خانهاخبار
عرضه P20 با دوربین سه‌گانه تأیید شد؛ 7 فروردین، منتظر پرچم‌دار جدید هوآوی باشید!

عرضه P20 با دوربین سه‌گانه تأیید شد؛ 7 فروردین، منتظر پرچم‌دار جدید هوآوی باشید!

به‌تازگی، دعوت‌نامه‌ی هوآوی برای مراسم خبری این شرکت در اواخر ماه مارس منتشر شده است که عرضه پرچم‌داران جدید این شرکت را با دوربین سه‌تایی تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۹

در رابطه با گوشی‌های پرچم‌دار جدید هوآوی از سری P20، شایعات زیادی منتشر شده است. بسیاری گمان می‌کنند که اعضای جدید سری P با دوربین سه‌تایی عرضه خواهند شد؛ هوآوی برای چندین سال است که پرچم‌داران خود را با دوربین دوگانه ارائه می‌دهد اما در سال جدید، این شرکت از ترکیب سه دوربین در پنل پشتی گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده خواهد کرد.

به‌تازگی، هوآوی دعوت‌نامه‌هایی را برای مراسم خبری خود در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) منتشر کرده است که از معرفی محصولات جدید این شرکت در پاریس - پایتخت فرانسه - خبر می‌دهد. در دعوت‌نامه‌های هوآوی به صورت مشخص به پرچم‌داران سری P20 اشاره نشده است اما بسیاری گمان می‌کنند که سری P11 هیچ‌گاه وارد بازار نخواهد شد؛ در واقع، هوآوی P20 را به عنوان جانشین گوشی‌های پرچم‌دار P10 و P10 Plus عرضه خواهد کرد. 

image

آنچه در این دعوت‌نامه بشتر از همه جلب‌توجه می‌کند، سه دایره است که می‌تواند تأییدی بر ارائه‌ی پرچم‌داران سری P20 با دوربین سه‌گانه باشد. ضمن اینکه حرف More به عمد Mooore نوشته شده است؛ این موضوع تأیید دیگری بر عرضه جانشین P10 و P10 Plus با دوربین سه‌گانه خواهد بود. در دعوت‌نامه هوآوی اشاره می‌شود که محصولات جدید این شرکت روی هوش مصنوعی تمرکز خواهند داشت؛ اگر به خاطر داشته باشید، میت 10 و میت 10 پرو با تمرکز بر هوش مصنوعی ارائه شده بودند. هر دو مدل از پرچم‌داران سری میت 10 به تراشه Kirin 970 مجهز شده‌اند؛ این تراشه از واحد پردازش عصبی (NPU) برای پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند و انتظار داریم پرچم‌داران سری P20 نیز به پردازنده Kirin 970 مجهز شده باشند.

برخلاف نسل قبل که تنها شامل دو مدل رده‌بالای P10 و P10 Plus و گوشی میان‌رده P10 Lite بود، گمان می‌رود چهار گوشی از سری P20 عرضه شود؛ سه مدل رده‌بالای P20، P20 Plus و P20 Pro توسط هوآوی در حال توسعه است و یک مدل میان‌رده نیز با نام P20 Lite عرضه خواهد شد. متمایزترین گوشی هوآوی از سری P20، مدل «پرو» است که طراحی مانند آیفون 10 اپل خواهد داشت؛ گمان می‌رود در بالای نمایشگر گوشی جدید این شرکت، بریدگی برای جای‌گیری سنسورها و بلندگوی مخاطب وجود داشته باشد.

image

همچنین بعید نیست P20 Pro به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مانند Face ID آیفون 10 مجهز شده باشد؛ تصوی فاش شده از این مدل، حاکی از عرضه پرچم‌دار جدید هوآوی با سیستم تشخیص چهره است. ضمن اینکه در تصویر به‌دست آمده، طراحی P20 Pro به نمایش گذاشته می‌شود.

دو گوشی پرچم‌دار دیگر از سری P20 یعنی پی 20 و پی 20 پلاس، تنها حاشیه‌های باریکی خواهند داشت اما بریدگی در بالای نمایشگر خود ندارد؛ هر دو مدل به حسگر اثرانگشت در پنل جلو مجهز شده‌اند. Huawei P20 از یک نمایشگر تمام‌صفحه با رزولوشن Full HD+ استفاده می‌کند؛ ضمن اینکه سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 را اجرا می‌کند. انتظار داریم نسخه جدید رام EMUI برای گوشی هوآوی پی 20 درنظر گرفته شود.

در رابطه با مدل P20 Lite، باید گفت این گوشی به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ انتظار می‌رود مشخصات ضعیف‌تری نسبت به پرچم‌داران سری P20 داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرزاد

۱۳۹۶/۱۱/۲۰
نایس