خانهاخبار
هوآوی در نمایشگاه MWC 2018 برای معرفی محصولات جدید حضور خواهد داشت

هوآوی در نمایشگاه MWC 2018 برای معرفی محصولات جدید حضور خواهد داشت

هوآوی در شبکه Weibo تأیید کرده است محصولات جدیدی را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد. P20 در ماه فوریه رونمایی نخواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۹

شرکت هوآوی در شبکه Weibo، تأیید کرده است که مراسم خبری را به منظور عرضه محصولات جدید خود در نمایشگاه MWC 2018 برگزار خواهد کرد. این نمایشگاه در اواخر ماه جاری میلادی (هفته اول اسفند) در بارسلون، اسپانیا برگزار خواهد شد. این شرکت چینی، همچنین اعلام کرده است که در ماه مارس، مراسم رونمایی دیگری را برگزار خواهد کرد تا محصولات جدید خود را ارائه دهد. در پست ارائه شده در Weibo، به طور دقیق مشخص نشده است چه محصولاتی معرفی خواهد شد؛ تنها اعلام شده است شرکت چینی در ماه فوریه حاضر خواهد شد.

باید اشاره کرد که پرچمدار P20 به صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهد شد؛ شرکت چینی، نسل قبل یعنی P10 و P10 Plus را در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی کرده بود اما تصمیمی برای ارائه‌ی پرچم‌داران جدیدش در اواخر ماه فوریه ندارد. آن‌طور که پیداست، این شرکت چینی تصمیمی برای رقابت مستقیم با سامسونگ ندارد؛ Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در ماه فوریه معرفی خواهند شد.

image

انتظار می‌رود تبلت جدید از سری MediaPad M توسط هوآوی معرفی شود؛ دو مدل از تبلت MediaPad M5 در حال توسعه است که یک نسخه، نمایشگر 8.4 اینچی و مدل دیگر، صفحه‌نمایش 10.1 اینچی خواهد داشت. هر دو مدل به تراشه Kirin 960 مجهز خواهند شد. چهار گیگابایت رم، پشتیبانی از LTE و سیستم‌عامل اندروید اوریو از مشخصات احتمالی تبلت‌های جدید هوآوی است. 

در ادامه نیز انتظار داریم سرویس پرداخت Huawei Pay وارد بازارهای اروپایی شود؛ ضمن اینکه احتمالاً نسل جدید Huawei Watch 2، ارائه خواهد شد. ضمن اینکه شایعاتی مبنی بر توسعه گوشی‌ میان‌رده و رده‌پایین جدید توسط هوآوی وجود دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)