خانهاخبار
تصویر رندرشده گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در رنگ آبی اقیانوسی

تصویر رندرشده گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در رنگ آبی اقیانوسی

کمتر از یک ماه دیگر به رونمایی از پرچم‌داران تازه سامسونگ باقی مانده است و هر روز شاهد انتشار تصاویر و خبرهای تازه‌ای منسوب به آن‌ها هستیم. ایوان بلس امروز تصویر رندر شده مدل گلکسی اس9 پلاس را به رنگ آبی مرجانی منتشر و اغلب شایعه‌های قبلی را درباره طراحی ظاهری آن تأیید کرد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۸

ایوان بلس، فاش کننده مشهور دنیای وب، روز گذشته تصاویر رندر شده‌ای منسوب به نسخه بنفش یاسی گلکسی اس9 و اس9 پلاس را در حساب شخصی توییتر خود منتشر کرد. او امروز هم تصاویر تازه‌ای از این دوگانه پرچم‌دار تازه سامسونگ منتشر کرده و آن‌ها را به رنگ آبی مرجانی به نمایش گذاشته است. روی پنل پشتی این گوشی در تصویر رندر شده نوشته شده است Galaxy S9+ و همان‌طور که می‌بینید، این مدل به دوربین دوگانه اصلی مجهز شده است.

image

پیش از این هم در تصاویر لورفته و شایعه‌های قبلی شاهد بودیم که اس9 پلاس از دوربین دوگانه اصلی بهره می‌برد و حالا انتشار این تصویر رندر شده بار دیگر احتمال تعبیه دوربین دوگانه را تأیید می‌کند. حسگر اثرانگشت هم برخلاف نسل قبلی از کنار دوربین به زیر لنزها منتقل شده است تا احتمال لمس سهوی و کثیف شدن دوربین را کاهش دهد. فلش LED و یک سنسور ناشناس دیگر که حدس می‌زنیم به ویژگی پایش ضربان قلب مرتبط باشد هم کنار دوربین دوگانه اس9 پلاس دیده می‌شوند. در نمای روبرو شاهد هستیم که حاشیه پایین صفحه از حاشیه بالای پنل باریک‌تر طراحی شده است. این مقایسه مخصوصا در کنار نسل قبلی (اس8 پلاس) بیشتر به چشم می‌خورد و کاهش حاشیه‌ها را در این پرچم‌دار تازه مورد تأیید قرار می‌دهد. در حاشیه بالای صفحه هم شاهد تعبیه چند حسگر مختلف ازجمله دوربین سلفی، حسگر تشخیص عنبیه چشم، حسگر مجاورتی و نور هستیم. تصویر رندر شده پیش رو همچنین بار دیگر طراحی خمیده صفحه نمایش اس9 پلاس را از کناره‌ها تأیید می‌کند و نشان می‌دهد گوشه‌هایش هم گرد طراحی می‌شوند.

دکمه پاور / قفل صفحه در کناره سمت راست فریم اس9 پلاس تعبیه شده است در حالی که دکمه‌های تنظیم صدا و بیکسبی در کناره سمت چپ دیده می‌شوند. دو مدل اس9 و اس9 پلاس از نظر طراحی ظاهری تقریبا شبیه به هم به نظر می‌رسند و اختلاف‌شان جزئی‌ست. علاوه بر این تفاوت فاحش که ابعاد اس9 پلاس از اس9 بیشتر و بزرگ‌تر است، تفاوت عمده این دو مدل در دوربین اصلی آن‌هاست. اس9 همچنان مانند نسل قبلی از دوربین اصلی با لنز تکی بهره می‌برد اما اس9 پلاس به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز می‌شود. البته نکته جالب توجه درباره اس9 اینجاست که دوربین اصلی آن از دیافراگم متغیر 1.5 تا 2.4 پشتیبانی می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تصاویر باکیفیت ثبت و افکت بوکه را هم در آن اعمال کنند. هر دو گوشی دوگانه گلکسی اس 9 25 فوریه (6 اسفند) در خلال رویداد آنپکد سامسونگ و تنها یک روز پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 بارسلون اسپانیا رونمایی می‌شوند. این گوشی‌ها قرار است با توجه به بازار هدف از دو پردازنده پرچم‌دار متفاوت کوالکام اسنپ‌دراگون 845 یا اگزینوس 9810 قدرت بگیرند. انتظار می‌رود اس9 همچنان 4 گیگابایت رم داشته باشد اما مدل اس9 پلاس احتمالا با 6 گیگابایت رم معرفی می‌شود. همچنین گفته می‌شود که حافظه داخلی نسخه سطح بالای این مدل 512 گیگابایت خواهد بود و بسیار گران‌تر از اس9 قیمت‌گذاری می‌شود. مشخصات فنی این دو گوشی هنوز رسما از سوی سازنده‌شان تأیید نشده است اما در خلال روزهای آینده احتمالا شاهد انتشار خبرهای تکمیلی درباره آن‌ها خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
بسیار زیبا بهترینه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
?very nice

Saeed

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
خدا کنه این رنگه تو ایران بیاد روی s7 دیدم خوشگله امیدوارم وارد کنن این رنگو