خانهاخبار
7 نوت‌بوک تازه توشیبا با تمرکز بر کسب‌ و کار معرفی شدند

7 نوت‌بوک تازه توشیبا با تمرکز بر کسب‌ و کار معرفی شدند

توشیبا 7 مدل نوت بوک تازه معرفی کرده است که همگی مخصوص کسب و کار طراحی شده‌اند. برخی از این مدل‌ها از ماه مارس روانه بازار می‌شوند در حالی که برخی دیگر از ماه آوریل در دسترس عموم قرار می‌گیرند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۸

کمپانی توشیبا چند لپتاپ تازه از نسل E خود را که مخصوص کسب و کار طراحی شده‌اند، رسما معرفی کرد. همه این لپتاپ‌ها از نسل هشتم پردازنده‌های Core کمپانی اینتل قدرت می‌گیرند.

7 لپتاپ تازه توشیبا از سری‌های مختلف هستند و شامل Portege X20W-E و X30-E، Tecra X40-E، A50-E و Z50-E به همراه Satellite Pro A50-E و R50-E می‌شوند.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، همه این لپتاپ‌ها از پردازنده نسل هشتم Core کمپانی اینتل قدرت می‌گیرند و به رم DDR4 با قدرت فرکانس 2400 مگاهرتز و حافظه داخلی 1 ترابایتی SSD مجهز شده‌اند.

مدل Portege X30-E صفحه نمایش 13.3 اینچی لمسی با قابلیت غیر بازتاب دهنده دارد و با ضخامت 15.9 میلی متر یک لپتاپ شکیل و مدرن به نظر می‌رسد. وزن آن هم حدودا 1.05 کیلوگرم گزارش شده است. این نوت بوک تازه همچنین به مودم LTE مجهز شده است و از انتقال داده پرتابل هم پشتیبانی می‌کند. البته دو مدل Portege X20W-E و Tecra X40-E هم به همین مودم مجهز شده‌اند.

درواقع مدل X20W-E با ضخامت 15.4 میلی متر از مدل قبلی هم باریک تر است. البته این لپتاپ با 1.1 کیلوگرم وزن از X30 کمی سنگین‌تر به نظر می‌رسد.

امن و قدرتمند

این نوت بوک‌های هوشمند با رویکرد شیک، مدرن و قابل حمل طراحی شده‌اند و توشیبا ادعا می‌کند به عنوان مدل‌های مخصوص کسب و کار، کاملا مستحکم و مقاوم هستند. شاسی این نوت بوک‌ها از جنس منیزیم ساخته شده و برای افزایش استحکامش هم طراحی شبیه لانه زنبور روی سطح آن پیاده شده است.

image

این نوت بوک‌های تازه توشیبا همچنین از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند پد تشخیص اثرانگشت SecurePad و دوربین اینفرارد برای ورود به Windows Hello بهره می‌برند. حسگر تشخیص اثرانگشت در همه این دستگاه‌های هوشمند به جز Satellite Pro R50-E تعبیه شده است و Portege X20W-E، Portege X30-E و همچنین Tecra X40-E از دوربین اینفرارد بهره می‌برند.

مدل‌های Portege X20W-E، Portege X20-E و Tecra X40-E مجهز به مودم LTE از ماه آوریل روانه بازار می‌شوند. از طرفی سایر مدل‌ها به همراه نسخه‌های بدون مودم LTE از مدل‌های مذکور از ماه مارس عرضه می‌شوند. قیمت نهایی هیچ کدام از این نوت بوک‌ها هنوز رسما اعلام نشده است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)