خانهاخبار
احتمال معرفی مک بوک جدید اپل تا ماه آینده

احتمال معرفی مک بوک جدید اپل تا ماه آینده

اپل ممکن است یک یا چند محصول تازه امسال خود را در ماه مارس معرفی کند. در حال حاضر جزئیاتی در این باره منتشر نشده اما ممکن است این دستگاه تازه آیپد پرو یا مک بوک باشد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۸

خبرگزاری DigiTimes روز گذشته در گزارشی تازه ادعا کرد زنجیره تأمین تایوانی کمپانی اپل به زودی برای نسل بعدی محصولات این سازنده ازجمله آیپد، مک بوک و اپل واچ با افزایش تعداد سفارش دریافتی مواجه می‌شود یا حتی ممکن است اپل سفارش‌های تازه‌ای را به آن‌ها بسپارد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که اپل اولین محصول هوشمند خود را در سال 2018 احتمالا در ماه مارس معرفی می‌کند.

در گزارش خبرگزاری DigiTimes به نقل از منابع آگاه در صنایع موبایل گفته شده است که ShunSin Technology و Superior Plating Technology (SPT) به زودی سفارش‌های عظیمی را برای ساخت آداپتورهای پردازشی مخصوص آیفون‌ها، آیپدها و مک بوک‌های تازه از سوی اپل دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود که این محصولات تازه در خلال سال 2018 میلادی رسما معرفی و روانه بازار شوند.

image

در گزارش این خبرگزاری نوشته شده است: « این سازندگان از تکنولوژی منحصر به فردی بهره می‌برند یا به تازگی وارد زنجیره تأمین کمپانی اپل شده‌اند. در این میان کمپانی SPT از تکنولوژی پردازشی نیکل مرواریدی استفاده می‌کند و احتمالا بیش از سایر همکاران این زنجیره تأمین موفق به دریافت سفارش از اپل خواهد شد. SPT تکنولوژی نوین خود را برای تأمین آداپتورهای پردازشی نسل تازه دستگاه‌های آیفون، آیپد و مک بوک کمپانی اپل که قرار است از مارس امسال معرفی شوند، به کار خواهد برد. البته کمپانی مذکور در سه دوره سه ماهه اول سال 2017 میلادی با مشکل کاهش درآمد مواجه شده بود اما انتظار می‌رود که این مشکل پس از دریافت سفارش از سوی اپل، رفع شود.

در این گزارش مشخصا اشاره نشده است که اپل دقیقا چه دستگاهی را ماه آینده (مارس) رسما معرفی می‌کند. از آنجا که این غول تکنولوژی آیفون‌های تازه خود را معمولا در ماه سپتامبر معرفی می‌کند، برنامه زمانی معرفی در ماه مارس برای این دستگاه‌ها منطقی به نظر نمی‌رسد. از طرفی ممکن است اپل قصد داشته باشد از نسل دوم آیفون‌های کوچک خود به نام iPhone SE 2 در کنار آیپد پروهای تازه در خلال یک رویداد اختصاصی در ماه مارس رونمایی کند؛ اما مینگ چو، تحلیل گر ارشد KGI، معتقد است این سازنده به خاطر مشکلات و محدودیت‌های مربوط به منابع تولیدش احتمالا نسل تازه iPhone SE را امسال معرفی نخواهد کرد.

البته کمپانی اپل پیش‌تر هم در ماه مارس محصولات هوشمند تازه معرفی کرده است. سال گذشته شاهد رونمایی از نسل پنجم آیپد و همچنین آیفون 7 کاملا قرمز در خلال ماه مارس بودیم و iPhone SE اصلی هم در مارس سال 2016 رسما رونمایی شد. بدین ترتیب ممکن است امسال هم اپل رویدادی اختصاصی در ماه مارس برگزار کند و از مک بوک تازه خود با پردازنده اینتل و سرعت بیشتر از نسل‌های قبلی پرده بردارد. علاوه بر این محصول، اپل ممکن است سری دستگاه‌های آیپد پرو خود را هم به روزرسانی و یک یا چند نسخه تازه را با پردازنده اختصاصی سری A خود معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)