خانهاخبار
تصویر قاب محافظ گلکسی اس 9 فاش شد

تصویر قاب محافظ گلکسی اس 9 فاش شد

دوگانه پرچم‌دار اس9 و اس9 پلاس قرار است اوایل اسفند رسما معرفی شوند. در ادامه فاش شدن خبرهای مختلف، روز گذشته تصویر رسمی قاب‌های محافظ این گوشی‌های تازه این بار در یک وب‌سایت فروشگاهی رومانیایی منتشر شدند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۱

همچنان که به تاریخ رونمایی از دوگانه پرچم‌دار گلکسی اس9 و اس9 پلاس سامسونگ در 25 فوریه (6 اسفند) نزدیک می‌شویم، خبرها و تصاویر بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. حالا شاهد فاش شدن تصاویر قاب محافظ این گوشی‌ها که ظاهرا رسمی هستند، هستیم. این تصاویر حالا توسط یک فروشگاه آنلاین رومانیایی منتشر شده‌اند. وب‌سایت مذکور قاب‌های محافظ متنوع برای دوگانه اس9 را با قیمت در وب‌سایت خود قرار داده و ذکر کرده بود که تاریخ عرضه‌شان از فردا آغاز خواهد شد. البته صفحه این محصولات چند ساعت پس از انتشار از دسترس خارج شد اما ما موفق شدیم تصاویر متعددی را از آن‌ها استخراج کنیم. در این تصاویر شاهد دو طراحی خاص هستیم که سامسونگ پیش از این هرگز ارائه نکرده بود.

یکی از این قاب‌های محافظ از طراحی بافت بهره می‌برد که تا به حال تنها در محصولات و لباس‌های ورزشی به کار رفته است. قاب دوم هم به طرح دندانه‌دار عموی مزین شده است و یک پایه کوتاه هم دارد. از این پایه کوتاه می‌توان در حالت افقی استفاده کرد و گوشی را توسط قاب محافظ خودش روی سطحی صاف نگه داشت. همان‌طور که گفتیم، هیچ‌کدام از این طرح‌ها پیش از این در قاب‌های محافظ مخصوص گلکسی اس9 دیده نشده بود و به نظر می‌رسد که نسبت به آن‌ها از استحکام بیشتری هم برخوردار باشند.

قاب دیگری که به همراه طرح‌های تازه در وب‌سایت فروشگاه رومانیایی دیده شد، ظاهرا از نوع نرم و سیلیکونی طراحی شده است که پیش از این هم شاهد طراحی مشابه آن برای دوگانه اس8 و اس8 پلاس بودیم. نظر شما درباره طراحی این قاب‌های محافظ چیست؟ شما کدام قاب را از میان این قاب‌های تازه برای محافظت از اس9 براق و زیبای خود انتخاب می‌کنید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علیخانی

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
تصویر پیچ داخلی سمت چپ برد s9 فاش شد ،...تصویر قاب دور لنز s9فاش شد ،...تصویر تراشه s9فاش شد .،خدایی شورشو در اوردید این همه اخبار تکنولوژی تو دنیای تکنولوژی هست ،دیگه مسخرشو در اوردید خدا وکیلی .

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
آخه حیف نیست?
گوشی که ۳میلیون پولشه باید در معرضِ دید باشه تا آب از لب و لوچه افکار عمومی سرازیر بشه

erfan

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
سلام
لطفا از موبایل ایرانی جی ال ایکس حمایت و تبلیغ کنید....