خانهاخبار
پرچم‌دار Mi MIX 2S یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک شد

پرچم‌دار Mi MIX 2S یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک شد

شیائومی سال گذشته گوشی Mi MIX 2 را با طراحی مدرن بدون حاشیه روانه بازار کرد و با استقبال کاربران مواجه شد. در حالی که انتظار می‌رفت این سازنده گوشی پرچم‌دار Mi 7 را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند، گزارش‌های متعددی مبنی بر احتمال معرفی Mi MIX 2S به جای گوشی مذکور منتشر شد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۹

تا ماه گذشته انتظار می‌رفت که کمپانی شیائومی در نمایشگاه بین المللی MWC 2018 شرکت کند و از تازه‌ترین پرچم‌دارش به نام Mi 7 پرده بردارد. حالا مدتیست شاهد انتشار گزارش‌هایی هستیم که ادعا می‌کنند این سازنده چینی دیگر Mi 7 را تا ماه آینده معرفی نمی‌کند بلکه ممکن است در خلال برگزاری MWC 2018 از Mi MIX 2S رونمایی کند. از طرفی هیچ‌کدام از این خبرها هنوز از سوی مقامات شیائومی تأیید نشده‌اند و همه چیز فعلا در حد شایعه ظاهر شده است.

تازه‌ترین شایعه‌ها حاکی از آن است که پرچم‌دار Mi MIX 2S از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون معرفی می‌شود. بدین ترتیب این گوشی تازه شیائومی ممکن است یکی از اولین دستگاه‌های هوشمند امسال باشد که به پردازنده پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شود. این پردازنده چندی پیش در سال 2017 رسما معرفی شد و انتظار می‌رود در پرچم‌داران سطح بالای امسال تعبیه شود.

image

پس از انتشار این گزارش‌های پراکنده، روز گذشته شاهد بودیم که گوشی Mi MIX 2S شیائومی در ابزار AnTuTu بنچمارک شد. این ابزار بنچمارک شناخته شده فهرستی از مشخصات اصلی و همچنین اسم رمز این گوشی را هم منتشر کرده است.

مشخصات بنچمارک

فهرست مشخصات AnTuTu از آزمون بنچمارک Mi MIX 2S ابتدا در توییتر و توسط Ice Universe منتشر شد و ادعا کرد که اسم رمز این گوشی تازه Polaris است. در این فهرست شاهد هستیم که گوشی مذکور امتیاز 270461 را در آزمون بنچمارک کسب کرده است و از آنجا که Mi MIX 2S احتمالا از اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد، نمی‌توانیم آن را با گوشی دیگری در این زمینه مقایسه کنیم. از طرفی نتایج ابزارهای بنچمارک هرگز نهایی یا 100% معتبر نیستند و ممکن است دستکاری شده باشند.

Mi MIX 2S با پردازنده اسنپ‌دراگون 845

پیش از این هم شاهد انتشار شایعه‌های متعددی درباره این گوشی بوده‌ایم. درواقع اولین خبر مبنی بر تصمیم شیائومی برای معرفی این گوشی در نمایشگاه MWC 2018 ابتدا توسط کاربران و خبرگزاری‌های چینی منتشر شد. اغلب این شایعه‌ها متفق القول بودند که پردازنده Mi MIX 2S احتمالا اسنپ‌دراگون 845 خواهد بود.

هوش مصنوعی

کوالکام در طراحی پردازنده اسنپ‌دراگون 845 خود روی بهبود ویژگی هوش مصنوعی و عملکرد دوربین متمرکز شده است. گفته می‌شود که عملکرد کلی در این نسل تازه نسبت به اسنپ‌دراگون 835 حدودا 30% بهینه سازی شده و سرعت و کیفیت هوش مصنوعی‌اش هم 300% بهبود یافته است. همچنین انتظار می‌رود که دوام باتری دستگاه هم به کمک ویژگی بهینه‌سازی انرژی در این پردازنده افزایش یابد.

دوربین حرفه‌ای با امکانات پیشرفته

با توجه به گزارش‌های اخیر پیش بینی می‌شود که گوشی Mi MIX 2S به دوربین قدرتمند با حسگر IMX363 سونی مجهز شود. گفته می‌شود که این گوشی قادر خواهد بود عملکرد فوکوس خودکار دوگانه را با سرعت بیشتری اجرا کند. همچنین انتظار می‌رود که اندازه پیکسل‌های آن بزرگ باشند و تصاویری که در نور شب ثبت می‌کند هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند. همان‌طور که گفتیم، اغلب شایعه‌ها درباره مشخصات  Mi MIX 2S ادعا می‌کنند که این گوشی به دوربین فوق العاده‌ای مجهز می‌شود.

image

بریدگی حاشیه بالای صفحه

چندی پیش تصویر رندر شده‌ای منتشر شد و Mi MIX 2S را از نمای روبرو به نمایش گذاشت. در این تصویر شاهد بودیم که حاشیه بالای صفحه این گوشی شبیه پرچم‌دار آیفون 10 اپل طراحی شده بود. با توجه به این شایعه و تلاش دائمی شیائومی برای حذف حاشیه‌های غیرضروری در گوشی‌های تازه‌اش انتظار می‌رود که این سازنده حاشیه‌های Mi MIX 2S تازه را به حداقل ممکن برساند. بدین ترتیب ممکن است شاهد بریدگی حاشیه در بالای پنل نمایش این گوشی باشیم. همچنین پیش بینی شده است که پرچم‌دار تازه شیائومی از تکنولوژی تشخیص چهره شبیه Face Unlock اپل، بهره می‌برد.

کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز نمایشگاه MWC 2018 بارسلون اسپانیا باقی مانده است و شیائومی سرانجام یک گوشی تازه در خلال برگزاری آن معرفی می‌کند. این گوشی ممکن است Mi MIX 2S یا Mi 7 باشد اما هنوز در این باره مطمئن نیستیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

یا

۱۳۹۶/۱۱/۱۹
این تصویر رندره و به هیچ عنوان نشان دهنده نسل بعدی می میکس نیست.

مسعود

۱۳۹۶/۱۱/۱۹
یا خدا بنچمارک 270 هزار.... این دیگه چیه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۹
اون بریدگیِ کذایی، شده یه حکایتی
من چاقو ارّه ای هم که می‌بینم یاد آیفون و کلیدواژهء بُرِش می‌افتم.
#صفحه‌برش #صفحه‌ساب #تیغه_الماسه #فِرِز جوشکاری
#فرفورژه
#دکل_نفتی
#میعانات_گازی
#فومن شیمی