خانهاخبار
سنسور IMX45 سونی برای Galaxy S9 درنظر گرفته شده است

سنسور IMX45 سونی برای Galaxy S9 درنظر گرفته شده است

اطلاعات ارائه شده توسط یکی از شایعه‎پردازان معروف توئیتر، حاکی از تجهیز پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ به سنسور دوربین IMX345 سونی است.
۱۳۹۶/۱۱/۱۸

براساس توئیت منتشر شده توسط MMDJ، شایعه‌پرداز معروف محصولات سامسونگ، پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به سنسور دوربین IMX345 سونی مجهز خواهند شد. در این توئیت، اعلام شده است که دوربین مورد بحث، 1/2.55 اینچی خواهد بود؛ باید اشاره کرد که اندازه سنسور با سنسور مورد استفاده در پرچم‌داران Galaxy S8 و Galaxy Note 8 مشابه است. 

در وب‌سایت رسمی سامسونگ به نشانی Samsung.com، اشاره شده بود که سنسور مورد استفاده در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، سرعت ثبت بالایی دارد؛ این سنسور، می‌تواند ویدیویی‌ها با نرخ 480 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. گمان می‌رود رزولوشن ویدیوهای ثبت شده، 1080p Full HD باشد. در نسل قبل، تنها می‌توانستید ویدیو‌های اسلوموشن 240fps با رزولوشن 720p HD ثبت کنید.

image

براساس شایعات، سنسور دوربین Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به لنزی با دیافراگم متغیر F1.5 تا F2.4 مجهز خواهند بود. دوربین پرچم‌داران جدید سامسونگ، سنسور 12 مگاپیکسلی با فناوری Dual Pixel خواهند داشت و با توجه به اطلاعات ارائه شده، نام سنسور دوربین نیز مشخص شده است.

طبق گمانه‌زنی‌ها، جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus در تاریخ 25 اسفند وارد بازار خواهند شد؛ پیش‌فروش هر دو نیز از 1 مارس آغاز می‌شود. ضمن اینکه رسماً اعلام شده است پرچم‌داران 2018 سامسونگ در تاریخ 6 اسفند به صورت رسمی معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
همیشه نصف سنسور های پرچمداران سامسونگ تولید سونی هست و نصف دیگه تولید خود سامسونگ که Isocell نام داره از اس6 به این طرف همین طوری بوده

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
70 درصد قطعات همون اچ تی سی که دوستش داری تولید سامسونگه حتی اپل در واقع سامسونگ نباشه بقیه هم وجود ندارن.هنگ هم که کلا در پایین رده های سامسونگ نیست چه برسه به پرچمدار هاش

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
چرا مگه سام هنگ چه گلی به سر برندهای دیگه زده؟!!!

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۱۱/۱۹
ینی داش حق مطلبو ادا کردی
درود به شرفت :)
چه شور فطوری راه انداخته بودن که فول اچ دیه فلانه! بعد سنسورو سونی زده :/

امین

۱۳۹۶/۱۱/۱۹
سامسونگ نبود ۷۰ در صد برند ها وجود خارجی نداشتن چون محتاجن