خانهاخبار
بیانیه رسمی شرکت سامسونگ در ارتباط با سوءتفاهم توزیع هدایای المپیک زمستانی 2018

بیانیه رسمی شرکت سامسونگ در ارتباط با سوءتفاهم توزیع هدایای المپیک زمستانی 2018

در پی حواشی ایجاد شده پیرامون عدم اهدای گوشی‌های سامسونگ به کاروان ایران در المپیک زمستانی ۲۰۱۸، شرکت سامسونگ بیانیه رسمی خود را اعلام کرد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۹

شرکت سامسونگ الکترونیکس بیش از ۴ هزار گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ ۲۰۱۸ (نسخه‌ای خاص از گوشی گلکسی نوت ۸) را به کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک ۲۰۱۸ تحویل داده است. هرچند سامسونگ دخالتی در روند بررسی کمیته بین‌المللی المپیک برای تحویل این گوشی‌ها به ورزشکاران ایرانی نداشت، اما برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم بصورت فعال اطلاعات لازم را در اختیار این کمیته قرار داده است. اکنون خوشحالیم که می‌شنویم کمیته بین‌المللی المپیک نهایتا به این تصمیم رسیده است که گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ ۲۰۱۸ را در اختیار ورزشکاران ایرانی قرار دهد.

image

شرکت سامسونگ ایران پیش از این حمایت کامل خود از حضور ایران در این بازی‌ها را با اعزام تیمی ۱۰ نفره از نمایندگان کشورمان برای حمل مشعل المپیک ثابت کرد. این تیم متشکل از ۹ چهره الهام‌بخش و موفق ایرانی بود که با پرچمداری بهرام رادان، بازیگر پرآوازه و محبوب کشورمان، به کره‌جنوبی سفر کرده و در کنار نمایندگان کشورهای مختلف در مراسم حمل مشعل المپیک شرکت کردند. این حرکت سامسونگ که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت انجام شده استقبال گسترده ورزش دوستان ایرانی را به همراه داشت.

سامسونگ همواره خانواده ایرانی خود را به عنوان بخشی از هویت جهانی خویش به رسمیت شناخته و به آنها احترام کامل گذاشته است و در این جریان نیز نگرانی بجای مردم ایران را به اطلاع کمیته بین‌المللی المپیک و دیگر مسئولان این بازی‌ها رسانده است. ما از نظرات کاربران ایرانی‌مان قدردانی کرده و همواره تمامی تلاش خود را برای حل هرگونه مشکلی به کار خواهیم بست، حتی اگر خودمان نقشی در آن نداشته باشیم. حضور و تعهد ما در ایران و نوع عملکردمان در این کشور نشان می‌دهد تا چه حد حقوق تمامی افراد را برای دسترسی برابر و واقعی به فناوری، به رسمیت می‌شناسیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (67 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
میخواست از آب گل آلود ماهی بگیره ولی ضایع شد

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
اپل کجا واسه ایرانی ها ارزش قائلبوده بگو ما هم بدونیم هنوز گوشی هاش منو فارسی نداره

پیمان

۱۳۹۶/۱۱/۲۲
ببخشید دوست عزیز و خیلی فهمیده من که داغ دارِ فقر و سوتغذیه مردم این کشور هستی...
حرف شما درست...
درسته من به قول شما ساده هستم
درسته همیشه موضوعات مهمتری هم هست
اما شما که خیلی فهمیده و زرنگین و رگ گردنتون بشدت باد کرده برای فقر و سوتغذیه، لطفن بفرمایین بگین اینجا و تو این پیج بی اهمیت! چیکار میکنین؟؟؟
این پیج مربوط به علاقه مندان گوشی و تکنولوژیه و سر تیتر خبر دقیقن به شما میگه دارین کجا میاین!!!
نه تیتری زده به نام فقر، نه تیتری با عنوان سوتغذیه!!!
پس شما که دغدغه اونارو داری دقیقن اینجا چیکار میکنین؟؟!!؟؟!!
شاید برای شماهم مهم بوده که اینجا هستین و حتی نظرم دادین!!! ... نمیدونم شایدم داشتین ازینجا رد میشدین یهو دیدین یه تعداد آدم خام و ساده گیر دادن به یه موضوع پیش پا افتاده(نادیده گرفتن عزت و شرف یه ملت) گفتین بذار روشنشون کنم که ازین جهل خارج بشن!!!
حالا هرچی که بوده اهمیتی نداره فقط شما لطف بفرمایین بگین به جز آماری که اینجا در مورد دغدغه هاتون آوردین که این هم براحتی تو اینترنت بدست میاد، دقیقن برای همین فقرایی که گفتین که همگی هم سوتغذیه دارن چیکار کردین؟
اگه منظورتون از واکنش نشون دادن، تو خونه نشستن و پشت سیستم تایپ کردنه و اعتراض کردن به منه که هیچ مسئولیت و توانایی در قبال رفع فقر ندارم، من خیلی بهتر از شما میتونم انجامش بدم چون من هم دغدغه خیلی چیزارو دارم، نه فقط گوشی که به ورزشکار رسیده یا نرسیده...
ولی اگه شما که خییییلی فهمیده و زرنگ هستین و رگ گردنتون بدجور برای فقر باد کرده تا حالا یه کار عملی واقعی کردین منتظرم جوابتونو بشنوم
ممنون از ادمین محترم

رامین

۱۳۹۶/۱۱/۲۲
کمیته بین المللی المپیک رسما عذر خواهی کرد و مشخص شد این اتفاق تقصیر سامسونگ نبوده

جانسون 1234

۱۳۹۶/۱۱/۲۲
برو جمعش کن الجی بنجوله دیگه همه می دونن که لقب بنجول فقط و فقط متعلق به سامهنگه و بس همین