خانهاخبار
HTC U12 با اسم‌رمز Imagine در تصاویر جدید لو رفت

HTC U12 با اسم‌رمز Imagine در تصاویر جدید لو رفت

شرکت ا‌چ‌تی‌سی، یک فبلت 6 اینچی را با حاشیه‌های باریک در یک رویداد محلی به نمایش گذاشته است؛ گمان می‌رود مدل فاش شده، پرچم‌دار جدید HTC یعنی U12 باشد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۷

HTC، جانشین U11 را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهد کرد؛ با توجه به اینکه مدل HTC U11 Plus در اواخر سال 2017 رونمایی شده بود، عرضه پرچم‌دار دیگری توسط این شرکت تایوانی در سه ماهه اول سال 2018 غیرمنطقی است.

image

در رابطه با گوشی پرچم‌دار HTC U12، اطلاعات چندانی وجود ندارد؛ با این‌حال، نشریه تایوانی Sogi تصاویری را منتشر کرده است که گوشی جدید اچ‌تی‌سی را با حاشیه‌های باریک و نمایشگر کشیده فاش می‌کند. ایوان بلس، ادعا می‌کند تصاویر به‌دست آمده، مربوط به گوشی جدید این شرکت با اسم‌رمز HTC Imagine است و اچ‌تی‌سی، درنظر دارد تا این مدل را به عنوان گوشی پرچم‌دار خود معرفی کند. در صورتی‌که پرچم‌دار 2018 تایوانی‌ها با اسم‌ تجاری مشابه با نسل قبل عرضه شود؛ قابل انتظار است U12 جای U11 را در بین محصولات رده‌بالای اچ‌تی‌سی بگیرد.

image

شرکت تایوانی، در واقع گوشی جدیدی را در یک رویداد محلی به منظور ارزیابی عملکرد نسل پنجم ارتباطات به نمایش گذاشته که این مدل، به سوژه‌ی رسانه‌ها تبدیل شده است. مدل مذکور، سرعت دانلود 809.58 مگابیت بر ثانیه ارائه می‌دهد؛ سرعت دانلود، تقریباً یک گیگابیت بر ثانیه است و سرعت دانلود یک گیگابیتی به لطف پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام محقق شده است. این تراشه از مودم X20 LTE استفاده می‌کند؛ سقف سرعت دانلود با فراهم بودن زیرساخت‌های لازم، به 1.2 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

image

در حال‌حاضر، نمی‌توان جانشین HTC U11 به دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز خواهد شد یا خیر زیرا پشت گوشی پوشانده شده است. ضمن اینکه حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش پوشانده شده است تا عکاسان، نتوانند جزئیات بیشتری از پرچم‌دار 2018 اچ‌تی‌سی به‌دست آورند. با این‌حال، ابعاد احتمالی نمایشگر، 18 به 9 خواهد بود؛ ضمن اینکه انتظار داریم اندازه صفحه‌نمایش HTC U12 به 6 اینچ برسد. فبلت HTC U11+ نیز با نمایشگر 6 اینچی 18:9 همراه شده بود.

image

تصویر منتسب به HTC U12

نشریه تایوانی Sogi مدعی است گوشی جدید اچ‌تی‌سی در سال جاری میلادی ارائه خواهد شد. باید اشاره کرد که طراحی فاش شده برای پرچم‌دار جدید HTC با شایعات گذشته پیرامون طراحی احتمالی U12 هم‌خوانی دارد؛ ضمن اینکه اعلام شده بود پرچم‌دار 2018 این شرکت، از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مصطفی

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
اچ تی سی هرسال پرچمدار هاش از نظر speedtest و batterytest و کیفیت صدا از بقیه رقبا برتر هست، میتونید تو یوتیوب خودتون ببینید
به دلیل خدمات پس از فروش ضعیف مخصوصا تو خاورمیانه و تبلیغات کم فروش کمی داره و در این مورد ضعف شدید داره
به هر حال از کامنت ها مشخصه برای طرفداران سامسونگ و هواوی خیلی دردناکه اسمش :)))) اصن جز جز میزنن انگار کسی میخواد بهشون به زور اچ تی سی بفروشه
خیلی جالبه که میان هرچی میخوان راجع بهش میگن.
خب زشته
و اینکه نظرتون واسه یه اچ تی سی باز هیچ اهمیتی نداره
پس سعی کنین مثل طرفدارای اچ تی سی یه کم لارج باشین
والا ما هم میتونیم بیایم زیر گوشی های بقیه برندا بنویسیم:
"این گوشی همیشه هنگ میکنه تمام گوشی های این برند اشغاله باتریش داغونه دوربینش افتضاحه قیافش زشته انتنش ضعیفه صفحش بی کفیته بدرد نمیخوره امسال هم اخرین گوشیشه و تا نیم ساعت دیگه ورشکست میشه و ....." خلاصه مغرضانه هرچی به ذهنش برسه میگه
ولی خب کلاس کسایی که اچ تی سی دارن با اونایی که سامسونگ و هواوی دارن فرق میکنه دیگه
بالاخره اچ تی سی باز ها یکم سنگین ترن تا امثال کسایی که سامسونگ و هواوی میخرن
جی اس ام لطفاً این نظر رو بزار

رامین

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
واقعا بدرد نخورترین برند همین اچ تی سیه

رامین

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
حساب نکن گیج میشی مثل همون اچ تی سی که گیج میزنه همیشه

رامین

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
این گوشی بازم بدرد نمیخوره مثل همیشه

cadillac

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
htc اگه یه روزی عشقی یه گوشی از بی کیفیت ترین مواد روی کره زمین بسازه..........!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
باز جوری می سازه که «««««««« منفجر »»»»»»»»
نشه ....... !!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
((((((( واسه شماها همین قدر کافیه )))))))