus، شرکت چینی صفحه‌نمایش 6 اینچی آمولد ساخت سامسونگ را درنظر بگیرد. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، از دیگر قابلیت‌هایی است که احتمالاً جانشین Xiaomi Mi 6 ارائه خواهد داد تا این محصولات، به اولین گوشی‌های شیائومی با پشتیبانی از فناوری مذکور تبدیل شوند. از دیگر شایعات، می‌توان به عرضه Xiaomi Mi 7 با برچسب قیمتی 475 دلار اشاره کرد؛ قیمت پایه نسل قبل، 395 دلار بود و نسخه سرامیکی آن، با قیمت 475 دلار عرضه شده است. به همین جهت، احتمالاً Xiaomi Mi 7 با قیمت بیشتری در مقایسه با Mi 6 در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Javad

۱۳۹۶/۱۱/۲۰
وای یعنی اگه این مشخصات واقعی باشه هرجور شده میخرم این گوشیو ۵.۵ اینچ با نسبت ۱۸:۹ و باطری فوق العاده

Alireza

۱۳۹۶/۱۱/۲۰
توی پست نوشتید اولین گوشی شیاومی با 8 گیگ رم شیاومی می 7 خواهد بود که اشتباه نوشتید.چون نسخه سرامیکی mi6 رم هشت گیگ داشت.لطفا اصلاح کنید.