خانهاخبار
اپل: آیفون‌های 2017 دچار مشکل کاهش سرعت عملکرد نخواهند شد

اپل: آیفون‌های 2017 دچار مشکل کاهش سرعت عملکرد نخواهند شد

آیفون‌های قدیمی‌تر اپل با مشکل خاموش شدن یا کاهش سرعت عملکرد مواجه هستند. اپل در پاسخ به سؤالات و انتقادهای متعدد اعلام کرده که باتری آسیب دیده و ضعیف علت اصلی کاهش سرعت پردازش در این گوشی‌هاست. آیفون‌های تازه این غول تکنولوژی هم ظاهرا به خاطر به روزرسانی‌های سخت افزاری دچار مشکل نخواهند شد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۰

کمپانی اپل اعلام کرد تازه‌ترین آیفون‌هایش یعنی آیفون 8، 8 پلاس و 10 از به روزرسانی سخت افزاری پشتیبانی می‌کنند که این دستگاه‌ها را قادر می‌سازد سیستم مدیریت عملکرد پیشرفته‌تری داشته باشند. با وجود این سیستم پیشرفته، سیستم عامل iOS هم قادر خواهد بود بهتر عمل کند و از خاموش شدن غیرمنتظره گوشی جلوگیری به عمل آورد. همان‌طور که می‌دانید، مشکل خاموش شدن گوشی یا کاهش سرعت عملکرد در آیفون‌های 6 و تازه‌تر از آن مدتیست که شایع شده و اغلب کاربران هم از بروز آن ناراضی هستند.

image

این مشکل با ابراز نارضایتی عمومی همراه شد و حتی دولت‌ها را هم وادار کرد اپل را به خاطر اقداماتی مبنی بر کاهش سرعت عملکرد گوشی، بازخواست کنند. سناتور جان تون، یکی از مقامات دولتی آمریکا، از اپل درخواست کرد در این باره توضیح دهد و اپل هم در پاسخ اعلام کرد که به روزرسانی‌های سخت افزاری در آیفون‌های 2017 این سازنده مانع بروز مشکل کاهش سرعت عملکردشان خواهد شد.

پس از آنکه خبر کاهش سرعت عملکرد آیفون‌های اپل منتشر شد، این کمپانی در واکنش به انتقادها درباره این اقدام تعمدانه پاسخ داد که این تصمیم در جهت افزایش عمر باتری و جلوگیری از خاموش شدن غیرمنتظره گوشی‌های آیفون اتخاذ شده است. این غول تکنولوژی همچنین در جهت ارائه امکانات بیشتر به کاربرانش، ویژگی تازه Battery Health را با انتشار iOS 11.3 معرفی کرد. البته در حال حاضر تنها نسخه بتای این سیستم عامل منتشر شده است اما به محض انتشار نسخه نهایی، ویژگی مذکور در اختیار همه کاربران آیفون قرار می‌گیرد.

پاسخ اپل درباره سیستم به روزرسانی سخت افزاری در آیفون‌های 2017، خیال کاربران را درباره احتمال بروز مشکل کاهش سرعت عملکرد یا خاموش شدن گوشی‌هایشان تا حدودی راحت می‌کند. از طرفی منتظریم ببینیم اقدام تازه این سازنده در معرفی Battery Health با iOS 11.3 در آینده و هنگامی که باتری‌های آیفون 8، 8 پلاس و 10 ضعیف شدند، چگونه می‌تواند مشکلات عملکرد و سرعت پردازش را رفع کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۹/۲/۲۵
اره اگه گوشی های اندرویدی مثل ایفون ۵ سال ایدیت بگیرن کند میشن

حامد

۱۳۹۶/۱۱/۲۰
جالبه کاربران اپل همیشه میگفتن گوشی های اندرویدی بعد یه مدت کند میشن و سرعتشون کم میشه ولی مثل اینکه قضیه برعکسه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۰
بله، الان نه..
ولی سال دیگه مثل کاردِ میوه‌خوری ،‌ کُند میشَن